اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A50 با دوربین پشتی 24 مگاپیکسلی عرضه می‌شود

به‌نظر می‌رسد که در سال 2019 همه چیز برای سامسونگ متفاوت خواهد بود. در حال حاضر فاصله کمپانی پیش‌رو در بازار تلفن‌همراه با سایر رقبای تعقیب‌کننده خود به شکل فزآینده‌ای کاهش یافته است؛ خصوصا آن‌که شرکت‌های هواوی و شیائومی به رشد بی‌وقفه خود ادامه می‌دهند. با وجود این‌که فاصله کنونی هنوز هم قابل‌توجه است؛ اما در سال 2018 تولیدکننده کره‌ای فروش مناسبی را تجربه نکرد و از نظر سامسونگ پرچم‌دار گلکسی S10 به‌عنوان فرصتی ایده‌آل برای نوآوری مجدد و دستیابی به رشد سریع‌تر قلمداد می‌شود.

تغییر راهبرد این تولیدکننده از محصولات میان‌رده آن آغاز شد. عرضه اسمارت‌فون گلکسی A8s با 3 دوربین، گلکسی A9 با 4 دوربین و حتی نخستین گوشی سامسونگی با نمایشگر حفره‌دار از جمله تحولات اخیر تولیدات کمپانی به‌شمار می‌روند. در گوشی گلکسی A50 این رویه می‌تواند با جهش فزآینده ظرفیت باتری ادامه پیدا کند.

اسمارت‌فون آینده سامسونگ گلکسی A50 از یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد که در مقایسه با سایر مدل‌های اخیرا معرفی شده سری A که پیش‌تر نیز به اسامی آن‌ها اشاره شد، بالاتر است. بعلاوه ظرفیت این باتری نسبت به نمونه به‌کارگیری شده در هندست آینده گلکسی S10 نیز بیش‌تر خواهد بود. بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی A50 از یک دوربین 24 مگاپیکسلی در پشت دستگاه استفاده می‌کند. هنوز مشخص نیست که این سنسور به‌صورت منفرد یا همراه با لنزهای دیگری به‌کار گرفته خواهد شد.

بر اساس اطلاعات بنچمارک به‌دست آمده پیرامون این هندست، گلکسی A50 با سیستم‌عامل اندروید پای عرضه می‌شود. همچنین پردازنده اگزینوس 9610 که پیش‌تر و در ماه مارس امسال معرفی شد، قدرت پردازشی گوشی را تامین خواهد کرد. این تراشه از واحد اجرای کدهای هوش مصنوعی برخوردار بوده و قابلیت ضبط ویدیوهای اسلوموشن با نرخ 480 فریم بر ثانیه را دارد.

سایر اطلاعات موجود تا به این لحظه از وجود حداقل 4 گیگابایت رم در مدل‌هایی با 64 و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی حکایت دارد. همچنین هندست جدید احتمالا از نمونه جدید نمایشگرهای سامسونگ با یک ناچ متفاوت بهره‌برداری نموده یا به منظور استقرار دوربین جلویی دستگاه مستقیما از یک نمایشگر حفره‌دار Infinity-O استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH