می پلی

4 دلیل برای این‌که می پلی شیائومی را بخریم؟

گوشی‌ها به یکی از محبوب‌ترین دیوایس‌ها تبدیل شده‌اند که کارهای زیادی را برای‌مان انجام می‌دهند. همچنین موبایل‌های هوشمند زندگی را آسان‌تر کرده‌اند و با کمک‌شان می‌توانیم در زمان صرفه‌جویی نموده و اعمال روزمره خود را به‌راحتی انجام دهیم. اما در حال حاضر انتخاب یک اسمارت فون کار سختی به‌شمار می‌آید. چراکه تولیدکنندگان بسیاری به این بازار ورود پیدا کرده‌اند و هرسال از محصولات جدید خود پرده بر می‌دارند. در نتیجه باید مدل‌های مختلف را مقایسه کنیم و با ویژگی‌های هریک آشنا شویم تا بهترین‌ را گزینش نماییم. در این نوبت می‌خواهیم با می پلی شیائومی بیش‌تر آشنا شویم. پس در ادامه با ما همراه باشید.


دیزاین و دیسپلی؛ مدرن و چشم‌نواز!

می پلی

طراحی بخش مهمی از یک کالای دیجیتال محسوب می‌شود و خوش‌بختانه شیائومی به این موضوع توجه کرده و این مدل را با بهره‌گیری از ترندهای طراحی تولید نموده. در قاب جلو، یک بریدگی بسیار کوچک به‌چشم می‌خورد که نوید از دیزاین ناچ دارد. استفاده از این المان باعث شده تا ضخامت حاشیه‌های اطراف نمایشگر کاهش یابد. به این ترتیب دیدن فیلم‌ها و تجربه بازی‌ها لذت‌بخش‌تر خواهد بود و بدون مزاحمت نوارهای دیسپلی می‌توانید به انجام کارهای خود بپردازید. در قاب پشت هم المان‌هایی مثل ماژول دوربین دوگانه و حس‌گر اثر انگشت در نظر گرفته شده که ظاهر می پلی را جذاب‌تر کرده است. گفتنی‌ست محصول شیائومی ترکیبی از شیشه و فلز است و نظر هر کسی را جلب می‌نماید. نسبت تصویر ۱۹:۹ خوش‌دستی اسمارت‌ فون را افزایش داده و از طرفی موجب گشته تا این دیوایس غول‌پیکر به‌سادگی در مکان‌های کوچک مثل جیب قرار بگیرد.

صفحه‌نمایش را از یاد نبریم. یک نمایشگر تقریبا ۵.۸ اینچی با تکنولوژی IPS می پلی را به یک گوشی دوست‌داشتنی برای گیمرها و عاشقان فیلم و انیمیشن مبدل نموده. رزولوشن فول اچ‌دی دیسپلی جزئیات زیادی از تصاویر را نشان می‌دهد و تجربه بازی‌ها و دیدن سریال‌ها و محتواهای مختلف را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

سخت‌افزار و نرم‌افزار؛ مدیاتک و پای به میدان می‌آیند!

می پلی

می‌توان گفت می‌ پلی شیائومی گزینه‌ای مناسب برای اکثر کاربران شمرده می‌شود. چراکه هم از ارزش خرید بالایی برخوردار است و همچنین به تکنولوژی‌های مختلف مجهز گشته. پردازنده ۱۲ نانومتری مدیاتک قلب تپنده می پلی را تشکیل می‌دهد و از قدرت رضایت‌بخشی بهره می‌برد. در عین حال به‌لطف فن‌آوری‌های گوناگون مصرف این چیپست نسبت به مد‌ل‌های ۱۴ نانومتری کاهش یافته و می‌توانید دقیقه‌های بیش‌تری با گوشی‌تان کار کنید. با کمک پردازش‌گر چینی طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن‌ها بدون نقص اجرا می‌شوند و حتی قادرید بعضی از گیم‌ها را نیز تجربه نمایید. با این همه، مقدار حافظه نیز اهمیت دارد. از این رو شیائومی برای می پلی ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۴ گیگابایت رم تدارک دیده تا قادر به ذخیره محتواهای مورد علاقه‌تان باشید و به اجرای همزمان چند برنامه و بازی بپردازید. در صورت مواجه شدن با خطای کمبود حافظه نیز می‌توانید از میکرو اس‌دی تا ۲۵۶ گیگابایت سود بجویید.

پلت‌فرم گوگل مهمان می پلی گشته و نسخه نهم آن از همیشه بهتر شده. در اندروید پای تکنولوژی‌های مختلفی برای بهینه‌سازی مصرف و افزایش امنیت استفاده شده که آن را تبدیل به سیستم‌عاملی کارآمدتر نموده. به این ترتیب اگر به‌دنبال اسمارت‌فونی با ویژگی‌های دوست‌داشتنی و با قیمتی بسیار کم هستید، حتما می پلی شیائومی را در سبد خریدتان قرار دهید.

دوربین‌ها؛ پرتره!

می پلی

همان‌طور که گفته شده می پلی از ماژول دوربین دوگانه در قاب پشت سود می‌جوید که عکاسی پرتره را ممکن می‌سازد. به‌لطف دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تصاویر از جزئیات زیادی برخوردار هستند و مطمئن باشید سنسورهای محصول شیائومی چیزی را از قلم نمی‌اندازند. در ضمن فلاش ال‌ای‌دی هم برای‌تان فراهم آمده تا در هنگام شب هم بتوانید به عکاسی بپردازید. ویژگی اچ‌دی‌آر به شما این امکان را می‌دهد تا تصاویر جذاب‌تری بگیرید که از شفافیت بالایی برخوردار هستند. خوش‌بختانه چنین قابلیتی در می پلی در نظر گرفته شده. ناگفته نماند قادرید با رزولوشن فول اچ‌دی اقدام به ضبط ویدیو کنید. با توجه به افزایش محبوبیت شبکه‌های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام، توجه به دوربین جلو نیز بیش‌تر شده و هم سازندگان و هم کاربران این بخش را جدی گرفته‌اند. برای همین شیائومی از یک سنسور با قابلیت‌های بسیار در قاب جلو بهره گرفته. این دوربین ۸ مگاپیکسلی از ویژگی اچ‌دی‌آر سود می‌برد و در این صورت قادر به گرفتن عکس‌های واضح‌تر و زیباتری خواهید بود. امکان ضبط ویدیو با رزولوشن فول اچ‌دی نیز فراهم شده و می‌توانید خاطرات خود را با کیفیت بالا ثبت نمایید.

باتری و سایر قابلیت‌ها

می پلی

استفاده از یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر در می پلی شیائومی سبب شده تا این گوشی از عمر بسیار خوبی بهره‌مند باشد. با توجه به چیپست کم‌مصرف و اندروید پای انتظار می‌رود اسمارت‌ فون چینی با یک‌بار شارژ ساعت‌ها دوام بیاورد. در واقع باتری می پلی در این رنج قیمتی بسیار خوب تلقی می‌شود و بیش‌تر کاربران را راضی می‌کند. حس‌گر اثر انگشت هم در اختیارتان قرار گرفته تا از اطلاعات شخصی‌ خود محافظت نمایید. به این ترتیب فقط خودتان قادر به آنلاک کردن موبایل خواهید بود. سنسور ژیروسکوپ نیز این اجازه را به کاربران می‌دهد تا از عینک واقعیت مجازی و محتوای واقعیت افزوده استفاده کنند.

به سوپر گروه گوشی‌های شیائومی ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH