گلکسی تب S4 10.5

4 دلیل برای این‌که گلکسی تب S4 10.5 سامسونگ را بخریم

اسمارت فون‌ها کارهای بسیاری را برای ما انجام می‌دهند و در اصل بدون وجود آن‌ها زندگی مدرن معنایی ندارد. اما اگر خواهان یک گوشی هوشمند با صفحه‌نمایشی غول‌آسا باشید، چه گزینه‌هایی پیش‌روی‌تان است؟ موبایل‌هایی در بازار با نمایشگرهای ۶ اینچی و حتی بزرگ‌تر عرضه شده‌اند که می‌توانند نیاز شما را برطرف نمایند. ولی اگر این‌ها نیز شما را راضی نمی‌کنند، در نتیجه باید به فکر خرید یک تبلت باشید. این دیوایس‌ها از یک دیسپلی بزرگ بهره می‌برند و همان کار هندست‌ها را انجام می‌دهند. در ادامه قصد داریم بیش‌تر با گلکسی تب S4 10.5 سامسونگ آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


دیزاین و دیسپلی؛ زیبا و جذاب!

گلکسی تب S4 10.5

می‌توان گفت سامسونگ در گلکسی تب S4 10.5 از یک دیزاین مدرن و ساده سود جسته که ظاهری جذاب را برای محصول کره‌ای رقم زده است. نمایشگر عظیم دستگاه تقریبا ۸۰ درصد قاب جلو را پوشانده و به این ترتیب دیدن فیلم‌ها و تجربه بازی‌ها در این مدل لذت‌بخش‌تر خواهد شد. در قاب پشتی هم دوربین در کنار فلاش ال‌ای‌دی و لوگوی سامسونگ خودنمایی می‌کنند. نسبت تصویر ۱۶:۱۰ بهره‌گیری از دیوایس را راحت‌تر کرده و با وجود ابعاد غول‌آسا در فضاهای نسبتا کوچک قرار می‌گیرد.

اما چیزی که گلکسی تب S4 10.5 را تبدیل به یک تبلت چشم‌گیر و لاکچری کرده، صفحه‌نمایش‌ آن است. تولیدکننده یک دیسپلی ۱۹ اینچی و با تکنولوژی سوپر آمولد را برای محصول خود تدارک دیده که نظر هر کسی را جلب می‌کند. این صفحه انجام کارها را ساده‌تر نموده و به‌راحتی در این نمایشگر بزرگ می‌توانید با اپلیکیشن‌های حرفه‌ای کار کنید. گفتنی‌ست رنگ‌ها در این پنل به‌صورت اغراق‌آمیزی به‌نمایش گذاشته می‌شوند و روشنایی در سطح بالایی قرار دارد. به این ترتیب حتی در زیر نور خورشید قادر به خواندن متون و دیدن محتواهای مختلف خواهید بود. رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ دیسپلی باعث گشته تا پیکسل‌ها تنها از فواصل نزدیک قابل تشخیص باشند و جزئیات زیادی در تصاویر مشاهده کنید.

سخت‌افزار و نرم‌افزار؛ پیوند محصول کوآلکام با دست‌رنج گوگل!

گلکسی تب S4 10.5

در واقع پردازنده یک دستگاه کلاس آن را مشخص می‌کند و خوش‌بختانه سامسونگ از یک چیپست بالارده کوآلکام در گلکسی تب S4 10.5 بهره جسته که حتی نیاز کاربران حرفه‌ای را نیز برطرف می‌کند. این پردازش‌گر توان‌مند می‌تواند تمام بازی‌ها و اپلیکیشن‌های گوگل‌پلی را بدون لگ و کندی اجرا کند و به این ترتیب تبلت کره‌ای گزینه‌ای مطلوب برای گیمرها به‌حساب می‌آید. با این حال، مقدار حافظه نیز مهم است. تولیدکننده گلکسی تب S4 10.5 را در ۴ ورژن به بازار عرضه کرده که در گران‌قیمت‌ترین نسخه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در کنار ۶ گیگابایت رم نصیب‌تان می‌شود و در نتیجه قادرید اطلاعات زیادی را ذخیره کنید و به‌راحتی چند برنامه و گیم را به‌صورت همزمان اجرا نمایید. در صورت کمبود حافظه نیز می‌توانید از میکرو اس‌دی برای ارتقا فضای ذخیره‌سازی تا ۲۵۶ گیگابایت سود بجویید.

در کنار پردازنده‌ای قدرت‌مند، سیستم‌عامل بهینه نیز نقش اساسی را ایفا می‌کند. سامسونگ هم به این موضوع پی برده و از نگارش هشتم اندروید در گلکسی تب S4 10.5 بهره جسته. در این ورژن از پلت‌فرم گوگل بهینه‌سازی‌های متعددی صورت گرفته تا مصرف باتری کاهش یابد و بتوانید مدت زمان بیش‌تری از دیوایس خود استفاده کنید.

دوربین‌؛ کیفیت 4K در خدمت شما!

گلکسی تب S4 10.5

یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در قاب پشت به‌چشم می‌خورد که عکس‌های جذابی را ثبت می‌کند. به‌لطف فلاش ال‌ای‌دی حتی در هنگام شب نیز می‌توانید به عکاسی بپردازید و تصاویری خیره‌کننده بگیرید. تولیدکننده امکان ضبط ویدیو با رزولوشن 4K را فراهم کرده تا خاطرات خود را با کیفیت بالا ثبت نمایید. از دوربین سلفی غافل نشویم. سامسونگ در قاب جلو سنسوری ۸ مگاپیکسلی را در نظر گرفته که سلفی‌های رضایت‌بخشی می‌گیرد و در شرایط اضطراری به‌کارتان می‌آید. گفتنی‌ست این دوربین می‌تواند با کیفیت فول اچ‌دی به ضبط فیلم بپردازد. به این ترتیب گلکسی تب S4 10.5 گزینه‌ای مناسب برای عاشقان چت تصویری شمرده می‌شود.

باتری و سایر قابلیت‌ها؛ بانوی غنی!

گلکسی تب S4 10.5

باتری یکی از نقاط ضعف اساسی لوازم دیجیتال به‌حساب می‌آید. البته حساب گلکسی تب S4 10.5 را از سایر دیوایس‌ها جدا کنید. با توجه به چیپست کم‌مصرف و تکنولوژی سوپر آمولد نمایشگر می‌توان گفت که باتری این تبلت عمر نسبتا بالایی خواهد داشت. تا ساعت‌ها می‌توانید با گجت کره‌ای کار کنید و از اپلیکیشن‌های کارآمد سود بجویید. همچنین تکنولوژی شارژ سریع در نظر گرفته شده تا وقت‌تان تلف نشود و در مدت زمان کم‌تری باتری گلکسی تب S4 10.5 فول‌شارژ گردد. نمی‌خواهید فردی غیر از خودتان به محتواهای داخل تبلت دسترسی داشته باشد، پس حتما این مدل را سبد خریدتان قرار دهید. تبلت سامسونگ به اسکنر عنبیه چشم مجهز شده و در نتیجه تنها خودتان قادر به آنلاک کردن گجت خواهید بود. برای این‌که موسیقی‌ها با شفافیت و وضوح بالا پخش شوند، تولیدکننده از ۴ اسپیکر باکیفیت در گلکسی تب S4 10.5 بهره برده که بلندی صدا رضایت‌بخشی را برای دستگاه سامسونگ رقم زده. در این صورت بازی کردن گیم‌ها لذت‌بخش‌تر خواهد شد. ژیروسکوپ را فراموش نکنیم. این قابلیت به شما امکان بهره‌گیری از بازی‌ها و اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده را می‌دهد و در عین حال می‌توانید از عینک واقعیت مجازی استفاده نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH