ال­‌جی آینده آشپزخانه هوشمند را در CES 2019 به نمایش می‌گذارد

ال‌­جی مرحله بعدی توسعه آشپزخانه‌های هوشمند خود را در CES 2019 به نمایش خواهد گذاشت. مشارکت با دیگر شرکت‌ها نقش کلیدی در ایجاد یک تجربه آشپزی بهتر بازی می‌­کند. در همین راستا ال­جی همکاری خود را با شرکت Drop، توسعه دهنده پلت فرم Drop KitchenOS شروع کرده است. هدف این همکاری هم‌­افزایی بهتر لوازم آشپزخانه، مانند اجاق گاز و متصل کردن آن به خانه هوشمند است که باعث می­‌شود آشپزخانه‌های هوشمند بیشتر از گذشته برای کاربران جذابیت پیدا کند.

قرارداد ال‌جی با Drop به لیست رو به رشد شرکای آشپزخانه هوشمند ال‌­جی از جمله Innit و SideChef افزوده می­‌شود. با ادامه این همکاری ال‌­جی به مشتریان خود پیشنهادها و دستورپخت‌­های هوشمندانه خواهد داد تا انتخاب‌­های متنوع‌­تری برای آماده کردن غذا داشته باشند. مجموعه آشپزخانه هوشمند ال­‌جی شامل اجاق گاز های آشپزخانه، یخچال و فریزر و ماشین‌های ظرفشویی برای کمک به آسان کردن روند آماده سازی غذا و همچنین تمیز کردن حجم زیاد ظروف غذایی طراحی شده­‌اند.

برای آسان­‌تر کردن و متنوع کردن روش های دسترسی به دستورپخت­‌ها ال­‌جی اسپیکر هوشمند XBOOM AI ThinQ WK9 که مجهز به صفحه نمایش لمسی است، به مجموعه آشپزخانه هوشمند خود اضافه کرده است. این اسپیکر قدرتمند که از هوش مصنوعی و دستیار گوگل بهره می‌­برد به آشپزخانه کمک می‌­کند تا بدون لمس چیزی و فقط با صدا آن را کنترل کند. نمایشگر 8 اینچی لمسی با عرضه بیش از هزار دستورپخت شرکت Innit دیگر دلیلی برای بیرون غذا خوردن باقی نمی‌­گذارد.

این آشپزخانه هوشمند‌‌ می‌­تواند به کمک محصولات نوآورانه خود از جمله یخچال InstaView ThinQ و ظرف شویی QuadWash به کمک شما بیایند. مثلا فر ال‌جی با اتصال به برنامه کاربردی مناسب می‌تواند اطلاعات دستور غذایی که شما از طریق صفحه نمایش یخچال انتخاب کرده‌اید، به صورت بی‌سیم و خودکار دریافت کند و مرحله پیش گرمایش با دمای خاص و مدت زمان مشخص را شروع نماید. بعد از پخت غذا قابلیت EasyClean می‌­تواند ذرات غذایی باقی مانده روی دیواره­‌های فر را تمیز کند. در نهایت اجاق‌گاز  اطلاعات مرتبط را به ماشین ظرف‌شویی QuadWash ال‌جی ارسال می‌کند تا برنامه شست‌وشوی بهینه را بر اساس غذایی که طبخ می‌شود تنظیم کند.

آقای Song Dae-hyun رئیس بخش لوازم خانگی و تهویه هوای ال‌­جی می‌­گوید: از طریق همکاری با شرکت‌­های مختلف فعال در حوزه هوشمندسازی آشپزخانه، ما می‌­توانیم همان توقعی که مشتری از آشپزخانه هوشمند دارد، در اختیارش قرار دهیم. فناوری در حال پیچیده کردن آشپزخانه است و ما به دنبال آن هستیم تا محیطی فراهم کنیم تا خانواده‌ها بتوانند با خیالی آسوده از تجربه آشپزی مطلوب لذت ببرند و دیگر نیازی به سفارش دادن غذا و یا بیرون غذا خوردن نداشته باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH