اولین سری از مجموعه تصاویر دوربین 48 مگاپیکسلی گوشی آنر ویو 20 منتشر شد

اوایل صبح امروز شرکت هواوی اعلام نمود از یکی از جذاب‌ترین فناوری‌هایی که در دنیای گوشی‌های هوشمند در حال بدل شدن به یک ترند است، در محصولات آینده شرکت استفاده خواهد کرد. هندست‌هایی مجهز به یک دوربین با سنسور 48 مگاپیکسلی که از تکنولوژی Quad Bayer بهره‌مند خواهند بود.

این دوربین از سنسور IMX586 CMOS شرکت سونی سود خواهد جست و اندازه هر پیکسل آن تنها 0.8 میکرومتر است. به علاوه قطعا در گوشی آنر ویو 20 که به‌زودی رونمایی خواهد شد، مورد استفاده قرار خواهد گرفت. به لطف روش Quad Bayer، چهار پیکسل 2 در 2 مجاور یک‌دیگر با ایجاد یک ترکیب رنگی سبب وضوح بهتر تصاویر، شارپ‌تر و بدون نویز دیده شدن آنها حتی در شرایط نوری کم خواهد شد.

برای نمایش توانایی‌های این سنسور جالب و قدرتمند شرکت آنر اقدام به انتشار مجموعه‌ای از تصاویر گرفته شده با یک دوربین مشابه به کار گرفته شده در هندست آنر ویو 20، کرده است. برخی از آنها به صورت سیاه‌ و سفید تصویربرداری شده‌اند. ولی متاسفانه تنها بعضی از آنها دارای وضوح تصویر کامل هستند و بقیه از کیفیت اصلی برخوردار نیستند. در آلبوم زیر می‌توانید تعدادی از این تصاویر را مشاهده نمایید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH