مشخصات اصلی گوشی هواوی پی اسمارت 2019 لو رفت؛ سخت‌افزار قدرتمند با طراحی مدرن!

چندی پیش در خبرها خواندیم کمپانی هواوی قصد دارد گوشی میان‌رده جدیدی روانه بازارها کند که نام آن هواوی پی اسمارت 2019 خواهد بود. با آن‌که چینی‌ها هنوز به طور رسمی از این هندست رونمایی نکرده‌اند، اما این گجت در فروشگاه اینترنتی یک خرده‌فروشی فرانسوی به نام Boulanger پدیدار شد تا علی‌رغم دانسته‌های قبلی، اکنون از مشخصات سخت‌افزاری و نحوه طراحی این اسمارت‌فون آگاه شویم. اگرچه صفحه مربوط به این گوشی پس از چند دقیقه پاک شد، اما همین زمان اندک کافی بود تا مشخصات اصلی آن فاش شود.

مطابق اطلاعات مندرج در صفحه مربوط به این گوشی، یک نمایشگر 6.2 اینچی از نوع ال‌سی‌دی برای هواوی پی اسمارت 2019 در نظر گرفته شده که رزولوشن فول اچ‌دی پلاس خواهد داشت. ضمن آن‌که برش ناچ بسیار کوچکی به شکل قطره آب (که اصطلاحا به آن‌ها teardrop یا waterdrop گفته می‌شود) در بالای این پنل وجود دارد تا جای برش بزرگ حاضر در نسل قبلی این اسمارت‌فون را گرفته باشد. همانند گوشی هواوی پی اسمارت پلاس یا همان هواوی نوا 3i، این محصول نیز از تراشه کایرین 710 قدرت می‌گیرد. در این وب‌سایت تنها یک نسخه از این گوشی وجود داشت که آن هم از 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره‌مند بود. البته از درگاه هیبریدی (مشترک بین سیم‌کارت دوم و کارت حافظه) تعبیه شده برای این گوشی می‌توان برای افزایش فضای ذخیره‌سازی استفاده کرد.

در قاب پشتی این دستگاه می‌توان دوربین دوگانه آن را مشاهده کرد که ظاهرا رزولوشن نمونه اصلی و کمکی آن به ترتیب 13 و 2 مگاپیکسلی خواهد بود. هم‌چنین رزولوشن دوربین سلفی (که در برش کوچک بالای نمایشگر قرار گرفته) نیز برابر با 8 مگاپیکسل است. البته این موضوع اندکی تعجب‌آور است؛ زیرا هواوی هیچ تغییری در اعداد و ارقام این دوربین‌ها اعمال نکرده و این ترکیب دقیقا همان ترکیبی است که در گوشی هواوی پی اسمارت اورجینال دیده می‌شود. کمی پایین‌تر و متمایل به وسط قاب پشتی نیز می‌توان سنسور اثر انگشت دایره‌ای شکل این هندست را مشاهده کرد. چینی‌ها دو آپشن رنگی مشکی و آبی برای این گوشی در نظر گرفتند که البته نسخه آبی رنگ به روش gradient رنگ‌آمیزی شده و طرح بسیار زیباتری دارد.

مطابق انتظار، میان‌رده جدید هواوی از همان ابتدا اندروید 9 پای را اجرا کرده و رابط کاربری EMUI 9.0 بر روی آن پیاده شده است. یک باتری 3,400 میلی آمپر ساعتی که از طریق پورت میکرو یو‌اس‌بی شارژ می‌شود، وظیفه تامین انرژی مورد نیاز هواوی پی اسمارت 2019 را بر عهده خواهد داشت. ضمن آن‌که باید اشاره کنیم جک هدفون و رادیو اف‌ام نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است. تا زمانی که صفحه مربوط به این اسمارت‌فون در دسترس قرار داشت، رقم 250 یورو برای قیمت آن درج شده بود. ضمن آن‌که قرار بود تحویل سفارشات از روز دوم ژانویه (بیست روز دیگر) آغاز شود. بد نیست بدانید نسخه‌ای از گوشی هواوی پی اسمارت پلاس با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در همین فروشگاه با قیمت 300 یورو به فروش می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH