لپ‌تاپ Legion Y740 لنوو برای انجام کار‌های سنگین و بازی معرفی شد

طبیعتا ایده‌آل‌ترین شرایط برای انجام بازی‌های کامپیوتری نشستن بر روی یک صندلی راحت در پشت یک کامپیوتر PC در خانه است ولی امروزه به لطف سیستم‌های خنک‌کننده کارآمد‌تر و کارت‌های گرافیک قدرتمند‌تر در لپ‌تاپ‌ها، این امکان نیز برای استفاده از لپ‌تاپ به منظور انجام بازی‌های سنگین دیجیتالی فراهم آمده است، زیرا بسیاری از افراد فرصت در خانه ماندن برای بازی را ندارند پس بازی بر روی لپ‌تاپ در هر جایی غنیمت بزرگی است به خصوص که امروزه بازی‌های آنلاین محبوبی چون فورتنایت انقلابی در دنیای بازی‌ها به پا کرده‌اند!

Legion Y740

برای کاربرانی که با لپتاپ بازی می‌کنند شرکت لنوو محصولی تازه دارد. لپ‌تاپ Legion Y740 لنوو چیزی است که شما نیاز دارید. لپتاپی که در دو اندازه 15 و 17 اینچی عرضه شده و به جز اندازه صفحه نمایش از لحاظ دیگر مشخصات سخت‌افزاری تقریبا تفاوتی ندارند. لنوو در دل آخرین لپ‌تاپ خود از پردازنده نسل هشتم Core i5-8300H اینتل بهره گرفته که با پیکربندی i7-8750H نیز در دسترس خواهد بود. همچنین تا 32 گیگابایت رم را پشتیبانی می‌کند ولی فعلا در آن 8GB + 8GB 3200MHz Corsair حافظه اورکلاک شده قرار دارد.

به علاوه برای لذت بردن از صدای فوق‌العاده و افکت‌های بازی، اسپیکر‌های طراحی شده توسط دالبی و Dolby Atmos Sound System مورد استفاده قرار گرفته است. در نسخه 17 اینچی یک ساب‌ووفر نیز قرار خواهد داشت. لنوو هنوز در مورد کارت گرافیک آن توضیحی نداده است ولی قطعا یکی از محصولات شرکت انویدیا خواهد بود. احتمالا در آینده نزدیک اطلاعات مربوط به کارت گرافیک آن نیز به بیرون درز خواهد کرد.

همچننی بدون در نظر گرفتن اندازه نمایشگر‌ها، هر دو مدل صفحه نمایش از وضوح تصویر Full HD (1920 در 1080) برخوردار هستند که به همراه آنها از فناوری Dolby Vision HDR  یا  NVIDIA’s G-Sync استفاده خواهد شد. در مورد گرما و سیستم خنک کننده نیز نگران نباشید به خصوص زمانی که دستگاه با حداکثر توان و زیر بار فشار زیاد در حال کار است زیرا برای خنک نگه داشتن این محصول، لنوو از لایه خنک کننده دبل فن Coldfront استفاده کرده است. ضمنا قیمت مدل 15 اینچی از حدود 1750 دلار و مدل 17 اینچی از حدود 1980 دلار به بالا شروع خواهد شد. انتظار می‌رود هر دو مدل نیز از ماه فوریه به بازار عرضه شوند. در ادامه می‌توانید تعدادی از تصاویر مربوط به این لپ‌تاپ را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH