لپ تاپ ارزان قیمت

این لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت را از بازار بخرید

اگر به دنبال ارزان ترین لپ تاپ های بازار هستید، در این مقاله انواع لپ تاپ ارزان قیمت در بازارایران را معرفی کرده‌ایم.

با توجه به رشد نرخ ارز و افزایش کم‌نظیر قیمت محصولات وارداتی در بازار کشور، قدرت انتخاب برای بسیاری از خریداران کاهش پیدا کرده است. در بازار لپ‌تاپ و رایانه‌های شخصی نیز اوضاع به همین شکل است. در حال حاضر قیمت لپ‌تاپ‌های میان‌رده نزدیک به 17 میلیون تومان است و به همین دلیل بسیاری از خریداران بدون توجه به امکانات و مشخصات، به دنبال یک لپ تاپ ارزان قیمت هستند تا بتوانند نیازهای خود را برطرف سازند. هر چند ارزان‌ ترین لپ تاپ های بازار نیز قیمتی بین 10 تا 15 میلیون تومان دارند و تهیه آن‌ها برای تمامی اقشار جامعه آسان نیست.

در این مقاله قصد داریم تا ارزان‌ ترین لپ تاپ های بازار را معرفی کنیم، البته لپ تاپ های ارزان قیمت و پایین‌رده، کیفیت خوبی دارند و برای انجام کارهای روزانه مناسب هستند. بیشتر لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت بازار محصول شرکت ایسوس هستند و کیفیت آن‌ها اثبات شده است. شرکت لنوو، اچ‌پی و ایسر نیز مدل‌های ارزان قیمت متعددی دارند که در ادامه به بهترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد. اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ ارزان قیمت و مناسب هستید، با آی‌تی‌رسان باشید:

ارزان ترین لپ تاپ بازار – مدل ایسوس ویوو بوک X540YA

لپ‌تاپ‌های سری X ایسوس به دلیل تنوع مدل‌ها، کیفیت مناسب و قیمت ارزان، یکی از محبوب‌ترین سری لپ‌تاپ‌های این شرکت محسوب می‌شوند. لپ‌تاپ ویوو بوک X540YA یکی از ارزان ترین لپ تاپ های ایسوس و البته بازار است. ایسوس ویوو بوک X540YA با 1.9 کیلوگرم وزن، یک لپ‌تاپ سبک شناخته می‌شود، این مدل دارای نمایشگر TFT در اندازه 15.6 اینچ است، رزولوشن فول‌اچ‌دی این نمایشگر به طور معمول در لپ‌تاپ‌های مشابه و پایین‌رده دیده نمی‌شود و این یک مزیت بزرگ برای مدل ایسوس ویوو بوک X540YA محسوب می‌شود. در نمایشگر از فناوری‌ Eye Care استفاده شده که برای کاهش رنگ پس‌زمینه آبی مضر برای چشم موثر است.

این مطلب را نیز مشاهده کنید: این لپ‌تاپ‌های ایسوس را از بازار بخرید

این لپ‌تاپ در نسخه‌های مختلفی عرضه شده اما در حال حاضر نسخه پردازنده AMD آن که از تراشه سری Carrizo بهره می‌برد در بازار ایران به فروش می‌رود. مقدار 4 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR3 برای یک مدل ارزان قیمت مناسب است. این لپ‌تاپ از پردازنده گرافیکی AMD مدل Radeon R2 بهره می‌برد که برای اجرای بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی سبک مناسب است. خروجی صوتی با کیفیت با بلندگو‌های SonicMaster و قابلیت AudioWizard-Optimized Tuning، خیال شما را از کیفیت خروجی صوتی برای گوش دادن موسیقی به آهنگ، تماشای فیلم و حتی انجام بازی راحت می‌کند. ایسوس در لپ‌تاپ ویوو بوک X540YA از باتری سه سلولی با ظرفیت 33 وات‌ساعت استفاده کرده که حدود 5 ساعت شارژ نگه می‌دارد. ایسوس همراه این لپ‌تاپ یک کیف و ماوس نیز برای خریداران ارسال خواهد کرد.

مشخصات ایسوس ویوو بوک X540YA:

  • نمایشگر 15.6 اینچ
  • پردازنده ای‌ام‌دی Carrizo E1-6010
  • رم 4 گیگابایت DDR3
  • پردازنده گرافیکی AMD Radeon R2
  • حافظه یک ترابایت
  • مجهز به درایو نوری
  • باتری 3 سلولی با ظرفیت 33 وات‌ساعت

لپ تاپ ارزان – مدل لنوو Ideapad 330 NXB

لنوو آیدیاپد 330 به طور کلی یک لپ تاپ ارزان قیمت بازار است. نسخه‌ها و کانفیگ‌های مختلفی از این لپ‌تاپ به بازار آمده اما در حال حاضر نسخه NXB با پردازنده سلرون و حافظه یک ترابایت در بازار موجود است. این لپ‌تاپ برای کارهای سبک و روزانه مناسب بوده و با توجه به سخت افزاری که دارد، نباید توقع زیادی از آن داشته باشیم.

این مطلب را نیز مشاهده کنید: لیست قیمت لپ‌تاپ‌های لنوو در بازار ایران

بدنه لپ‌تاپ از پلاستیک فشرده با کیفیت تولید شده، کیبورد جزیره‌ای و وجود درایو نوری، از ویژگی‌های مثبت این لپ‌تاپ به شمار می‌رود. آیدیاپد 330 NXB به پردازنده اینتل سلرون n4000 مجهز شده، فرکانس این پردازنده تا 2.5 گیگاهرتز را پشتیبانی می‌کند که برای کارهای روزمره مناسب است. یکی از برترین ویژگی‌های این لپ‌تاپ، حافظه رم 8 گیگابایت از نوع DDR4 است که تاثیر فراوانی در سرعت کار با این دستگاه‌ خواهد داشت. این مدل از پردازنده گرافیکی مجتمع اینتل UHD Graphics 600 استفاده می‌کند که برای کارهای گرافیکی سنگین مناسب نیست.

نمایشگر 15 اینچی این مدل با روکش مات و رزولوشن 1366 در 768 برای یک لپ‌تاپ پایین‌رده مناسب است. باتری 30 وات ساعتی با شارژدهی 5 ساعت، دو بلندگوی دالبی قدرتمند و ورودی‌های HDMI و USB 3.0 از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ‌ هستند.

مشخصات اصلی لپ‌تاپ آیدیاپد 330 NXB:

  • نمایشگر 15.6 اینچ
  • پردازنده اینتل سلرون n4000
  • رم 8 گیگابایت DDR4
  • پردازنده گرافیکی UHD Graphics 600
  • مجهز به درایو نوری
  • باتری 2 سلولی با ظرفیت 30 وات ساعت

این مطلب را نیز مطالعه کنید: این لپ‌تاپ‌های لنوو را از بازار بخرید

لپ تاپ ارزان – مدل VivoBook X543MA

لپ تاپ ویووبوک X543MA یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های پایین‌رده بازار است. این لپ تاپ ایسوس با نمایشگر 15.6 اینچی و حاشیه نسبتا زیاد دور نمایشگر، علاوه بر ابعاد بزرگ، وزن نسبتا زیادی هم دارد. این مدل نزدیک به دو کیلوگرم وزن دارد. در این مدل مانند تعداد زیادی از لپ‌تاپ‌های پایین‌رده بازار از پردازنده اینتل سلرون N4000 استفاده شده، که در کنار 4 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4، برای انجام کارهای روزمره مانند مرور وب، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های ساده مناسب است. گرافیک اینتل اچ‌دی 500 و حافظه داخلی یک ترابایتی از دیگر مشخصات این مدل هستند.

این مطلب را نیز مشاهده کنید: لیست قیمت لپ‌تاپ‌های ایسوس در بازار ایران

ایسوس در این لپ‌تاپ از نمایشگر با روکش مات استفاده کرده تا نور محیط در صفحه بازتاب نداشته باشد، همچنین وجود درگاه‌های HDMI و USB 3 در این مدل، نیازهای اولیه کاربران را برطرف می‌سازد. لپ‌تاپ ویووبوک X543MA به باتری لیتیوم‌یونی 33 وات‌ساعتی مجهز شده که بر اساس ادعای ایسوس تا 5 ساعت شارژ نگه می‌دارد.

مشخصات لپ‌تاپ ایسوس ویووبوک X543MA:

  • نمایشگر 15.6 اینچ
  • پردازنده اینتل سلرون N4000
  • رم 4 گیگابایت
  • گرافیک اینتل اچ‌دی 500
  • حافظه اصلی یک ترابایت
  • باتری 33 وات‌ساعتی

لپ تاپ ارزان – مدل ایسر اسپایر A315

ایسر اسپایر سری 3 با نام A315 یک از ارزان ترین لپ تاپ های بازار است که در مدل‌های مختلف عرضه شده اما ما در این مقاله به مدل ارزان قیمت این سری با پردازنده اینتل پنتیوم و 4 گیگابایت رم خواهیم پرداخت. این مدل از یک نمایشگر اچ‌دی در اندازه 15.6 اینچ بهره ‌می‌برد. ایسر در این لپ‌تاپ از پردازنده اینتل پنتیوم N3710 با حداکثر فرکانس 2.56 گیگاهرتز در کنار 4 گیگابایت رم DDR3 بهره برده که برای انجام کارهای سبک روزانه مناسب است و نباید انتظار زیادی از آن داشت. این مدل دارای یک کارت گرافیک آن‌بورد با نام Intel HD Graphics است که نیاز کاربران برای کارهای روزانه را برطرف می‌سازد. ایسر در لپ‌تاپ اسپایر A315 از درایو نوری استفاده نکرده و یه همین دلیل ضخامت لپ‌تاپ به 2.1 سانتی‌متر رسیده است. در کنار لپ‌تاپ درگاه‌های HDMI و USB نوع 2 و 3 دیده می‌شود، در قسمت پشتی نیز یک باتری 2 سلولی با ظرفیت 4870 میلی‌آمپرساعت وجود دارد که تا 4 ساعت شارژ نگه می‌دارد.

مشخصات ایسر اسپایر A315:

  • نمایشگر 15.6 اینچ
  • پردازنده اینتل پنتیوم N3710
  • رم 4 گیگابایت DDR3
  • پردازنده گرافیکی AMD Radeon R2
  • حافظه یک ترابایت
  • باتری 2 سلولی با ظرفیت 4870 میلی‌آمپرساعت

لپ تاپ ارزان – مدل ایسوس ویوو بوک X540MB

ویوو بوک X540MB یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های سری X ایسوس است که در کنار قیمت مناسب، مشخصات خوبی دارد و برای کارهای روزمره کارآمد است. قابلیت‌های این لپ‌تاپ مشابه با مدل ویوو بوک X540YA است که پیش‌تر معرفی شد. اما ایسوس در این لپ‌تاپ از پردازنده اینتل سلرون N4000 با فرکانس 2.8 گیگاهرتز با 4 مگابایت حافظه کش استفاده کرده است. همچنین کارت گرافیک آن اینتل مدل MX110 است که برای اجرای بازی‌های سنگین و برنامه‌های گرافیکی حرفه‌ای مناسب نیست اما کارهای معمولی روزانه را جوابگوست. دیگر مشخصات این مدل مانند حافظه یک ترابایتی، رم 4 گیگابایت از نوع DDR4، اسپیکرهای SonicMaster، وجود درایو نوری و باتری 3 سلولی 33 وات‌ساعتی با مدل X540YA برابر است.

ایسوس در این مدل نیز از فناوری Eye Care برای کاهش نور آبی نمایشگر استفاده کرده است، همچنین فناوری Splendid این مدل نیز در بهبود رنگ تصویر و کاهش خستگی چشم در طولانی مدت موثر است. کیبورد به صورت جزیره‌ای طراحی شده که برای تایپ مناسب بوده، اما عدم وجود نور پس‌زمینه، کار با لپ‌تاپ را در شب کمی دشوار می‌کند. همچنین در کنار لپ‌تاپ پورت‌های USB 3.0 ، USB 2.0 و HDMI وجود دارد که برای یک لپ‌تاپ پایین‌رده کافی به نظر می‌رسد.

مشخصات ایسوس ویوو بوک X540MB

  • نمایشگر 15.6 اینچ
  • پردازنده اینتل سلرون N4000
  • رم 4 گیگابایت DDR4
  • پردازنده گرافیکی اینتل MX110
  • حافظه یک ترابایت
  • مجهز به درایو نوری
  • باتری 3 سلولی با ظرفیت 33 وات‌ساعت

این مطلب را نیز مطالعه کنید: این لپ‌تاپ‌های اچ‌پی را از بازار بخرید

لپ تاپ hp

لپ تاپ ارزان – اچ پی مدل 255G7

لپ‌تاپ 255G7 یکی از بهترین لپ تاپ های اچ پی است که برای انجام کارهای روزمره در ادارات یا کارهای دانشگاهی و دانش آموزی یک گزینه بسیار مناسب محسوب می‌شود. این لپ‌تاپ با وجود پردازنده ای‌ام‌دی Ryzen 3 مدل 2200U در کنار 4 گیگابایت رم، می‌تواند از پس پردازش برنامه‌های آموزشی، برنامه‌نویسی و طراحی ساده بربیاید. البته نباید انتظار بسیار بالایی از لپ‌تاپ HP مدل 255G7 داشته باشیم، زیرا این مدل در دسته لپ‌تاپ‌های میان‌رده قرار می‌گیرد و برای کارهای حرفه‌ای و سنگین مناسب نیست. اچ‌پی در این مدل از کارت گرافیکی مجزا شرکت ای‌ام‌دی با نام Radeon Vega استفاده کرده که با 512 مگابایت حافظه اختصاصی برای کارهای معمولی مناسب است. این مدل با نمایشگر 15.6 اینچی و وجود درایو نوری، از نظر ابعاد و سنگینی، لپ‌تاپ متوسطی محسوب می‌شود و 1.8 کیلوگرم نیز وزن دارد. نمایشگر این لپ‌تاپ با پنل LED دارای رزولوشن HD است. در قاب کناری لپ‌تاپ علاوه بر درایو نوری، دو پورت USB 3 یک پورت USB 2 و یک ورودی HDMI وجود دارد. در قسمت پشتی نیز درگاه آداپتور شارژر دیده می‌شود، باتری سه سلولی این مدل نیز تا 10 ساعت شارژ نگه می‌دارد.

این مقاله را نیز مطالعه کنید: لیست قیمت لپ‌تاپ‌های اچ‌پی در بازار ایران

مشخصات لپ‌تاپ اچ پی مدل 255G7:

  • نمایشگر 15.6 اینچی
  • پردازنده ای‌ام‌دی Ryzen 3 2200U
  • کارت گرافیک Radeon Vega
  • رم 4 گیگابایت
  • حافظه اصلی یک ترابایت
  • بدون ویندوز
  • باتری 3 سلولی

لپ تاپ ارزان قیمت ارزان ترین لپ تاپ

لپ تاپ ارزان – مدل ایسوس ویوو بوک R521MA

ایسوس ویوو بوک R521MA یک لپ‌تاپ‌ پایین‌رده دیگر محسوب می‌شود که مشخصاتی معمولی دارد و برای انجام کارهای روزانه مناسب است. ایسوس در این مدل نیز از نمایشگر 15.6 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی و روکش مات استفاده کرده است. روکش مات کمک می‌کند تا نور محیط در صفحه نمایش بازتاب نداشته باشد. پردازنده اینتل پنتیوم N5000 با حداکثر فرکانس 2.70 گیگاهرتز و 4 مگابایت حافظه کش، نسبت به پردازنده‌ دیگر لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت، سرعت بالاتری دارد و با رم 4 گیگابایت از نوع DDR4، می‌تواند بازی‌‌ها و برنامه‌های نیمه سنگین را اجرا کند. البته بهتر بود که ایسوس در این لپ‌تاپ از کارت گرافیکی مجزا بهره می‌برد اما در این مدل از گرافیک آن‌بورد مدل UHD Graphics 620 استفاده شده است.

ویوو بوک R521MA فاقد درایو نوری است که موجب شده تا وزن و عرض لپ‌تاپ کاهش پیدا کند. در کنار لپ‌تاپ نیز پورت‌های USB 3.1 ،USB 3.0 ،USB 2.0 و HDMI وجود دارد. در نهایت باید اشاره کرد که ایسوس برای این مدل باتری 2 سلولی پلیمری با 32 وات‌ساعت ظرفیت در نظر گرفته که تا 4 ساعت شارژ نگه می‌دارد.

مشخصات ایسوس ویوو بوک R521MA:

  • نمایشگر 15.6 اینچ
  • پردازنده اینتل سلرون N5000
  • رم 4 گیگابایت DDR4
  • پردازنده گرافیکی اینتل UHD Graphics 620
  • حافظه یک ترابایت
  • باتری 3 سلولی با ظرفیت 32 وات‌ساعت

4 در مورد “این لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت را از بازار بخرید”

  1. سلام
    ارزانترین حقوق چهار ماه من است
    اصلا ارزان نیست خیلی هم گران است
    وقتی میشه گفت ارزان که با پول یک ماه کارگر بهترین را خرید آن وقت می شود گفت ارزان هم موجود است.

    1
    18
    1. سعید صانعی

      حرف شما کاملا درسته، اما در حال حاضر ارزان‌ترین لپ‌تاپ‌ها با این قیمت‌ها به فروش می‌رسند. این اختلاف حقوق و هزینه برای ما هم سنگینه ولی وظیفه ما به عنوان یک رسانه، اطلاع رسانی هست

      7
      10
  2. نظر ما که هیچ وقت منتشر نشده و اگه قراره مطلبی نظرش منتشر نشه همون بهتر که گذاشته نشه و شما از 20.30 صدا و سیما هم بدتر هستید
    اولا تبلیغ سایت گرون فروش و مافیای احتکار دی جی کالا همون دم خروس این مطلب هست و اینکه لپتاپ با پردازنده سلرون عهد بوقی دوره پنتیوم 4 هر چند کمی پیشرفته تر بدرد حتی بالا اوردن ویندوز هم نمیخوره پس پولتون دور نریزید و حتی یه اندروید باکس ارزون میارزه به خرید لپتاپی که هیچ کارایی نداره و حتی بدرد بچه مدرسه ای و دانلود هم نمیخوره

    2
    16
    1. سعید صانعی

      سلام . خیلی از فروشندگان خود بازار دارن محصولاتشون رو تو دیجیکالا میفروشن، به همین دلیل تنوع محصولات تو این سایت بالاست.
      اینکه پردازنده سلرون ضعیفه و کارایی نداره، خیلی نظر غیرمنصفانه‌ایه، چون خیلی ها همین حالا دارن با همین سلرون و پنتیوم کار میکنن.
      ضمنا ما داریم ارزون‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار رو معرفی می‌کنیم، طبیعتا ارزون‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار، ضعیف‌ترین لپ‌تاپ‌ها هستن، این کاملا طبیعیه و تقصیر ما هم نیست.

      11
      8

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH