سرانجام قیمت واقعی گوشی شیائومی Mi 9 مشخص شد: ارزان‌تر از ارزان!

چهار روز از رونمایی گوشی شیائومی Mi 9، آخرین پرچم‌دار شرکت شیائومی می‌گذرد. یک هندست جذاب، زیبا و البته با قیمت بسیار مناسب و قابل قبول حداقل در چین زیرا متاسفانه تا به امروز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت آن برای فروش در سطح جهان موجود نیست و تنها شایعات از قیمت بسیار پایین آن حکایت دارند.

شیائومی Mi 9

ولی اکنون در نمایشگاه MWC 2019، شرکت شیائومی فرصت را برای بازاریابی جهانی محصولات جدید خود غنیمت شمرده و در این بین گوشی هوشمند Mi 9 نیز برای فروش بین المللی با یک قیمت رسمی به نمایش گذاشته شده است. گوشی شیائومی Mi 9 با برچسب قیمتی در حدود 510 دلار برای نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و قیمتی در حدود 565 دلار برای نسخه برخوردار از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، به خوبی از لحاظ قیمت برای رقبای 1000 دلاریش خط و نشان کشیده است!

البته مقداری نیز هزینه خرده‌فروشی و مالیات بر ارزش افزوده (!) و هزینه حمل و نقل و واردات گمرگ را به آن باید افزود. پیش سفارش این هندست نیز از همین امروز از طریق سایت رسمی شرکت به نشانی mi.com آغاز خواهد شد. این هندست زیبا با دوربین سه‌گانه و اسکنر شناسایی اثر انگشت در زیر صفحه نمایشگر، حقیقتا یکی از گزینه‌های جذاب موجود در لیست خرید بسیاری از مشتریان خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با این گوشی پرچم‌دار ارزان قیمت می‌توانید این مطلب را نیز مطالعه نمایید.

به سوپر گروه گوشی‌های شیائومی ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH