اطلاعات جدیدی درباره نسل بعدی ساعت هوشمند سامسونگ منتشر شد

سامسونگ عادت دارد که ساعت‌های هوشمند خود را اوایل شروع فصل پاییز و در خلال برگزاری نمایشگاه IFA معرفی کند. انتظارها بر این است که این روند در سال 2019 نیز ادامه داشته باشد. خبرها حاکی از آن است که کار بر روی نسل بعدی ساعت هوشمند سامسونگ آغاز شده و عوامل داخلی این شرکت آن را با نام Pulse (به معنای نبض و ضربان) می‌شناسند.

آن‌طور که وب‌سایت SamMobile گزارش داده، فرایند طراحی و توسعه نسل بعدی ساعت هوشمند سامسونگ از همین ماه آغاز شده است. اگر سامسونگ نسل جدید ساعت هوشمند خود را ماه سپتامبر یا اکتبر سال آینده معرفی کند، باز هم ماه‌ها زمان برای طراحی و تولید یک محصول بی‌عیب و نقص باقی مانده است. با توجه به این موضوع که دیوایس‌های پوشیدنی عموما بر روی قابلیت‌های ورزشی و تناسب اندام تمرکز دارند، لذا پیش‌بینی شده که نسل بعدی ساعت هوشمند سامسونگ با نام گلکسی اسپورت عرضه شود.

ساعت هوشمند گلکسی واچ در کنار گوشی گلکسی S9

طبق گفته‌های فردی که با برنامه‌ریزی‌های سامسونگ آشنایی کامل دارد، این اسمارت‌واچ از سیستم‌عامل تایزن بهره برده و به کمک قابلیتی که Bixby integration نام دارد، بیش از پیش با این دستیار مجازی تعامل برقرار خواهد کرد. گزارش‌ها نشان داده که بخش اعظمی از کاربران علاقه چندانی به این دستیار صوتی ندارند، اما گلکسی اسپورت به قابلیت Bixby Reminder تجهیز خواهد شد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد اعلانات مربوط به بیکسبی را که بر روی این ساعت هوشمند به نمایش در آمده، بر روی گوشی هوشمند خود نیز دریافت کنند.

هم‌چنین در این گزارش ادعا شده که گلکسی اسپورت دارای 4 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. این موارد تمام چیزهایی است که تا به این لحظه درباره نسل بعدی ساعت هوشمند سامسونگ می‌دانیم. اگرچه عرضه پیش از موعد این گجت (مثلا در ماه فوریه یا مارس) را محتمل نمی‌دانیم، اما وجود زمانی بسیار کوتاه برای توسعه این دستگاه به نوبه خود این احتمال را به حداقل می‌رساند.

1 در مورد “اطلاعات جدیدی درباره نسل بعدی ساعت هوشمند سامسونگ منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH