آپدیت اندروید 8 برای ال‌جی G5 منتشر شد

گوشی ال‌جی G5 پرچمدار نخست سال 2016 کمپانی کره‌ای محسوب می‌شود. مدل‌های گوناگون این دستگاه در مناطق مختلف جهان در چند وقت اخیر به‌روزرسانی اندروید 8.0 اوریو را دریافت کردند که از جمله آن‌ها می‌توان به ایالات متحده و دو اپراتور بزرگ ورایزن و T-Mobile اشاره کرد.

در جریان ارایه این به‌روزرسانی‌ها، نسخه‌های بین المللی و آنلاک از قافله عقب مانده و قادر به دریافت نسخه هشتم سیستم‌عامل اندروید نبودند اما به نظر می‌رسد که وضع تغییر کرده و حالا این مدل‌ها هم واجد شرایط دریافت نسخه جدیدتر اندروید شده‌اند. با توجه به این‌که از آغاز هفته جاری شاهد انتشار آپدیت اندروید 8.0 اوریو برای این دستگاه در دیگر مناطق مختلف جهان بودیم، این‌گونه به نظر می‌آید که سرانجام کاربران نسخه بین‌المللی این گجت نیز می‌توانند طعم اندروید اوریو را بچشند. اگر شما یک گوشی ال‌جی G5 با شماره مدل H850 دارید، می‌توانید خوشحال باشید که آپدیت جدید سیستم‌عامل اندروید را دریافت خواهید کرد.

با این وجود نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم که این پکیج دقیقا چه زمانی در اختیار کل کاربران پرچمدار سابق ال‌جی قرار خواهد گرفت. ما می‌دانیم که آپدیت فوق شامل پچ امنیتی ماه سپتامبر بوده و انتظار می‌رود پشتیبانی از پروژه تربل را نیز به همراه داشته باشد. با این حال هنوز نمی‌دانیم که این بسته شامل چه تغییرات و ویژگی‌های دیگری است. اندروید 8.0 اوریو را باید آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری ال‌جی G5 دانست که برای این دیوایس منتشر خواهد شد؛ زیرا این محصول دو سال پیش با اندروید مارشمالو عرضه شده و دو به‌روزرسانی بزرگ سیستمی خود را دریافت کرده است. بر همین اساس باید از این پس به دنبال یک گوشی جدید دیگر بگردید!

1 در مورد “آپدیت اندروید 8 برای ال‌جی G5 منتشر شد”

  1. به به عالیه درد و بالات بخوره تو سر سامهنگ که هموز آپدیت اندروید 8.1 برای اس 7 ادج و اس 8 و نوت 8 هم نداده!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH