نیا

بهترین هدفون‌های نیا را بشناسید (آذرماه 97)

هدفون‌ها دسته‌ای جذاب در بین لوازم دیجیتال شمرده می‌شوند و هر کسی خواهان یکی از این دستگاه‌‌ها است. اگر شما می‌خواهید هدفونی خریداری نمایید و به‌دنبال بهترین‌ها هستید، باید یکی از مدل‌های نیا را بخرید. در ادامه با ما همراه باشید تا با برترین‌ها آشنا شوید.


X6

نیا

بی‌‌شک X6 یکی از برترین مدل‌های هدفون بازار به حساب می‌آید که در کشورمان فروش بالایی را تجربه کرده. قیمت این محصول یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی آن شمرده می‌شود و برای همین به گزینه‌ای مناسبی برای اکثر کاربران تبدیل شده. وزن و ابعاد مطلوب X6 حمل و نقل آن را آسان‌تر نموده و به‌راحتی در مکان‌های کوچک قرار می‌گیرد. گفتنی‌ست اتصال از طریق باسیم و بی‌سیم صورت می‌گیرد. به این ترتیب کاربران علاقه‌مند به فن‌آوری بلوتوث می‌توانند بدون مزاحمت سیم‌ها به موسیقی‌های مورد علاقه خود گوش دهند. در نتیجه X6 مناسب ورزشکاران نیز شمرده می‌شود. چراکه این دسته از یوزرها قادرند بدون دردسر هم به ورزش کردن بپردازند و هم پلی‌لیست خود را پخش نمایند. گوشی‌های نرم محصول امکان گوش دادن به موزیک را تا چندین ساعت ممکن می‌سازد و مطمئن باشید هدفون نیا آسیبی به شما نخواهد زد. تولیدکننده اپلیکیشن مخصوصی را برای دیوایس در نظر گرفته که قابلیت‌های گجت را افزایش داده و به کاربردهای آن می‌افزاید. کنترلرهایی نیز بر روی بدنه به‌چشم می‌خورند که نیاز شما را به اسمارت فون کم‌تر می‌کنند و قادرید با لمس آن موسیقی را متوقف کنید، ولوم را کم و زیاد نمایید و به تماس‌های‌تان پاسخ دهید. کیفیت پخش صدا نیز در X6 رضایت‌بخش و در سطح مطلوبی قرار دارد.

قیمت: ۱۵۰ هزار تومان

XP-1

نیا

دیزاین ساده یکی از ویژگی‌های جداناشدنی این مدل به حساب می‌آید و ظاهری جذاب را برای این هدفون به ارمغان آورده. ترکیب چرم و پلاستیک حس خوبی به کاربر می‌دهد و پارادوکس زیبایی را با شکل و شمایل مدرن دستگاه رقم زده. به این ترتیب حس داشتن محصولی لاکچری به کاربر منتقل می‌شود. سازنده آزادی زیادی برای شما تدارک دیده و اتصال هم از طریق بی‌سیم و هم از راه سیم صورت می‌گیرد. در نتیجه کاربران علاقه‌مند به کابل می‌توانند از این قابلیت استفاده کرده و بدون نگرانی از اتمام باتری به موسیقی‌های مورد علاقه خود گوش دهند. اما تکنولوژی بلوتوث هم نقاط قوت خود را دارد و XP-1 را به گزینه‌ای مطلوب برای عاشقان ورزش تبدیل می‌کند. چراکه این کاربران می‌توانند به‌راحتی به ورزش کردن مشغول شوند و در عین حال موزیک‌ها را پلی نمایند. کیفیت پخش صدا اصلی‌ترین دلیل برای خرید یک هدفون محسوب می‌شود و از این رو تولیدکنندگان در تلاش‌اند تا با استفاده از تکنولوژی‌های مختلف کیفیت را بالاتر ببرند. نیا هم به این موضوع توجه نموده و کیفیتی راضی‌کننده را برای XP-1 فراهم آورده تا موسیقی‌های مورد علاقه‌تان با جزئیات سطح بالا پخش شوند و چیزی را از دست ندهید.

قیمت: ۱۰۰ هزار تومان

Q1

نیا

ظاهر جذاب برای بیش‌تر کاربران مهم است و به‌خاطر همین سازندگان نیز این موضوع را در اولویت‌های خود قرار می‌دهند و نیا نیز از این قاعده مستثنی نیست. تولیدکننده برای این مدل از یک دیزاین چشم‌گیر بهره برده که نظر هر کسی را جلب می‌کند. گفتنی‌ست نیا از پلاستیکی با کیفیت بالا در Q1 سود جسته و کاربر در حین استفاده از گجت حس خوبی را تجربه خواهد کرد. اتصال از طریق تکنولوژی بلوتوث انجام می‌شود و دیگر لزومی ندارد وقت خود را برای باز کردن گره‌ سیم‌ها هدر دهید! Q1 برای شما آزادی بیش‌تری را به ارمغان آورده و می‌توانید بدون مزاحمت کابل‌ها به پخش پلی‌لیست‌تان بپردازید. میکروفونی هم در بدنه تعبیه گشته تا تماس‌های‌تان با کیفیت بالایی برقرار شوند. کنترلرهایی نیز روی بدنه به‌چشم می‌خورند که نیاز شما را به اسمارت فون کم‌تر می‌کنند و این امکان را به کاربر می‌دهند تا ولوم را کم و زیاد کند، موسیقی را متوقف کند و به تماس‌ها پاسخ دهد. کیفیت پخش صدا در سطح مطلوبی قرار دارد و بی‌شک اکثر یوزرها را راضی خواهد کرد.

قیمت: ۱۰۰ هزار تومان

X3 NEW

نیا

نمی‌خواهید مبلغ زیادی برای یک هدفون بپردازید و به‌دنبال یک محصول با کیفیت مناسب هستید؟ در نتیجه باید این مدل را در سبد خریدتان قرار دهید. X3 NEW از قابلیت‌های بسیاری سود می‌برد و همین باعث شده تا کیفیت پخش صدا راضی‌کننده باشد و جزئیات موسیقی‌ها در سطح رضایت‌بخشی شنیده می‌شوند. اتصال هم از طریق باسیم و هم با کمک تکنولوژی بلوتوث انجام می‌گیرد و در صورت انتخاب فن‌آوری بی‌سیم قادرید بدون مزاحمت کابل به موسیقی مورد علاقه‌تان گوش دهید. این ویژگی مهمی برای ورزشکاران به حساب می‌آید که بتوانند به‌راحتی پلی‌لیست خود را پخش کرده و در عین حال به ورزش کردن بپردازند. پشتیبانی از کارت حافظه این امکان را می‌دهد تا بدون کمک موبایل هوشمند موزیک‌ها را پلی نمایید.

قیمت: ۸۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH