راه حل انقلابی گوگل برای تمیز کردن صفحه نمایش اسمارت‌فون!

گوگل به تازگی روشی را ارایه کرده است که با استفاده از آن می‌توان صفحه نمایش اسمارت‌فون را تمیز و پاکیزه نگه داشت. این روش انقلابی با نام Screen Cleaner در واقع نیاز کاربران را برای پاک کردن صفحه نمایش گوشی خود پس از کثیف شدن آن برطرف می‌کند. بر اساس ادعای گوگل، این نرم‌افزار می‌تواند لکه‌ها و کثیفی‌های روی صفحه نمایش گوشی را پاک کند.

در خصوص نحوه عملکرد این نرم‌افزار باید گفت، گوگل یک API ردیاب لکه طراحی کرده است که می‌تواند پس‌مانده‌ها و تفاله‌های باقیمانده بر روی صفحه نمایش دستگاه را شناسایی کند. به محض شناسایی اضافات روی صفحه نمایش، اسمارت‌فون آن را با لرزش‌های ریزی حرکت می‌دهد. در ادامه با استفاده از موتور ویبره هندست و کنترل‌های لمسی، Screen Cleaner ریزلرزه‌هایی به وجود می‌آورد که به نحوی سپری نچسب تشکیل می‌دهد.

Screen Cleaner به عنوان یکی از قابلیت‌های جدید اپلیکیشن Files گنجانده شده است. نرم‌افزار Files توسط گوگل طراحی شده و دارای بخش‌های مختلفی برای مدیریت محتوای گوشی، حذف فایل‌های اضافی و ناخواسته و به اشتراک گذاشتن آفلاین فایل‌ها است. این نرم‌افزار در ابتدا با نام Files Go عرضه شده بود و هم اکنون با نام جدید خود به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH