ریمکس

بهترین هندزفری‌های ریمکس بازار را بشناسید (مهر ماه ۹۷)

بی‌تردید یکی از محصولات پرطرف‌دار و دوست‌داشتنی بازار، هندزفری‌ها هستند که هرساله تعداد زیادی از آن‌ها به فروش می‌رسد و از طرفی دیگر کمپانی‌ها نیز هر سال از مدل‌های جدید و جذاب پرده بر می‌دارند. یکی از شرکت‌های خلاق در عرضه هندزفری‌ها، ریمکس شمرده می‌شود. این تولیدکننده سال‌هاست در حوزه لوازم جانبی گوشی‌ها فعالیت دارد و کالاهایی با کیفیت مثال‌زدنی را به جهان عرضه می‌نماید. اگر می‌خواهید با بهترین هندزفری‌های ریمکس آشنا شوید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


RB-S10

ریمکس

دیزاین همیشه مورد توجه بوده و RB-S10 نیز از این قاعده مستثنی نیست. تولیدکننده از یک طراحی خاص و چشم‌گیر بهره برده که نظر هر کسی را جلب می‌کند و در عین حال، ظاهر حرفه‌ای هندزفری را به نمایش می‌گذارد. گوشی‌ها با طرح جالب و مدرنی ساخته شده‌اند و کابل گجت نیز به نوبه‌ خود زیباست و به استایل شما لطمه‌ای نمی‌زند. هم‌چنین این نوع سیم باعث شده تا شاهد گره‌های کم‌تری در کابل باشیم و راحت‌تر از RB-S10 بهره ببریم. جدای از این، اتصال از طریق فن‌آوری بلوتوث نیز صورت می‌گیرد و می‌توانید بدون مزاحمت سیم‌ها به موسیقی دل‌خواه خود گوش دهید. ورژن جدید بلوتوث این دستگاه رنج بسیاری را پوشش می‌دهد و برای مثال لزومی ندارد حتما گوشی‌تان در جیب باشد تا با هندزفری ارتباط برقرار کند. به لطف گوشی‌های نرم تا مدت‌ها می‌توانید به پلی‌لیست‌تان گوش دهید و لذت ببرید. کیفیت پخش موسیقی نیز در سطح بالایی قرار دارد و حتی کاربران حرفه‌ای را راضی می‌کند.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

RM-580

ریمکس

همان‌طور که گفتیم ریمکس برندی خلاق در این حوزه به حساب می‌آید و از مدل‌های بعضا عجیبی رونمایی می‌کند. اگر می‌خواهید یک هندزفری با دیزاینی خاص و با کیفیت رضایت‌بخش داشته باشید، حتما این مدل را در سبد خریدتان قرار دهید. سازنده از طراحی خمیده برای گوشی‌ها و کابل بهره برده و برخلاف دیگر مدل‌ها، گوشی‌های محصول ساده‌تر در گوش کاربر گنجانده می‌شوند و به این سادگی‌ها جدا نخواهند شد. گره هندزفری‌ها یکی از مشکلات مشتریان این نوع از کالاها بوده که هم وقت‌گیر است و هم استفاده از گجت را به تجربه‌ای تلخ مبدل می‌کند. ریمکس برای برطرف کردن این موضوع، از سیم‌های مخصوصی با روکش‌های پلاستیکی سود جسته تا این اتفاق کم‌تر رخ دهد و فورا بتوانید از هندزفری بهره ببرید. کنترلرهایی نیز روی کابل محصول در نظر گرفته شده تا نیاز مبرمی به اسمارت‌فون نداشته باشید و بتوانید به موزیک قبلی یا بعدی بروید، موسیقی را متوقف کنید یا ولوم را کم و زیاد نمایید. با این همه، کیفیت پخش موسیقی از بالاترین اولویت برخوردار است و دلیل اصلی برای خرید یک هندزفری است. ریمکس با بهره‌گیری از فن‌آوری‌های مختلف تجربه شنیدن موسیقی را لذت‌بخش کرده و باس وضوح صدا در رده بالایی قرار می‌گیرد.

قیمت: ۲۰۰ هزار تومان

S3 Sport Clip-On

ریمکس

ورزشکار هستید؟ نمی‌خواهید در هنگام ورزش اسمارت‌فون را همراه‌تان داشته باشید و در عین حال خواستار شنیدن موسیقی هستید؟ پس حتما به این دیوایس نگاهی کنید. کمپانی ریمکس با استفاده از چیپ مخصوص نیاز به موبایل را از بین برده و می‌توانید موسیقی‌های دل‌خواه خود را در چیپ محصول ذخیره نموده و سپس هندزفری را به آن متصل کنید. به این ترتیب بدون حضور گوشی هوشند قادر به شنیدن موزیک هستید. خود هندزفری از طراحی ساده و زیبایی سود می‌برد که حرفه‌ای بودن آن را به رخ می‌کشد. کیفیت پخش صدا در سطح رضایت‌بخشی قرار دارد و مطمئن باشید از خرید S3 Sport Clip-On پشیمان نخواهید شد. عمر باتری برای چنین گجت‌هایی از پارامترهای مهم به شمار می‌آید. ریمکس هم این موضوع را از یاد نبرده و از یک باتری قدرت‌مند و با عمر بالا استفاده نموده است. در نتیجه تا ساعت‌ها قادر به گوش کردن پلی‌لیست‌تان هستید و در عین حال به‌لطف میکروفون دیوایس می‌توانید به مکالمه نیز بپردازید. به‌طور کل S3 Sport Clip-On مجموعه‌ای کامل است که نظر هر کسی را جلب می‌نماید.

قیمت: ۲۰۰ هزار تومان

RM-530

ریمکس

اگر مایل به پرداخت مبلغ زیادی برای هندزفری آینده‌تان نیستید و می‌خواهید یک محصول راضی‌کننده داشته باشید، پس بدون تردید RM-530 را خریداری نمایید. دیزاین برای لوازم دیجیتال بسیار حائز اهمیت است و ریمکس نیز این مسئله را از یاد نبرده. با این‌که شاهد محصولی مقرون‌به‌صرفه هستیم، با این‌حال دیزاین RM-530 چشم‌نواز است و به‌عنوان کالایی زیبا تلقی می‌شود. گره سیم‌ها همیشه جز مشکلات همیشگی هندزفری‌ها بوده و وقت زیادی از کاربر می‌گیرد. ولی ریمکس با استفاده از سیم‌هایی با روکش مخصوص تا حدی این مصیبت را حل نموده و می‌توانید به سرعت از هندزفری بهره بجویید و به موسیقی‌ها گوش دهید. کمپانی سازنده با بهره‌گیری از تکنولوژی کیفیت پخش موسیقی را (نسبت به رقیبان) افزایش داده و موسیقی‌ها از شفافیت بالایی سود می‌برند. باس موزیک‌ها نیز رضایت‌بخش و RM-530 با توجه به رنج قیمتی گزینه‌ای مطلوب به شمار می‌رود. برای این‌که به تماس‌های‌تان پاسخ دهید و نیاز چندانی به اسمارت فون نداشته باشید، هندزفری مذکور از میکروفونی حساس سود می‌برد که صدای یوزر را با وضوح مناسب به فرد مورد نظر می‌رساند.

قیمت: ۱۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH