۵ دلیل برای آنکه از اسنپ فود استفاده نکنید!

با پیشرفت تکنولوژی و نیاز مردم به ارتباط با یکدیگر، این روزها اکثر مردم جامعه از گوشی هوشمند استفاده می‌کنند و تقریبا همه آن‌ها به اینترنت نیز متصل هستند. به همین بهانه شرکت‌های زیادی کسب و کارهای خودشان را اینترنتی کردند و حتی برخی شرکت‌ها نیز که قبلا وجود خارجی نداشتند، از فرصت به‌وجود آمده به شکل خیلی خوبی استفاده کردند. حالا بسیاری از کارهایی که قبلا با کلی دردسر قابل انجام بود، به‌راحتی و توسط گوشی هوشمندمان صورت می‌گیرد. مثلا پیش‌تر برای سفارش غذا انتخاب چندانی پیش‌روی شما نبود و می‌بایست از میان یکی دو شماره‌ای که داشتید، اقدام می‌کردید. اما حالا سفارش اینترنتی غذا روی کار آمده است و به کلی، تعریف جدیدی از کار ارایه داده! بعید است که به‌صورت اینترنتی غذا سفارش داده باشید و نام زودفود و یا اسنپ فود به گوش‌تان نخورده باشد. این سرویس ظاهرا پیشرفته، آن‌قدر ها هم که در بوق و کرنا شده، خوب نیست! امروز در آی‌تی‌رسان تصمیم گرفتیم به دلایلی برای استفاده نکردن از اسنپ فود بپردازیم.

نکته: این مقاله صرفا برای اشاره به نقاط ضعف این سرویس تهیه و تولید شده است و قرار نیست به بررسی کلی آن بپردازیم؛ تنها می‌خواهیم به مواردی اشاره کنیم که نیاز به توجه بیشتری از سوی سازنده دارند.

همه بد هستند و اسنپ فود، خوب!

پشتیبانی قوی در دنیای امروزی، از جمله مهم‌ترین دلایل برای انتخاب یک سرویس است. پشتیبانی اسنپ‌ فود تقریبا همیشه پاسخگو بوده و شخصا به موردی که موجب عدم پاسخگویی آن‌ها شود، بر نخورده‌ام! اما جواب دادن یک تماس تلفنی به معنای پاسخگویی نیست! بارها پیش آمده که رستوران مورد نظر غذا را دیرتر از سفارش به دست ما رسانده و هر بار هم که به پشتیبانی اسنپ فود زنگ می‌زدیم، با این جمله که “ما مسئول دیر فرستادن نیستیم و تاخیر از سوی رستوران است” مواجه می‌شدیم! از جنبه دیگری که به قضیه نگاه کنید، اسنپ فود درست می‌گوید؛ اما طرف حساب ما این سرویس است، نه رستوران!

اگر اسنپ فود عزیز برای مشتری‌هایش ارزش قائل بود که یقه رستوران‌دار را می‌گرفت! کاری که اگر ما به صورت مستقیم از یک رستوران خرید می‌کردیم و با این وضعیت مواجه می‌شدیم، حتما انجام می‌دادیم! اما اسنپ فود همیشه خوب بوده و بقیه بد هستند. شاید بار اولی که یک رستوران بدقولی کرده و غذا را به هر دلیلی دیر فرستاده، قابل بخشش باشد اما وقتی دیر ارسال کردن سفارش بارها و بارها تکرار می‌شود، نشانه این است که اسنپ فود کوچک‌ترین تلاشی برای مشتری‌های وفادار خودش نمی‌کند! اگر می‌کرد که عذر رستوران را می‌خواست! مورد‌هایی داشتیم که حتی اگر خودتان سیب‌زمینی می‌خریدید، می‌شستید، پوستش را غلفتی می‌کندید، سرخ می‌کردید و با تزئینات ویژه روی میز می‌گذاشتید هم کارتان زودتر از رسیدن سفارش غذا از اسنپ فود انجام می‌شد!

اسنپ فود
تصویرشان را شطرنجی کنیم، بهتر است!

بینی اسنپ فود گاهی اوقات دراز می‌شود!

اسنپ فود سرویس سفارش غذای آنلاین خوبی است اما گاهی اوقات رنگ و بوی پسرک چوبی قصه‌های قدیمی را به خودش می‌گیرد. حالا شاید بگویید که دقیقا چه زمانی بینی‌اش دراز می‌شود؟ در پاسخ می‌گوییم که کافی‌ست سری به بعضی از رستوران‌هایی که همیشه از آن‌ها سفارش می‌دهید، بزنید و منوها را ببینید. برخی اوقات اختلاف قیمت‌های منو اسنپ فود با منو خود رستوران، دو رقمی هم می‌شود! این در حالی‌ست که قاعدتا باید ارزان‌تر باشد چرا که شما از فضای رستوران استفاده نمی‌کنید! با این حال حتی نمی‌توان تفاوت قیمت‌ها را با هزینه ارسال توجیه کرد، چرا که اخیرا حتی اگر رستوران طبقه پایین منزل شما باشد هم اسنپ فود چند هزار تومانی را بابت هزینه پیک موتوری طلب می‌کند!

مورد دیگر، نظراتی است که در برخی رستوران‌ها دیده می‌شود. شما به رستورانی که پیش‌تر سابقه سفارش از آن را نداشته‌اید، مراجعه می‌کنید و طبیعتا به بخش نظرات می‌روید تا با حال و هوای آنجا آشنا شوید. کلی نظر مثبت و خوب راجع به غذاها و ارسال به موقع و… می‌بینید! اما بعد از سفارش، کاخ آرزوهای‌تان خراب می‌شود و چیزی که به دست‌تان می‌رسد، هم‌خوانی چندانی با نظرات ندارد! نتیجه این می‌شود که یا نظرات فیک زیادی توسط مدیران رستوران نوشته شده و یا اینکه نظرات منفی حذف شده‌اند (مثل دی‌جی‌کالا) تا همیشه با مثبت‌ها رو به رو باشید! در هر دو حالت این اسنپ فود است که پینوکیو شده!

اسنپ فود

مشکلات عجیب و غریب هنگام سفارش از اسنپ فود

یکی از دلایل اصلی استفاده نکردن از اسنپ فود، مشکلاتی است که هنگام سفارش با آن‌ها دست و پنجه نرم‌ می‌کنید! اگر از کاربران دائمی این سرویس باشید، حتما تاکنون با پرداخت‌های ناموفق، لغو شدن ناگهانی سفارش به دلیل عدم ارایه توسط رستوران و… مواجه شده‌اید که سفارش اینترنتی غذا را به کام‌تان تلخ می‌کند (خیلی هم مودبانه!).

شخصا یک بار به هر طریقی که بود کد تخفیفی را دریافت کردم و قصد داشتم که از آن برای سفارش غذا در اسنپ فود استفاده کنم. غذا را سفارش داده و در قسمت مربوطه کد تخفیف را وارد کردم و به خوبی هم اعمال شد اما صفحه پرداخت مشکل داشت و نتوانستم سفارشم را تکمیل کنم! دوباره که برای ثبت سفارش اقدام کردم؛ کد تخفیف، فاقد اعتبار بود و دیگر نمی‌شد از آن استفاده کرد! به همین راحتی تخفیفی که خود اسنپ فود داده بود، چون برفی از قفس پرید (اسمی خاص برای طوطی)!

اسنپ فود

اسنپ فود آنلاین است اما همیشه همراه نیست!

معمولا کسانی که اهل سفارش دادن غذا هستند، بهترین رستوران‌های اطراف خودشان را می‌شناسند و می‌توانند مستقیما از آن خرید کنند و نیازی به سفارش آنلاین غذا ندارند! اما حال فکرش را بکنید که به هر دلیلی، قصد سفر به شهر دیگری را داشته باشید (سفر کاری، دانشجویی، تفریحی و…) و بخواهید از رستوران‌های اطراف غذا سفارش دهید! طبیعتا طبق عادت همیشگی، گوشی‌ را از جیب‌تان در می‌آورید و وارد اسنپ فود می‌شوید اما می‌بینید که این برنامه در دسترس نیست و یا آنقدر تعداد رستوران‌ها در سایر شهرهای کشور کم است که اصلا چیز خاصی دستگیرتان نمی‌شود! جدای از مشکلاتی که در سفرها برای‌تان پیش می‌آید، اینکه یک سرویس ادعای خوب بودن دارد و پشتیبانی خوبی در نقاط کشور ندارد، یعنی محروم کردن جامعه و به خصوص شهرستان‌های کوچک از سرویس‌های جدید!

اسنپ فود

اسنپ فود، هیچ‌وقت زود فود نشد!

سرویسی که دلایلی برای نخریدن آن گفتیم، از ابتدا با نام زودفود خودش را در دل ملت جا کرد و به شهرت رسید. هنوز هم خیلی‌ها آن را با نام زود فود می‌شناسند. اما به هر دلیلی (!) به اسنپ فود تغییر نام داد. در اینکه تغییر نام یک برند مشهور و جا افتاده در بین مردم کاری خیلی منطقی به‌نظر نمی‌رسد (ظاهرا می‌خواستند به برند اسنپ اعتبار ببخشند) هیچ شکی نیست، اما این تغییر نشان از تصمیمات بزرگ در آن بالا بالاها دارد. چرا که بعد از تغییر نام، خاطره خوبی که از زودفود داشتیم به کلی پاک شد. زودفود که حتی حالا سرویس‌های رقیب را نیز با همین نام می‌شناسند، تقریبا هیچکدام از مشکلات بالا را نداشت و با تغییر سیاست‌ها و تبدیل شدن به اسنپ فود همه چیز خراب شد. بنابراین حالا اکثرا می‌خواهند که اسنپ فود سر عقل بیاید و زود فود شود، اگر هم نشد حداقل دیر فود شود!

اسنپ فود

124 در مورد “۵ دلیل برای آنکه از اسنپ فود استفاده نکنید!”

  1. اسنپ فود یه دزد به تمام معناست. امروز سفارش دادم.من تهرانم و رستورانی که اطراف من پیشنهاد شد اصفهان بود و مقصد هم تهران. جالبه پذیرفتن که اشتباه از سیستمشون بوده ولی پول رو برگشت ندادن. این دزدیه. این که سیستم اشتباه کنه و فقط معذرت خواهی کنن و پول رو بخورن یه آب هم روش

  2. پرهام رمضانی

    جالب بود وقتی نظراتو میخوندم، فک کردم این اتفاقا فقط واسه من افتاده، گچیا برای بقیه هم هست….
    من پاک کردم نرم افزارشو، تو آخرین سفارش ۶۰ تومنم پولمو خوردن و یک آبم روش، حرومشون باشه….
    دو پرس چلوکباب برگ سفارش دادم، دو پرس مرغ یخنی واسم فرستادن بجاش، یا شایدم پیک سفارشو اورده بود، ۶۰ هزار تومن تفاوت قیمتش بود، بعد اون خیلی تلاش کردم با پشتیبانی آنلاین اسنپ فود تماس بگیرم، بعد یک هفته موفق شدم(قبلش همش مینوشت هم اکنون پشتیبانی انلاین در دسترس نمیباشد)، وقتی موضوعو نوشتم دیدم پشتیبانی انلاین در عرص چند ثانیه ۴ تا پیام از پیش کپی شده کادر انداخت و برام ارسال کرد، یه متن از پیش نوشته شده ک عذرخواهی میکنیم، تو سفارشای بعدی ایشالا جبران بشه و امری ندارید؟ خدانگهدار.
    به همین راحتی، هنوز سلام نکرده خدافظی کرد و صفحه رو بست…!!!!!
    من حتی از غذایی ک اشتباهی برام فرستادن عکس هم گرفتم کنار تقویم سایت time.irو عکس از صفحه گوشیم ک اونروز سفارش دادم، حرفم ب هیچ جا نرسید و از گرسنگی همون یخنی مرغ رو خوردم….

    1
    4
  3. به کجا میشه از اسنپ فود شکایت کرد؟ یکماهه سفارشم کنسل شده و قرار شده پول را بریزند به کارتم، دوبار با پشتیبانی تماس گرفتم گفتند پیگیری می کنند، ولی پول من را خوردند
    از من صدو پنجاه تومن رفت، از هرکسی چقدر بالا کشیدند؟
    با این همه پول چه کار می کنند؟
    هزینه تماسهای طولانی تلفن ما با پشتیبانی اسنپ چی میشه؟
    تازه اینها مهم نیست، دردناک اینه که اگر پیگیری نکنی اسنپ به روی خودش هم نمیاره
    سیستمش ایراد داره و پول حرام داخلشه

    1
    21
    1. بالاخره پولم را گرفتم، بعد تماس چهارم و پنجم، وقتی اصطلاحا کنه شدم متاسفانه و پاسخ دهنده کلافه شد، وقتی بجای پیگیری اسنپ خودم وقت گذاشتم و هی تماس گرفتم
      چنین روندی حقارت آمیز است
      و هنوز اصل اول پابرجاست: اگر مشتری متضرر پیگیر نشود، اسنپ به روی خودش نمی آورد و پول را می خورد

      14
  4. اسنپ فود دزده و کلاهبردارن،من شیرینی سفارش دادم گفتن الان سرویس دهی نداریم و کنسل کردن،پولی هم که از حسابم کسر شد دیگه برام برگشت ندادن و با پشتیبانی هم که تماس گرفتم الکی میگفت به کیف پولتون واریز کردیم در صورتی که دروغ میگفت و پول منو خوردن و یه آب هم روش….

    4
    12
  5. سلام، در مورد اینکه قیمت اسنپ فود بالاتره من به این نتیجه بارها رسیدم، خصوصا قیمت میوه فروشی هاش!!!
    و اینکه قیمت منوی رستوران وقتی حضوری میری کمتره تا قیمتی که توی اسنپ فود گذاشته …
    من دیروز یه لوسیون بدن از لوازم بهداشتی اسنپ فود سفارش دادم ۹۸ تومن ، بعد دیدم تو بقیه سایت ها قیمتش ۶۸-۷۵،بود یعنی ۱۲ تومن گرونتر به من داد، واقعا به صرفه نیست مگر در مواقع اضطراری

    1
    11
  6. سلام
    من تا به حال چندین مرتبه از اسنپ فود خرید کردم وراضی بودم
    حتی یکمرتبه سفارش نون سنگک دادم ساعت ۸ شب داغ وتازه وسریع بدستم رسید. ممنون اسنپ فود

    20
    9
  7. ابراهیم رجبی

    باسلام کتلت گیاهی راازشما خریدکردم طبق ۶مرحله مو به مو دستورات شمارااجراکردم و پس از مرطوب کردن دست ها دوقاشق غذاخوریازموادرابادستان خودفرم داده ودرچندمرحله داخل روغن داغ گذاشتممتاسفانه بعداز ۵ دقیقهطبق دستورشماآنرا باکفگیربرگردانم ولی ازهم وامیرفت
    واقعا براتون متاسفم بااین مواد ودستوراتون کجای این ایراددارد مسئول محترم آسان پز!!!!!!!؟
    ابراهیم رجبی 09121190209

    1
    6
  8. در یک کلام ********** اسنپ فود با این غذاهاشون
    ۱.غذا دیر اومد
    ۲.غذا یخ بسته بود
    ۳.غذا خام بود
    ۴. ****** مدیریت اسنپ فود
    ۵.همشون دزدن
    ۶.بازم ۴
    خ.اینبار ۶
    و تمام

    4
    17
  9. سلام واقعا برا اسنپ فود متاسفم که نونشون حرومه که سر سفره زن و بچه اشون میبرن و خودم قرار گذاشتم که فقط تبلیغ منفی اسنپ فود رو بکنم حرومخورها

    7
    17
  10. واقعا من مجموعه ای از خاطرات بد دارم هنگام خرید از اسنپ فود. هربار هم تصمیم می گیرم دیگه خرید نکنم اما باز این اشتباه رو می کنم. من بیش از دو بار برام پیش آمده که مبلغ از حسابم برداشت شده، خرید هم انجام نشده. هم پولم رو از دست دادم و هم سفارشم ام رو نگرفتم. هرچقدر هم تلاش کردم با پشتیبانی ارتباط بگیرم موفق نشدم. این روش به مرور برای خودشون بد میشه. فقط سایت زدن و چهار تا مشتری داشتن که نیست. مهم ترین چیز نحوه ارائه خدمات و رسیدگی به شکایت مشتری ها هم هست.

    7
    16
  11. اکر یک رقیب گردن کلفت برای اسنپ و اسنپ فود و هر بیزنس منوپولی بازی پیدا نشه نه تنها بدتر میشه بلکه یک مشت ماربر معتاد داره که بهش عمل آوردند و مثل برده هر برخوردی بخواد میکنه ! اصلا کاربر براش مهم نیست فقط مسیر پول رو دنبال میکنه! متاسفانه همه چیز در مملکت ما همین شده !
    ای رقیب قهرمان بشتاب!

    2
    19
  12. سلام.
    نظرات رو خوندم من خودم به شخصه هر هفته دو یا سه تا سفارش غذا میدم یه دو ماهی هم هست که با اسنپ فود آشنا شدم و ساکن شهر قم هم هستن و از اون موقع از اسنپ فود غذا سفارش میدم و تا حالا مشکل حادی باهاش نداشتم یکم تو زدن ادرس و سفارش اذیت میکنه بعضی وقتا ولی این مشکلاتی که دوستان میگن(کنسلی سفارش بعد از پرداخت،ادرس اشتباه تو لوکیشن،و…)رو نداشتم ولی این نکته که غذای اسنپ فودی نسبت به غذای خود رستوران بی کیفیت تره رو هنوز ندیدم و حتما تحقیق میکنم و از رستوران هایی که از اسنپ فود خرید کردم یه سری هم میرم همون غذا رو از دم در رستوران میگیرم تا ببینم که چطوره.ولی در کل این رو که شرکت های قارچی واسطه الکی و با دلالی نوین سود میکنن(اسنپ فود.علی بابا.هایپر مارکت های انلاین و…) و هیچکسی هم نیست که جلوشونو بگیره
    در ضمن مقاله تون هم یکم تند و یکجانبه و تخریبی هست که اصلا خوب نیست

    21
    23
  13. بنده پیک اسنپ فود هستم،یکبار براتون توضیح میدم یادتون بمونه،
    مشتری که سفارش میزنه،پیغام سفارش مشتری میره روی گوشی راننده ها ،راننده ای که نزدیک باشه،سفارش رو قبول میکنه و برا مشتری میبره،بعضی وقتها هم که طول میکشه،یا پیکی نبوده یا اینکه کسی سفارش رو قبول نمیکنه،تحت هیچ عنوانی سفارش خارج از محدوده زندگی نزنید چون کسی براتون نمیاره.
    هیچ پیک اسنپ فودی پیک شخصی اون رستوران یا سوپرمارکت نیست.
    دیر وقت هم سفارش نزنید چون اکثر پیک ها کار نمی کنند.
    پس مقصر اسنپ فود یا رستوران نیست.طول کشیدن سفارش هم مربوط به پیک نیست ،چون که پیک خبر ندارد که سفارش شما مال چه زمانی است.فقط سفارش رو قبول کرده وبرای شما آورده است.

    12
    33
    1. اتفاقا تقصیر اسنپ فوده که سفارش دیروقت یا خارج از محدوده رو قبول میکنه و پولشو می گیره وقتی حتی پیکش خبر داره که چنین سفارشهایی به دست مشتری نمیرسه. این توضیح شما نشون داد مدیریت اسنپ اصلا اهمیتی به مشتری نمیده

  14. بد نیست بدونید کیفیت غذایی که ارسال میشه از غذایی که مستقیما از رستوران میگیرید پایینتره،،شخصا از فست فود …سوال کردم غذایی که با اسنپ میفرستی نصف این هست که اینجا گرفتیم،،،فرمودند اسنپ ۱۵ درصد میگیره که ما مجبوریم از مشتری کم کنیم!!!(از کمیت و کیفیت)
    شخصا به دلیل استفاده از ۲۰ درصد تخفیف اسنپ کلاه گشاد سرم رفت سیخ کباب ده سانتی و خوراک نصف ران مرغ !!!یعنی ۵۰ درصد سرتون را کلاه میزاره وقتی که ۲۰ درصد بهتون تخفیف داده،،،،،رو هم رفته به هیچ عنوان ارزش استفاده نداره،،،سرد شدن و دیر امدن و ریختن غذا و اشتباه دادن هم به جای خود
    یک بار یه پیتزا گرفتم انداره کلوچه لاهیجان پولش هم پرداخت شده و دوساعت بعد رسید،،،خوب اگه کالا را حضوری دیده بودید که عمرا چنین خریدی نمیکردید،،،،،

    5
    23
  15. متاسفانه اسنپ فود اصلا کیفیت و پشتیبانی خوبی ندارد.من دوبار سفارش دادم مهمون مسافر هوایی هم داشتم،اونقدر غذا رو نیاورد که مهمونمون رفت،نه تلفن جواب میده نه پشتیبانی نه هیچی.تا گند میزنن الکی میگن سیستم اینترنتمون خراب شده.دو ساعت تاخیر برا یه غذا!!!!!

    6
    21
  16. متاسفانه این فود اصلا کیفیت و پشتیبانی خوبی ندارد.من دوبار سفارش دادم مهمون مسافر هوایی هم داشتم،اونقدر غذا رو نیاورد که مهمونمون رفت،نه تلفن جواب میده نه پشتیبانی نه هیچی.تا گند میزنن الکی میگن سیستم اینترنتمون خراب شده.دو ساعت تاخیر برا یه غذا!!!!!

    3
    17
  17. یکی از ایرادات این شرکت های واسطه (مثل اسنپ فود، علی بابا، …) به طور کلی اینه که اگر شما به هر دلیلی با خدمات و محصولات ارائه شده به مشکل بربخورید، واقعا پیدا کردن مقصر تبدیل به یک معمای بزرگ میشه. شرکت واسطه فروشنده یا خدمات دهنده مبدا رو مقصر میدونه و اگر احیانا با فروشنده، رستوران، شرکت هوایی، هتل، … تماس بگیرید به راحتی میگن به پشتیبانی همون جایی زنگ بزن که ازش کالا، غذا، بلیط، خدمات، … رو خریدی!
    مثلا با علی بابا و ایران ایر این مشکل رو داشتم و مجبور شدم به زبان تهدید و آوردن ماده قانون و غیره کارمو راه بندازم. با اسنپ فود و ریحون هم از این مشکلات (پاسکاری) زیاد داشتم. تنها تفاوت پشتیبانی اسنپ فود با شرکت های دیگه این بود که صرفا در حرف «مودب» تر بودند. همین و بس.

    14
  18. من از اسنپ فود غذا سفارش دادم از فست فود هایدا نزدیکه ۳ ساعت طول کشید تا به دستم برسه وقتی هم رسید اونقدر سرد بود که نمیشد خورد

    4
    14
  19. اسنپ فود یه شرکت نوپا که هنوز جا واسه آزمون خطا داره همین انتقاد پیشنهاد شما باعث میشه تا باگ های کار خودشون بشناسن و در آینده نزدیک حلش کنن به این زودی انتظار کامل بودن ازش نداشته باشین این فقط یه دیدگاه منفی بود

    10
    9
  20. خیلی بده به شعور آدم توهین میکنن
    منم سفارشم کنسل شد
    با سه تا پشتیبان تماس گرفتم
    مسخره ها همشون گفتن شماره کارت بزن تو سایت درصورتی که همچین چیزی اصلا تو سایت نیست
    و پول میمونه تو حسابشون و مجبوری سفارش بدی
    این دزدی تو روز روشنه
    خودشون سفارش رو کنسل کردن

    1
    14
    1. من هم دقیقا با این مورد و بسیاری از موارد دیگه که دوستان در این تاپیک نوشتند برخورد داشتم و تصمیم گرفتم اپلیکیشنش،را پاک کنم

      2
      9
  21. من کد تخفیف اومده واسم ۶۰۰۰۰ منم با خوشحالی رفتم تو برنامه دیدم اصلا کد تخفیفی نمیتونم وارد کنم ولی هر خریدم ۶۰۰۰ تومن ازش تخفیف میخوره خلاصه اومدم بگم ک دلتونو با کد تخفیفاش خوش نکنید!

  22. سلام.منم با اسنپ مارکت مشکل دارم.سفارش دادم،پول پرداخت شد،یهو گفت سفارش ثبت نشده.زنگ زدم پشتیبانی خیلی مودبانه گفتن بزودی پولتون برگردونده میشه!خب صبر کردم،یک روز سه روز،دوباره زنگ زدم،گفتن شماره کارت بدین،بزودی بر میگردونیم.الان دوازده روز گذشته.شماره پشتیبانی هم از پروفایلم حذف شده و پولی هم برنگشت.بهمین راحتی.

    1. مونس دخترعمه

      شاید تو اعتبار اسنپ فودتون هست یعنی ۱خرید که بکنین اون میاد و میتونین ازش استفاده کنین مثلا اگه ۲۰تومن بوده پولتون و این سفارشتون شده ۲۵تومن اونو که بزنین ۲۰تومن از سفارشتون کم میکنه و ۵تومن دیگه پرداخت میکنین

  23. سلام

    متاسفانه اسنپ فود روز به روز وضعیت بدتری پیدا میکنه البته برای من و شمای مشتری نه برای مدیران سودجوی خودش ،یکی از مشکلاتش بالا بردن هزینه ارسال هست که فکر کنم به نرخ دلار حساب میکنند !! چون ثانیه ای میره بالا ! کافیه یه اعتراض ساده کنی بهشون هیچ وقت نظر شما رو تایید نمیکنن بعد که زنگ میزنی لینکت میکنن به یه سری قوانین من درآوردی که فقط در جهت سود دهی خودشون هست و خلاصه اش میشه که اگه سفارش شما مشکل داشت به ما هیچ ربطی نداره ! برای افزایش هزینه ارسال هم معترض میشیم باز هم نظرات رو نمایش نمیدن این یعنی ساسنور ، این یعنی سرکوب ، هموطنی که میای میگی من خریدم خیلی راضی هم بودم ، منم 273 تا سفارش داشتم که حدود 70 تا برای زمان زودفود بود و حدود 200 تا برای این مجموعه سودجوی اسنپ فود ؛ کافیه فقط یه بار بهشون اعتراض کنی و ببینی نظرت رو نمایش میدن یا نه ، اون وقت بیا اینجا و ازشون تعریف کن ، البته شاید شان و منزلت شما این باشه که سانسورت کنن ، یکی دیگه از مشکلاتشون بالا بردن نرخ بسته های خدماتی هست که بسته تخفیف شدید رو کردن 30 تومن در صورتی که قبلن 15 تومن بود ، بسته تخفیف هزینه ارسال رو هم کردن 20 تومن در صورتی که قبلن 6 تومن بود ، همه این افزایش ها بعد گرونی بنزنی رخ داد و جالبه با افزایش 100 درصدی و بیش از 300 درصدی، سقف تخفیف ها همون مقدار قبل از گرونی بود !! بعد از وضعیت کرونا هم مدام دارن افزایش هزینه ارسال میدن ، برای رستورانی که با منزل ما 250 متر فاصله داره 5 تومن هزینه ارسال گذاشتن !! هر رستورانی که خودش پیک داره پیکش رو حذف کردن تا با سرویس به اصطلاح اکسپرس خودشون سفارش شما رو بیارن تا سودش بره تو جیب خودشون ، حالا اگه شما نمیخوای این مشکلات رو ببینی عیب نداره نبین ولی مطمئن باش یه روزی از دستشون خسته میشی و پاکشون میکنی برای همیشه .

    2
    16
  24. سلام من اصلا راضی نیستم چون هم غذاش سرده هم به شدت کیفیته هم خیلی کمه به اندازه ای که بچه ای روسیر نمیکنه هم اینکه قیمتش به نسبت بالاست اون غذایی که بهت میدن هم اینکه دیرمیرسه بری قشنگ بشینی رستورات مثلا یه زرشک پلو بزنی بامخلفات خوشمزه وبه صرف بیست ویک هزارتومن بعد تواسنپ فود فک میکنن دیگه پولت مفته یه کم مرغ بدبو بیکیفیت وبرنح خمیر بهت میدن بیست ودو تازه هزینه پیکم هست به همین خاطر من دیگه ازاسنپ فود استفاده نمیکنم چون نظارتی نیست روکیفیت وقیمت وکمیت

    2
    11
  25. سلام
    من استفاده کردم خیلی هم راضی هستم
    مخصوصا از پشتیبانیشون که واقعا عالیی
    توصیه می کنم حتما استفاده کنید

    10
    9
  26. شما برای ما باید یک صحفه اعتراض داشته باشید کعه هم سال من که نمیتوان خوب حرف بزن بتوان حق خود را از شما بگیرند شما ها باید پیگیر حق ما باشید از لطف شما کمال تشکر را دارم

  27. من فریبرز دوست محمدی که نمی توان از پشت تلفن خوب حرف بزنم برای همین برای اعتراض از شما مینویسم اعتراض من من در اعتبارم 103510 پول داشتم الان 576167 تومان داردم بقیه کجا رفته من 6 ماه از اعتبارم استفاده نکردم و توی این 6ماه از کارتم استفادم کردم خواهش میکنم به این موضوع رسیدگی کرده و به من اصلاع بدهید از لطف شما کما تشکر را دارم

    2
    8
  28. روح الله رسولی

    با سلام متاسفانه من می خواهم برایتان از اولین اخرین تجربه خرید از این اپلیکیشن بگویم .اینکه واقعا آدم ها بسیار بی مسئولیت و بی دقت و کلاهبرداری هستند و اسلا تعهدی در قبال خریدار ندارند نه مقابل کالا و نه برکش پول کالای مرجوعی حتی بعداز یک هفته !!!؟؟
    من واقعا نمی دانم اینها براستی سر مردم را توروز روشن کلاه می گذارند .
    من هرگز دیگر از اینها خرید نخواهم کرد امیدوارم که شما هم با خواندن این کامنت اگاه شوید و دردام آنها نیفتید .!!!!

    3
    15
  29. درود، من تجربه خرید از اسنپ فود بسیار زیاد داشتم و ازش لذت هم میبردم اما آخرین باری که از این سرویس سفارش غذا دادم و برای همیشه به کار با این سرویس پایان دادم سفارش برای میهمانی بود که تمامی مراحل خرید انجام شد و در انتظار رستوران بودم که برنامه بسته باز شده و سفارشی نبود…پیگیری از پشتیبانی با این موضوعات مواجه شد:
    ۱_ تلفن همراه شما فاقد شرایط استفاده است!!!!
    ۲_ خرید شما انجام نشده
    ۳_ برای برگشت مبلغ ۴ روز بعد تماس بگیرید ( ۴روز انباشت مبلغ)

    خلاصه فردا صبح پیگیر شدم و مشخصات سند واریز رو از آپ گرفتم. پشتیبان اسنپ فود قبول نمیکرد که باید پیگیر باشه و وقتی خواستار مکالمه با سوپروایزر شدم قبول کرد. تازه مبلغ به کیف پول آپ برگشت داده شد در صورتیکه باید به کارت مبدا برگردانده میشد.
    شرکت ها حق دیکته کردن رهکارهای الکترونیک رو به مخاطبان خودشون ندارند چراکه این راهکارها فقط به فرار شون از پاسخگویی صحیح کمک میکنه.

    2
    13
  30. من بارها از اسنپ فود سفارش دادم و خیلی راضی بودم این بار که سفارش دادم از هایدای ونک غذای من سر از جردن درآورد در حالی که آدرس ما فرمانیه بود بعد از کلی پیگیری به ما گفتن لوکیشن اشتباه زدید در حالی که اصلا من لوکیشن نزده بودم گفتن ۲۰ تومن بدید تا غذاتونو به آدرس شما بفرستیم ما هم قبول نکردیم گفتن پس خودتون برین بگیرین و جالبه که ما خارج محدوده بودیم چطور پس قبول سفارش کردن و پول رو گرفتن؟من هم گفتم غذا رو بدین به یه آدم نیازمند در کل اگه اسم این کار دزدی نیست پس چیه؟من دیگه هیچ وقت به اسنپ فود سفارش نمیدم بسیار سایت کلاه بردار و نامعتبریه در ضمن نظر منفی من رو هم ثبت نکردن، دیدم در توییتر هم این مشکل رو مطرح کرده بودند

    2
    13
  31. قضیه حذف نظرات منفی از یک رستوران در اسنپ فود برای من هم پیش اومده به این صورت که در جزییات غذای سفارشی داخل اپلیکیشن همراه غذا گوجه کبابی،لیمو ترش،پیاز،جعفری،ته دیگ و فلفل بود ولی وقتی غذا رسید دستم فقط یک چهارم لیمو داخل بسته بود.منم نظر منفی به همراه توضیحات دادم ولی نظر منو منتشر نکردن که هیچ ۵ دقیقه بعد رستوران جزییات غذای سفارش داده شده من رو تغییر داد و اقلام همراه غذا رو حذف کرده بودن و فقط لیمو ترش باقی مونده بود

    2
    17
  32. من شخصا نظر منفی گذاشتم ولی نگذاشتن،،جالبه رستوران مال دوستمه و خود اون هم گفت نظر را نگذاشتن،،البته مقصر در اینمورد اسنپ بود نه رستوران،،با مسئله تفاوت قیمت و کار نکردن کدهای تخفیف هم برخورد کردم،،شخصا مواردی را که نگارنده نوشته تجربه کردم،،خیلی راحت گوشی را بر میدارم به رستوران زنگ میزنم غذا سریعتر و ارزنتر با پرداخت اسان و شفاف بوسیله دستگاه پوز همراه پیک انجام میشه،،والسلام،،،دیگه توجیه اسنپ واسه استفاده چیه؟؟؟؟

    2
    11
  33. محسن آقاجانی

    این اسنپ فود نه تنها نظرات منفی رو سانسور میکنه بلکه به تخلف آشکار در ارسال محصول فاسد و تاریخ گذشته هم رسیدگی نمیکنه
    تکلیف ما با این کلاهبرداری آشکار چیست؟

    5
    15
  34. از نحوه کارشون صد در صد راضی نیستم ، بارها حرصم رو درآورده اما.؟.. امیدوارم هرچه زودتر ایرادات رو برطرف کنند !

    3
    8
  35. من چندین و چند بار هم سفارش غذا دادم هم از سوپرمارکت آنلاین خرید کردم هم از قنادی به صورت انلاین خرید کردم.تا الان واقعا خوب و عالی بوده.هیچ چیز همیشه عالیی نیست.اما اگر کار اسنپ رو بیایم با رقباش مقایسه کنیم.انصافا از لحاظ کیفیتیه بی رقیبه اما بی ایراد نیست.و مهم تر از همه اینکه برای پیشی گرفتن از رقبا برای کیفیتش تلاش میکنه و مثل صنایع خودرو سازی و غیره مافیا تشکیل نداده.بنده یک مشتری برا اسنپ هستم و هیچ حقوقی ازش دریافت نمیکنم.اما معتقدم با کارش دست خیلی از سودجویان رو کوتاه کرده.چه آژانس های تاکسی چه سوپر مارکت های گرون فروش

    19
    10
  36. دیروز از رودهن به اسنپ فود سفارش دادم!!
    غذاهارو فرستادم سطل زباله علی الخصوص سالاد فصل!!
    ازوقتی قیمتهابالارفته تعدادقطعات کباب مثل جوجه یا بازو کم شده!!5تایی شده بود4 تایی!!
    درهرحال اگه کسی بخواد بطورغیرمنتظره سفارش غذا بده وبخاطر شرایط جوی ویاترافیک یا بچه یامهمان سرزده با … زمان نداره اسنپ فود کار راه اندازه ولی نه همیشه…

    2
    9
  37. سلام
    یکی از اتفاقاتی ک برای من افتاد این بود ک از کد تخفیف استفاده کردم تا ۲ پرس بخرم ولی یه پرس فرستادن !!!!
    هر وقت از کد تخفیف استفاده میکنم چیزای شبیه به این میشه
    مثلا وقتی پیتزا بزرگ با کد تخفیف سفارش بدم پیتزا متوسط میفرستن!!

    2
    13
    1. دقیقا درسته من بارها به این مورد برخوردم مثلا رستورانی که وقتی خودتون سفرش میدین،هزینه بسته بندی نداره وقتی از کد تخفیف استفاده میکنید اون مبلغ تخفیف را با هزینه ارسای بسته بندی و غیره پس میگیره،،کلا کد تخفیفشون کلاهبرداری و کلک هست

      2
      16
  38. من درمورد کد تخفیف می خوام بگم اگه کدو اعمال کردین ولی ثبت سفارش نکردید باید صبر کنید تا سیستم شناسایی کنه بعد میتونین بازم کد تخفیف رو اعمال کنید.زود قضاوت نکنین

    5
    9
  39. بی خود ترین شرکت اسنپ فود در حال حاضر فقط به فکر سود خودشون هستند.من یک سال ونیم با این شرکت کار میکردم مغازه مرغ بریان در اصفهان دارم.با تیم پشتیبانی از بخش دفتر مرکزی که هیچی حالیشون نیست..کاره مغازه ما را غیر فعال کرذند.بهتر من اصلا با این شرکت ها کار نمیکنم .

    4
    14
  40. از اسنپ فود خرید کردم بعد از ۲۰ دقیقه که تایید سفارشمو داده بود پیام کنسلی داد بعد تماس گرفتم باهاشون برای برگشت پولم ازم شماره کارت گرفتن و گفتند ۴۸ ساعت دیگه واریز میشه به حسابم، الان یک هفته است گذشته هنوز هیچ پولی واریز نکردند و هر وقت تماس میگیرم باهاشون میگن بررسی میکنیم بهتون خبر میدیم ? لطفا یکی منو راهنمایی کنه چکار باید بکنم؟؟؟؟

    4
    20
    1. سلام برای منم همچین مشکلی پیش اومده به جای برگردانندن پول به حساب،اعتبار اسنپ فود زیاد میکنن

      4
      14
    2. شاید تو اعتبار اسنپ فودتون هست یعنی ۱خرید که بکنین اون میاد و میتونین ازش استفاده کنین مثلا اگه ۲۰تومن بوده پولتون و این سفارشتون شده ۲۵تومن اونو که بزنین ۲۰تومن از سفارشتون کم میکنه و ۵تومن دیگه پرداخت میکنین

  41. افتضاحه
    ذصلا پشتیبانی نداره غذاهارو دیرو اشتباه میارن رستوران میگه باید زنگ بزنی پشتیبانی
    پشتیبانی هم زنگ میزنی پاسخگو نیستن
    متاسفم دیگه پولم و تو این مذخرفات دور نمیریزم

    11
    20
  42. فکر کنم برخی از دوستان وظیفه حمایت بی چون وچرا از اسنپ فود رو به عهده گرفتن ، برای من استفاده از سرویس اسنپ فود بسیار ناخوشایند و ناراحت کننده بود ، برای دو مرتبه ، پس از قطعی کردن سفارش و کم شدن مبلغ آن از حساب اعتباریم ، با من تماس گرفته شد و تقاضای مبلغ اضافه ( یکبار ده هزار تومن و دفعه دوم چهارده هزار تومن ) گردید ، به این عنوان که شما لوکیشن رو انتخاب نکردید ، در حالی که آدرس من به درستی ثبت شده بود. برای بار دوم زیر بار پرداخت مبلغ نرفتم و از آنها خواستم در صورتی که بدون مبلغ اضافه نمی توانند غذا را ارسال کنند ، سفارش من را کنسل کنند. فکر می کنید نتیجه چی شد ؟؟ باور کردنی نیست !! هم غذا رو نیاوردند و هم مبلغ رو برنگردوندند. فرداش به پیشتیبانی زنگ زدم و توضیح خواستم گفتند چون غذای آماده رو برای شما ارسال نکردند ، ریختند تو سطل اشغال و هزینه اش رو هم نمی تونن برگردونند. رفتاری به غایت نامحترمانه و غیر حرفه ای … واقعا تأسف برانگیزه . به هیچ وجه از این شرکت خرید نخواهم کرد و رفتار وقیحانه شان رو فراموش نخواهم کرد. من معتقدم که باید این گونه شرکتها را تنبیه کرد. از شرکت 25 نفره ما دیگه هیچکس از اسنپ فود خرید نمی کنه و هر جا که بتونم رفتاری که با من شد رو برای دیگران نقل خواهم کرد.

    10
    33
    1. چرا باید بابت بی دقتی یا نا آشنا بودن شما در استفاده از یک اپ ، همه ازجمله شرکت مذکور و رستوران ماضرر بشن جز خود شخص شما!!!
      وقتی یکبار این اتفاق افتاد پس براتون توضیح دادن مشکل لوکیشن در اون ادرس رو دارید و شما بدون توجه باز هم از ادرس مشکلدارتون استفاده کردید، کنی منطقی باشیم و انتظارات بیجا رو حذف کنیم و اطلاعاتمون در استفاده از تمام اپ ها بالا ببریم کمتر دردسر برای خودمون و بقیه درست میکنیم

      26
      24
      1. لطفا متن رو با دقت و بدون عجله یکبار دیگر مرور کنید و سپس به دیگران برچسب ” بی دقتی ” یا ” نا آشنا بودن ” بچسبانید. عرض کردم ” در حالی که آدرس من به درستی ثبت شده بود. ” . شاید شما به هر حال ذینفع باشی که اینقدر جانبدارانه به قضیه نگاه می کنی . حتی اگه شخصی در استفاده از اپ دچار خطا شده باشه ، نباید با این برخورد مواجه بشه . شما سفارش غذایی که سفارشی هم نیست یا به خاطر شخص شما طبخ نشده است ( باقلاپلو با مرغ ) ، کنسل می کنی ، اون هم به خاطر پافشاری شرکت واسطه !!! بر رویه اشتباه خودش ، بعد نه تنها پولتون رو بر نمی گردونن ، بلکه با وقاحت تمام ادعا می کنند که غذای سفارش داده شده رو به سطل آشغال ریختند. شما هم لزومی نداره پاسخ های چندش آورتون رو به نحو دیگه ای تکرار کنی . آدمهایی تو کشور ما پیدا می شوند که اگه خدمات شایسته ای دریافت نکنن با یه معذرت خواهی و یا وعده و وعید و تخفیف چندرغازی مجددا راه رفته رو امتحان کنند. من شخصا ترجیح می دم که این کار رو نکنم.

        8
        11
  43. پویان عارف پور

    این ایرادات هست ولی کمی غلو شده :
    – من و دوستانم زیاد از اسنپ فود استفاده می کنیم برای شرکت و بله پیش اومده رستورانی میگه فلان غذا رو دارم و بعد از سفارش زنگ میزنه ندارم و یه غذای دیگه بگیرین معمولا هم بخاطر اینکه وقت هدر نره اینکار میشه ولی اون مشتری دیگه به اون رستوران زنگ نمیزنه.
    – پشتیبانیش انصافا بخصوص برای جایی مثل ایران حرف نداره. پیگیر هستن و مشکلی باشه هم پول برگردانده میشه.
    – کمی باید انصاف داشت. یک سری ایرادها از اسنپ فود نیست مثلا اگر کسی نرفته نظر منفی بنویسه تقصیر اونها نیست شما میتونی بنویسی و اسکرین شات بگیرید اگر دیدین حذف کردن عکس بذارین بگین حذف میکنن.

    20
    35
    1. اصن نظر منفی رو نمایش نمیدن که بخوایی اسکرین شات بگیری ،شما تو سفارشات کوچکترین انتقادی به این مجموعه پلید بکنی نمایش داده نمیشه .

      6
      14
  44. من توی سفارش دادن به مشکل خوردم …
    بهم گفتن پرداخت نکردین در حالی که پول از حسابم کسر شده
    دوباره پرداخت رکدم و باز پول کم کردن و توی وبسایت زده پرداختتون مشکل داره با پشتیبانی تماس بگیرید
    پشتیبانی هم جواب نمیده !!!!
    این چه وضعشهههه آخه !

    31
    46
    1. دقیقا برای اسنپ ماشین هم با این مشکل چندین بار مواجه شدم و فقط گفتن رسیدگی میشه و هیچ جوابی ندادن

      5
      8
  45. سلام. اسنپ فود مثل تمام استارت آپ های نوپای دیگه فاقد نقص و ایراد نیست. ما اول راهیم. خیلی اول. مردم خوب و بد را میسنجند و انتخاب خواهند کرد. و برنامه نویسان و شرکت های لوجستیک مجبور به فهمیدن ایرادات و برطرف کردن آنها خواهند بود. درکِ “رقابت” و “تمایز” در دنیای آی تی انکار ناپذیر است. با تشکر از سایت واقعا خوبِ آی تی رسان

    26
    36
  46. کاملا مشخصه که شما از رقیب های اسنپ فود هستید من کاربر این سرویس هستم بله درست میگید غذا دیر به دستم رسید ولی وقتی تماس گرفتم پول منو برگردوندن تو حسابم

    62
    88
    1. مجتبی مسکینی

      عزیز جایی در متن گفته نشده که پول رو برنمیگردونن! حتی گفتیم که پشتیبانی همیشه پاسخگو هست بحث اصلی اینجاست که مثلا یه رستوران همیشه غذا رو دیر میاره اما اسنپ فود توجه خاصی بهش نمیکنه! اینکه پول شما رو برگردونن که نشانه پاسخگویی یا توجه به مشتری نیست ممکنه هزار نفر دیگه از اونجا سفارش بدن و همه این هزار نفر غذا دیر به دستشون برسه در حالیکه مثلا میتونن اون رستوران رو از لیست حذف ‌کنن که دیگه چنین مشکلی پیش نیاد

      31
      53
  47. مطلب فوق‌العاده‌ای بود
    ممنونم از اینکه اسنپ‌فود و سرویس دهی نامنظمش رو تشریح کردید
    اتفاقاتی که چندین بار برای من افتاده
    اصلی‌ترینش هم ناقص رسیدن سفارشم بوده به طوریکه بعد از تکمیل شدن سفارش، غذا کاملا سرد شده بود
    هر سری هم با پشتیبانی تماس گرفتم و دوستانه ازشون خواستم با وجود اینکه خیلی این موضوع بهشون مربوط نبوده حداقل پیگیر این موارد باشن

    ولی متاسفانه باز هم این اتفاق برای من افتاد
    و نتیجه این اتفاقات این بود که دیگه به هیچ وجه از سرویس اسنپ فود استفاده نکنم

    38
    68

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH