ریکاوری عکس های پاک شده رم گوشی با کامپیوتر

یکی از مشکلاتی که خیلی از کاربران سعی در برطرف کردن آن دارند این است که متوجه می شوند عکس های داخل فلش و یا کارت حافظه هنگام اتصال به کامپیوتر نمایش داده نمی شوند و یا نام تصاویر به صورت حروف و علامت هایی نشان داده می شود که امکان ری نیم کردن هم ندارد. دلایل متعددی می تواند داشته باشد مثلا ویروسی شده و یا به خاطر عدم استفاده درست منجر به وجود بدسکتور شده و یا مشکل از خود کامپیوتر است که عکس ها فقط مشکل دار شدند و بقیه فایل ها به طور طبیعی عمل می کنند ، به هر حال در این بخش با نرم افزار ZAR X این مشکل را حل می کنیم. پس با ما باشید با موضوع ریکاوری کارت حافظه.

می توان نرم افزار ZAR X  را بهترین راه حل مشکلآسیب دیدن عکس ها و حذفشان از فلش مموری یا کارت حافظه گوشی دانست چرا که میتواند چندین عملیات را برای تعمیر و اصلاح اجراء کند و در بیشتر مواقع برایریکاوری فایل های حذف شده و عکس های خراب شده و بازیابی سیستم فایل های RAW در فلش یا SD Card مناسب است.

بعد از دانلود این نرم افزار و نصب آن روی کامپیوتر ، آن را باز کرده تا رابط کاربری برنامه را ببینید در سمت راست راهنمایی در مورد گزینه ها را خواهید دید برای استفاده ابتداء فلش یا کارت حافظه ایی که مشکل دارد را به سیستم وصل کرده و سپس کلید Image Recovery را کلیک کنید حالا پنجره Enumerating Devices برای جستجوی فضای ذخیره سازی باز می شود.

بعد از آن همانطور که در تصویر بالا میبینید درایوهای کامپیوتر را با اطلاعات راجع به آنها را ملاحظه می کنید با انتخاب هر کدام در سمت راست اطلاعاتی در مورد آن نشان داده می شود مثلا نوعش و حجمش و فضای از دست رفته …خوب بعد از انتخاب درایو کلید Next را بزنید.

بعد از کلیک روی Next برنامه شروع به اسکن عمیق Deep Scan درایو میکند و با توجه به حجم زیاد طبیعتا وقت بیشتری نیاز خواهد بود.

بعد از تمام شدن فرایند اسکن و تجزیه فلش یا کارت حافظه دو فایل RAW و FAT را نمایش می دهد که البته با توجه به سیستم فایلی که فلش استفاده می کند نام این پوشه ها متفاوت خواهد بود منتهی معمولا FAT است در هر صورت داخل هر یک از این فایل ها تصاویر حذف شده یا آسیب دیده و همچنین فایل ها را پیدا خواهید کرد برای اینکه بتوانید پیش نمایشی از تصاویر را ببینید گزینه Preview imagefile را تیک بزنید بعد از آن هنگام مشخص کردن هر عکس سریع نمایش داده می شود ، تصاویری که آسیب دیده اند به صورت طبیعی نمایش داده خواهند شد. حالا تصاویر و اطلاعاتی که می خواهید ریکاوری شود را انتخاب کرده و Next را بزنید.

بعد از آن از بخش Destination مکان ذخیره سازی فایل ها و عکس ها را برای بعد از بازیابی مشخص کنید سپس کلید Start copying را بزنید تا برنامه شروع به فرایند بازیابی عکس ها با حجم و کیفیت معمول کند. باید صبور باشید اگر که حجم فایل ها زیاد است.

حتی برای ریکاوری هارد فرمت شده اکسترنال و کامپیوتر نیز می توانید استفاده کنید.

برای آموزش های بیشتر می توانید به سایت ترفند سیتی به آدرس www.tarfandcity.com مراجعه نمایید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

1 در مورد “ریکاوری عکس های پاک شده رم گوشی با کامپیوتر”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH