کنترل ویدئو در اینستاگرام

دردسرهای تماشای ویدئو در اینستاگرام به پایان می‌رسد

یکی از معایب بزرگ اینستاگرام قسمت پخش ویدئو است چرا که کاربران این شبکه اجتماعی امکان کنترل ویدئوهای در حال پخش را ندارند و اگر بخشی از آن را از دست بدهند باید دوباره ویدئو را از اول ببینند.

حال طبق گزارشات رسیده به نظر می‌رسد اینستاگرام در حال اضافه کردن یکی از پیش پا افتاده‌ترین قابلیت‌ها به اپلیکیشن خود است.

یکی از کاربران این شبکه اجتماعی به نام wong اخیرا گزارش داده که نوار کنترل ویدئو به نسخه بتا اینستاگرام افزوده شده که در بالای ویدئو قرار گرفته و از چپ به راست حرکت می‌کند. با افزوده شدن این نوار، کاربران به راحتی می‌توانند ویدئوهای در حال مشاهده را جلو یا بدون نیاز به راه اندازی مجدد، چند ثانیه‌ای آن را به عقب ببرند.

ویدئوهای منتشر شده در بخش IGTV به این ویژگی مجهز بوده اما برای اولین بار برای ویدئوهای بخش فید نیز برای برخی از کاربران در دسترس قرار گرفته است. هنوز به طور واضح مشخص نیست که آیا شاهد این قابلیت برای ویدئوهای بخش استوری هستیم یا خیر، اما با توجه به زمان کوتاه 15 ثانیه‌ای ویدئوهای آن شاید زیاد جای خالی این ویژگی حس نشود.

سال‌هاست که کاربران اینستاگرام در شبکه‌های اجتماعی مختلف همانند توییتر خواستار اضافه شدن چنین قابلیتی بودند که بالاخره اینستاگرام در برابر خواسته کاربرانش تسلیم شد و به زودی ویژگی مورد نظر در اختیار همه قرار می‌گیرد.

1 در مورد “دردسرهای تماشای ویدئو در اینستاگرام به پایان می‌رسد”

  1. سلام.من هرکاری میکنم فیلمی که میخوام قسمت Igtv بزارم بزرگه و بعضی قسمت ها از کادر خارج میشن چکار کنم که تصویر کامل باشه.لطفا توضیح بدید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH