اسمارت‌فون‌های اقتصادی کاملا جدید سامسونگ احتمالا در آینده‌ای نزدیک معرفی می‌شوند

هندست‌های گلکسی A8s و سری گلکسی S10 محصولات شاخص آینده سامسونگ هستند. اما غول کره‌ای در کنار توسعه این گجت‌ها بر روی اسمارت‌فون‌های اقتصادی کاملا جدید خود نیز به‌سختی کار می‌کند و بر اساس یک گزارش جدید احتمالا از این دستگاه‌ها در آینده‌ای نزدیک رونمایی خواهد شد.

سامسونگ گلکسی A6 پلاس

چنان‌چه اطلاعات منتشر شده دقیق باشند، در این‌صورت سامسونگ اخیرا تولید اسمارت‌فون‌های جدید گلکسی M10 و گلکسی M20 را در کارخانه تولید گوشی‌های هوشمند خود در هندوستان آغاز نموده است. قرار است این 2 دستگاه به‌همراه گوشی اندکی قدرتمندتر گلکسی M30 نخستین اسمارت‌فون‌های سامسونگی مجهز به نمایشگرهای ناچ‌دار و پنل‌های نمایشگر Infinity-U یا Infinity-V باشند.

با بررسی مشخصات داخلی این هندست‌ها متوجه خواهیم شد که گلکسی M10 احتمالا با تراشه بومی اگزینوس 7870 سامسونگ، 3 گیگابایت رم و 16 یا 32 گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه می‌شود. از سوی دیگر گلکسی M20 نیز از رم 3 گیگابایتی بهره می‌گیرد؛ اما ظاهرا این گوشی از تراشه قدرتمندتر اگزینوس 7885 استفاده می‌کند. بعلاوه هندست مذکور به‌صورت استاندارد همراه با حافظه‌داخلی 32 گیگابایتی ارایه می‌شود؛ اما نسخه 64 گیگابایتی نیز احتمالا در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. بر اساس پیش‌بینی‌ها هر 2 مدل با سیستم‌عامل اندروید 9 پای روانه بازار می‌شوند.

در حال حاضر زمان عرضه این هندست‌ها هنوز اعلام نشده است. چنان‌چه همه چیز مطابق با انتظارات به پیش برود، در این‌ صورت رونمایی از اسمارت‌فون‌های اقتصادی جدید در اواخر ماه دسامبر یا اوایل ژانویه بسیار محتمل خواهد بود. همچنین گجت‌های مذکور احتمالا در اواسط ماه ژانویه روانه بازار خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH