اولین رندر از خانواده گلکسی S10 را ببینید

بدون شک گلکسی S10 یکی از محصولاتی است که دوستداران فناوری بی‌صبرانه در انتظار آن هستند. به‌تازگی ایوان بلاس، لو دهنده معروف دنیای تکنولوژی یک رندر از سه عضو خانواده گلکسی S10 منتشر کرده است که نمای جلو و پشتی این هندست را به ما نشان می‌دهد.

تصویر بالا رندر سه پرچم‌دار آتی سامسونگ را به‌نمایش می‌گذارد که به ترتیب از سمت چپ مربوط به گلکسی S10E (یا گلکسی S10 لایت)، گلکسی S10 و گلکسی +S10 است. همان‌طور که مشخص است ارزان‌ترین عضو خانواده گلکسی S10 از دو سنسور به عنوان دوربین اصلی استفاده می‌کند، اما دو عضو دیگر به یک دوربین سه‌تایی مجهز خواهند بود. هم‌چنین در گلکسی S10E خبری از سنسور پایش ضربان قلب نخواهد بود.

همان‌طور که مشخص است در هیچ‌کدام از هندست‌ها سنسور اثر انگشت در کیس پشتی مشاهده نمی‌شود، این موضوع نشان‌دهنده استفاده از سنسور اثر انگشت ادغام شده با نمایشگر و یا قرار گرفته در بخش دیگری از اسمارت‌فون است.

سامسونگ در این نسل نیز کلید سخت افزاری دستیار بیکسبی را حفظ کرده است. هم‌چنین وجود یک شیار در کیس محافظ نشان می‌دهد در این پرچم‌دار هم‌چنان استفاده از پورت 3.5 میلی متری امکان‌پذیر است. این سه اسمارت‌فون با نمایشگرهای 5.8، 6.1 و 6.4 اینچی معرفی و روانه بازار خواهند شد.

1 در مورد “اولین رندر از خانواده گلکسی S10 را ببینید”

  1. خیلی عالی ، فقط اون سوراخ نمایشگر ای کاش خیلی کوچیگ باشه .

    چون برای A8s خیلی بزرگه ولی honor view 20 خیلی کوچکتره .

    بعدش سوراخ نمایشگر به نظرم خیلی بهتر از ناچه . طراحیش که عالیه . فقط امیدوارم رنگ های زیادی مخصوصا سفید داشته باشه .

    من برای نخسه لایت لحظه شماری میکنم امیدوارم بتونم بخرم و گوشی ارزون شه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH