پیکسل گوگل پیشتاز رشد برند در آمریکا

شاید اگر کسی از شما در خصوص سریع‌ترین رشد برند اسمارت‌فون در آمریکا سوالی بپرسد جواب شما اپل یا سامسونگ باشد. اما در واقع جواب صحیح پیکسل گوگل است. به گزارش Strategy Analytics، پیکسل سریع‌ترین رشد برند را در آمریکا در حوزه گوشی‌های هوشمند داشته است. گوگل به مانند اپل در تولید اسمارت‌فون خود قشر مرفه و ثروتمند آمریکا را هدف قرار داده است.

این موضوع بر کسی پوشیده نیست که اگر از طرفداران سینه‌چاک اندروید هستید، بهترین انتخاب برای شما گوشی‌های پیکسل خواهد بود. با داشتن این دستگاه‌ها می‌توانید جز اولین دسته از افرادی باشید که جدیدترین به‌روزرسانی اندروید را بر روی گوشی خود تجربه می‌کنند؛ آن هم در شرایطی که دارندگان دیگر اسمارت‌فون‌های اندرویدی با حداقل 3 تا 6 ماه وقفه از این تجربه بهره‌مند می‌شوند. از طرف دیگر جدیدترین ابتکارات گوگل در حوزه نرم‌افزار، مانند Call Screen یا Duplex نیز در ابتدای کار برای دارندگان گوشی‌های پیکسل عرضه می‌شود. نمی‌توان از مزایای این گوشی گفت و به دوربین تکی آن اشاره نکرد که به تنهایی با دوربین‌های سه‌گانه رقابت و حتی برابری می‌کند.

البته به مانند اکثر گوشی‌ها، اسمارت‌فون‌های تولیدی گوگل نیز بی‌نقص نیستند. گوشی‌های پیکسل 2 و مدل XL تا مدت‌ها مشکلات و دردسرهای متنوعی را برای کاربر خود به ارمغان می‌آوردند. تا جایی که حتی جنبش‌هایی نیز علیه گوگل و دستگاه‌های تولیدیش شکل گرفت، اما این شرکت به مرور زمان و با عرضه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری این مشکلات را حل کرد. گوشی‌های پیکسل 3 و مدل XL مشکلات کمتری داشتند و رضایتمندی بیشتری برای گوگل کسب کردند.

در هر صورت، علی‌رغم رشد سریع برند پیکسل در آمریکا، نباید این رشد را خطری جدی برای اپل و گوشی‌های آی‌فون بدانیم. همانطور که گفته شده اسمارت‌فون‌های گوگل تنها برای عاشقان دنیای اندروید گزینه مناسبی هستند. سال گذشته میلادی گوگل مجموعه تبلیغاتی منتشر کرد که در آنها دارندگان گوشی‌های دیگر، که ظاهرا طعنه‌ای به شرکت اپل بود، دستگاه خود را با پیکسل تعویض می‌کنند. باید گفت به نظر می‌رسد گوگل تا حدودی به رویای خود دست یافته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH