ال‌جی پتنت مربوط به یک تبلت جدید با کاور و صفحه‌کلید بی‌سیم را ثبت کرد

از عرضه آخرین تبلت ساخت کمپانی ال‌جی مدت زمان زیادی می‌گذرد. این مسئله نه‌تنها در خصوص ال‌جی صادق است، بلکه سایر تولیدکنندگان تبلت‌های اندرویدی نیز طی سال گذشته تعداد بسیار انگشت‌شماری تبلت جدید را روانه بازار کردند.

اکنون یک پتنت جدید نشان می‌دهد که احتمالا در آینده شاهد معرفی تبلت جدید ال‌جی خواهیم بود. این کمپانی در کشور زادگاه خود یعنی کره یک سند طراحی ممتاز را در اختیار دارد. پتنت این تبلت همراه با یک کیس به ثبت رسیده است. همچنین یک صفحه‌کلید وایرلس نیز به چشم می‌خورد که با احتمال فراوان همراه با تبلت و به‌صورت ترکیبی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ال‌جی الکترونیکس پتنت مربوط به طراحی یک تبلت PC را در دفتر مالکیت معنوی کره موسوم به KIPO ثبت نموده است. این پتنت موردتایید قرار گرفت و در روز 14 دسامبر سال 2018 منتشر شد. به‌دنبال ثبت یک طرح معمولا توضیحات محدودی پیرامون کلیات آن ارایه خواهد شد.

9 تصویر منتشر شده شکل ظاهری تبلت را از کلیه زوایا نمایش می‌دهند. پتنت مربوط به تبلت ال‌جی دارای طراحی مدرن و ممتاز با لبه‌هایی باریک در اطراف نمایشگر است. زوایای دستگاه به زیبایی گرد شده و این الگو در نمایشگر دستگاه نیز به ‌نوبه خود اعمال شده است. این تبلت در یک کاور تطبیقی تولید شده از مواد نساجی قرار دارد. کاربران با باز کردن قاب محافظ می‌توانند تبلت را از جای خود خارج نمایند.

صفحه‌کلید بی‌سیم ال‌جی

در همان روز موسسه KIPO جایزه ثبت طراحی را به ال‌جی الکترونیکس اعطا کرد. این پتنت متعلق به یک صفحه‌کلید بی‌سیم است که احتمالا می‌تواند به‌صورت ترکیبی همراه با تبلت به‌کار گرفته شود. این‌بار نیز شاهد استفاده از زوایای گرد شده خواهیم بود. بعلاوه صفحه کلید بی‌سیم مجهز به یک تاچ‌پد است و در بخش کناری کیبورد نیز تعدادی دکمه به چشم می‌خورد.

زمان عرضه تبلت جدید ال‌جی هنوز مشخص نشده است. الگوی طراحی ثبت شده بیش‌تر به تبلت ال‌جی تب بوک دو شباهت دارد؛ دستگاهی که در سال 2015 عرضه شد و از یک صفحه‌کلید مجزا برخوردار بود. ترکیب آسان این صفحه‌کلید با تبلت، کاهش فضای اشغال شده و حمل آسان‌تر دستگاه را به‌دنبال داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH