اینستاگرام فالوور و لایک‌های جعلی را حذف می‌کند

اینستاگرام قصد دارد در آینده‌ای نزدیک تمامی لایک‌ها و فالوورهای جعلی را از شبکه اجتماعی خود حذف کند. این قانون شامل لایک‌ها و فالوورهایی می‌شود که توسط اپلیکیشن‌های شخص ثالث ایجاد می‌شوند. این موضوع بخشی از تغییر سیاست‌های اینستاگرام است که به تازگی به اساس‌نامه آن افزوده شده است.

اینستاگرام ادعا می‌کند که توانسته است الگوریتم یادگیری ماشینی را توسعه دهد که به صورت خودکار فعالیت‌های مشکوک از جمله لایک‌ها و فالوورهای جعلی را زیر نظر بگیرد و آن‌ها را حذف کند. کاربرانی که از نسخه‌های غیر رسمی اینستاگرام استفاده می‌کنند، پیامی را مبنی بر نا امن بودن این اپلیکیشن‌ها و هم‌چنین حذف فعالیت‌های غیر قانونی دریافت می‌کنند. هم‌چنین کاربرانی که از این اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کنند، می‌بایست رمز عبور خود را تغییر دهند تا احتمال سو استفاده کاهش پیدا کند.

در حال حاضر اینستاگرام به یکی از پلتفرم‌های مورد استقبال توسط برندها و صاحبان کسب و کار تبدیل شده است. از این رو اپلیکیشن‌های شخص ثالث با استفاده از الگوریتم‌های متفاوت برای افزایش تعداد بازدیدها می‌توانند موجب کاهش بازدهی تبلیغات در این شبکه اجتماعی شوند. بنابراین اگر اینستاگرام بخواهد بخش تبلیغات خود را قدرتمند کند، می‌بایست هم‌چون توییتر روشی را برای کاهش فعالیت ربات‌ها به‌کار بگیرد.

اینستاگرام پیش‌تر نیز اقدام به حذف فالوورهای غیر واقعی کرده است، اما به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد به صورتی جدی‌تر با فعالیت‌های جعلی مقابله کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH