سامسونگ گلکسی‌نوت 10 احتمالا از نمایشگر 6.66 اینچی با رزولوشن 4K بهره خواهد برد

هنگامی‌که پیش‌تر و در سال 2009 اسمارت‌فون 4.3 اینچی اچ‌تی‌سی HD2 عرضه شد، بسیاری می‌گفتند که افزایش اندازه نمایشگر گوشی‌های هوشمند دیگر امکان‌پذیر نیست. اما تنها چند سال بعد، فبلت گلکسی‌نوت سامسونگ با صفحه‌نمایش 5.3 اینچی خود حصار نمایشگرهای 5 اینچی را شکست. امروزه گلکسی‌نوت 9 مجهز به یک نمایشگر 6.4 اینچی است و حتی گوشی اپل آی‌فون XS مکس نیز از صفحه‌نمایش 6.5 اینچی بهره می‌گیرد. در صورت صحت گزارشات مخابره شده از کره، بهره‌گیری از نمایشگرها با ابعادی حتی بزرگ‌تر نیز در سال آینده محتمل خواهد بود.

بر اساس اعلام یک وب‌سایت و به نقل از یک منبع کره‌ای ناشناس انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی‌نوت 10 مجهز به نمایشگری 6.66 اینچی با رزولوشن 4K باشد. به گفته گزارش، اسم رمز داوینچی (DaVinci) برای این هندست در نظر گرفته شده است و مدل آمریکایی آن از پلتفرم موبایلی جدید اسنپ‌دراگون 8150 شرکت کوالکام استفاده خواهد کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها این فبلت از شبکه 5G پشتیبانی نموده و مجهز به پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه در پشت دستگاه خواهد بود. ظاهرا گلکسی‌نوت 10 برخلاف رویه معمول عرضه این سری طی 3 ماهه سوم سال در اواسط سال آینده در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

اگرچه یک نمایشگر 6.66 اینچی بسیار بزرگ به‌نظر می‌رسد؛ اما در سال آینده این صفحه‌نمایش، بزرگ‌ترین نمونه به‌کارگیری شده توسط تولیدکننده کره‌ای محسوب نمی‌شود. با بازگشایی کامل گوشی تاشوی گلکسی F سامسونگ، اندازه نمایشگر این هندست به 7.3 اینچ خواهد رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH