پیام صوتی در اینستاگرام

ارسال پیام صوتی در دایرکت اینستاگرام امکان‌پذیر شد!

دایرکت اینستاگرام، بخشی از این شبکه اجتماعی است که به کاربران اجازه می‌دهد به صورت تک نفره و یا گروهی با دوستان خود چت کنند. به‌تازگی اینستاگرام قابلیت جدیدی را برای این بخش در نظر گرفته است که به کاربر اجازه می‌دهد پیام صوتی ارسال و یا دریافت کند.

این قابلیت در واقع یک کپی از ویژگی واکی-تاکی در پیام‌رسان مسنجر فیس‌بوک است که پنج سال از ایجاد آن می‌گذرد. این ویژگی دقیقا همان کار را انجام می‌دهد و از همان محدودیت‌ها و امکانات استفاده می‌کند. از آن‌جا که اینستاگرام یکی از زیر مجموعه‌های فیس‌بوک است، استفاده از این قابلیت چندان عجیب نیست، اما چرا این مقدار تاخیر را شاهد بودیم؟!

به نظر می‌رسد اینستاگرام به قدری مشغول بررسی و کپی کردن از قابلیت‌های اسنپ‌ چت بوده است که فرصت بررسی قابلیت‌های موجود در دیگر زیر مجموعه‌های فیس‌بوک را پیدا نکرده است. به هر حال از امروز می‌توانید با لمس طولانی مدت آیکون میکروفون در بخش دایرکت، پیام صوتی خود را ضبط و آن را ارسال کنید. اگر در حین ضبط پیغام صوتی پشیمان شدید می‌توانید نماد سطل زباله را در کنار صفحه لمس کنید تا پیغام شما ارسال نشود.

پیغام‌های صوتی از بین نخواهند رفت، بنابراین بهتر است تنها زمانی از آن استفاده کنید که واقعا حس می‌کنید یک صدای ضبط شده بهتر می‌تواند مفهوم شما را برساند! در هر صورت اگر دوست دارید از این قابلیت استفاده کنید، می‌توانید جدیدترین نسخه اینستاگرام را برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH