درآمد هواوی

هواوی یک درایو حافظه یک ترابایتی برای گوشی‌های سری میت 20 عرضه کرد

کمپانی هواوی گوشی‌های سری میت 20 را در پیکربندی‌های مختلف و با حافظه‌های داخلی پرحجم عرضه کرد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند فضای ذخیره‌سازی در دسترس خود را به وسیله درگاه جدید نانو مموری (NM Card) افزایش دهند. با این حال هواوی یک درایو حافظه یک ترابایتی را به تازگی معرفی کرده تا کاربران به وسیله آن بتوانند به راحتی از اطلاعات گوشی‌های سری میت 20 نسخه پشتیبان تهیه کنند.

علی‌رغم آن‌که گوشی‌های خانواده میت 20 از حافظه داخلی پرظرفیتی برخوردار هستند، اما گاهی اوقات به دلایلی مانند در دسترس بودن فایل‌ها و اطلاعات در هنگام به سرقت رفتن گوشی یا به وجود آمدن مشکلی نرم‌افزاری که شما را مجبور به ریست فکتوری کردن گوشی کند، با مشکل از دست دادن اطلاعات موجود در حافظه داخلی مواجه می‌شوید. برای این‌که با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم نکنید و خیالتان بابت حفظ اطلاعات ضروری‌تان آسوده باشد، هواوی یک حافظه پرتابل معرفی کرده تا به راحتی از اطلاعات خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

این حافظه معادل یک ترابایت حجم داشته و جدای از وظیفه ذخیره اطلاعات، می‌تواند در نقش یک شارژر نیز ظاهر شود. این درایو ظاهری شبیه به شارژرهای بی‌سیم دارد و سطح فوقانی (رویه) آن مقاوم در برابر آب است. پایه آن نیز از جنس سیلیکون بوده تا از ایجاد خط و خش روی آن جلوگیری شود. هم‌چنین بدنه و سطح کنار این حافظه از پلاستیک ساخته شده است.

هواوی ادعا کرده که این حافظه برای انجام دادن کارش به هیچ نرم‌افزاری نیاز نداشته و تنها کافی است که گوشی‌های سری میت 20 خود را به این درایو وصل کنید تا از تمام اسناد، تصاویر و فیلم‌های شما به طور خودکار بک‌آپ گرفته شود. البته این امکان نیز وجود دارد که تنها از فایل‌های مشخص شده توسط کاربر نسخه پشتیبان تهیه شود. هم‌چنین هواوی اعلام کرده که پروسه بک‌آپ‌گیری بسیار سریع بوده و برای مثال بک‌آپ گرفتن از 10 عکس با رزولوشن بسیار بالا، تنها 1 ثانیه طول خواهد کشید.

این درایو دارای یک پورت USB-C بوده و با شارژرهای 9V/2A ،5V/2A و 9V/4.5A سازگاری کامل دارد. متاسفانه این حافظه از نسل جدید فناوری فست شارژ هواوی که توانی معادل 40 وات دارد، پشتیبانی نمی‌کند. حافظه یک ترابایتی هواوی با رنگ خاکستری و از روز 26 اکتبر (4 آبان) عرضه خواهد شد اما تاکنون قیمت آن مشخص نشده است. در حال حاضر تنها گوشی‌های سری میت 20 با این درایو حافظه سازگاری دارند اما هواوی قول داده که در آینده‌ای نزدیک، تعداد گوشی‌های سازگار با این محصول افزایش یابد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH