ارزان‌ترین تلویزیون‌های بازار

با ارزان‌ترین تلویزیون‌های بازار آشنا شوید

اگر می‌خواهید به تماشای شبکه‌های مورد علاقه‌تان بپردازید، اگر مایل به دیدن آخرین فیلم‌ها و سریال‌ها هستید، در نتیجه به یک تلویزیون نیازمندید. این دیوایس‌های غول‌پیکر به شما این امکان را می‌دهند تا به دیدن محتواهای دل‌خواه‌تان مشغول شوید و لحظات خوشی را با دوستان و خانواده‌تان رقم بزنید. اما خرید یک تلویزیون تبدیل به کاری دشواری شده است. تولیدکنندگان بسیاری در این مارکت فعالیت می‌کنند و هر ساله مدل‌های زیادی را معرفی می‌نمایند. با این همه می‌توانید به راهنماهای خرید مراجعه نمایید. در ادامه می‌خواهیم با ارزان‌ترین تلویزیون‌های بازار آشنا شویم، پس با ما همراه باشید.


مارشال ME-2425

ارزان‌ترین تلویزیون‌های بازار

اگر نمی‌خواهید برای خرید یک تلویزیون متحمل مبلغ زیادی شوید و در عین حال به‌دنبال دیوایسی باکیفیت هستید، حتما این مدل را در سبد خریدتان قرار دهید. تولیدکننده از نمایشگری ۲۴ اینچی در محصول خود بهره برده که با تکنولوژی ال‌ای‌دی همراه شده است. به این ترتیب روشنایی پنل افزایش یافته و رنگ‌ها به‌صورت اغراق‌آمیز نشان داده می‌شوند. همچنین مصرف دیسپلی نیز کاهش یافته و از این رو با خاطری آسوده می‌توانید برای ساعت‌های متمادی از ME-2425 استفاده کنید. رزولوشن اچ‌دی هم فراهم شده تا قادر به دیدن جزئیات قابل‌قبولی در تصاویر باشید. مارشال از فن‌آوری گیرنده دیجیتال در این گجت سود جسته تا به شبکه‌های بسیاری دسترسی داشته باشید و به‌همین دلیل هیچ‌وقت حوصله‌تان سر نخواهد رفت! درگاه یو‌اس‌بی هم در قسمت پشتی به‌چشم می‌خورد که این اجازه را به شما می‌دهد تا با متصل کردن فلش‌مموری به دیدن فیلم‌های مختلف مشغول شوید.

قیمت: ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

هایسنس 32N2173FT

ارزان‌ترین تلویزیون‌های بازار

کمپانی هایسنس طراحی مدرن و جذاب را اولویت کار خود قرار داده و از این رو شاهد محصولی زیبا و چشم‌نواز هستیم. حاشیه‌های نسبتا باریکی در اطراف دیسپلی دیده می‌شود و همین موضوع تماشای سریال‌ها و انیمیشن‌ها را هیجان‌انگیزتر می‌کند. نمایشگری ۳۲ اینچی و با کیفیت اچ‌دی این مدل را همراهی می‌کند و خوش‌بختانه به فن‌آوری ال‌ای‌دی مجهز شده. رنگ‌ها به‌صورت جذاب‌تری نشان داده می‌شوند و گفتنی‌ست به‌لطف تکنولوژی مذکور مصرف تلویزیون کم‌تر خواهد شد. پس اگر می‌خواهید در بلندمدت هزینه‌های‌تان را کاهش دهید، حتما 32N2173FT را مدنظر داشته باشید. دو اسپیکر برای‌ دیوایس تدارک دیده شده که از استاندارد دالبی دیجیتال بهره می‌برند و موزیک‌ها را با میزان بلندی رضایت‌بخشی پلی می‌کنند. ماشین زمان یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی این تلویزیون به‌حساب می‌آید. پس هیچ برنامه‌ای را از دست نمی‌دهید و به‌راحتی می‌توانید فیلم‌های گوناگون را ضبط نمایید.

قیمت: ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

پاناسونیک ویرا TH-32F336M

ارزان‌ترین تلویزیون‌های بازار

دیزاین زیبا و چشم‌گیر جز دلایل خرید ویرا TH-32F336M شمرده می‌شود و آن را در کلاس دیوایس‌های مدرن قرار می‌دهد. شرکت سازنده از یک دیسپلی ۳۲ اینچی و ال‌ای‌دی بهره برده که محتواها را به‌صورت جذاب‌تری به‌نمایش می‌گذرد و از طرفی مصرف نسبتا پایینی دارد. رزولوشن اچ‌دی و قابلیت‌های دیگر مثل کاهش نویز تصویر نیز در نظر گرفته شده تا کیفیت صفحه‌نمایش افزایش یابد و از تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها لذت ببرید. بلندگوهای قدرت‌مند یکی از قابلیت‌های مهم ویرا TH-32F336M هستند که آن را به گزینه‌ای عالی برای عاشقان موسیقی تبدیل کرده‌اند. در حقیقت موزیک‌ها به‌طور واضح و با بیس خوب پلی می‌شوند. پاناسونیک خروجی‌های متعددی را برای این مدل تعبیه نموده تا قادر به اتصال دیوایس‌های مختلفی از جمله فلش‌مموری و هدفون به تلویزیون باشید.

قیمت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

ایکس ویژن 32XK560

ارزان‌ترین تلویزیون‌های بازار

ایکس ویژن برای محصول خود از دیزاینی مدرن و خیره‌کننده بهره گرفته که نظر هر کسی را به‌سمت 32XK560 جلب می‌کند. حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش به حداقل میزان خود رسیده‌ و از این رو دیدن محتواهای مختلف با هیجان بیش‌تری همراه خواهد بود. 32XK560 با یک دیسپلی ۳۲ اینچی و مجهز به رزولوشن اچ‌دی به بازار عرضه شده و از تکنولوژی ال‌ای‌دی سود می‌جوید. در نتیجه روشنایی پنل افزایش یافته و رنگ‌ها جذاب‌تر نشان داده می‌شوند. تولیدکننده بلندگوهای خوش‌صدایی را برای این تلویزیون تدارک دیده تا موسیقی‌ها با شفافیت بالا و میزان باس مناسب پخش شوند. پس اگر جز طرفداران پروپاقرص موزیک هستید، 32XK560 را از یاد نبرید. خروجی هدفون نیز به‌کار گرفته شده تا بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران به تماشای فیلم‌های دل‌خواه‌تان بپردازید.

قیمت: ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

سامسونگ 32N5550

ارزان‌ترین تلویزیون‌های بازار

سامسونگ یکی از برترین برندهای حوزه تلویزیون به‌شمار می‌آید که تاحالا محصولات بسیاری را به بازار عرضه نموده. دیوایس‌هایی که کیفیت بالایی دارند و از امکانات بسیاری سود می‌جویند. 32N5550 نیز از این قاعده مستثنی نیست. کمپانی کره‌ای نمایشگری ۳۲ اینچی را برای محصول خود در نظر گرفته که به فن‌آوری ال‌ای‌دی مجهز شده و از رزولوشن اچ‌دی بهره می‌گیرد. از این رو مصرف تلویزیون کاهش یافته و قادر به دیدن جزئیات رضایت‌بخشی در تصاویر خواهید بود. اما چیزی که 32N5550 را از رقبای خود متمایز می‌کند، بلندگوهای توان‌مند آن است. به این ترتیب میزان بلندی صدا به‌طور چشم‌گیری بیش‌تر شده و موسیقی‌ها با بیس خوبی پلی می‌شوند. قابلیت گیرنده دیجیتال هم فراهم شده تا به طیف گسترده‌ای از شبکه‌ها دسترسی داشته باشید. سامسونگ پورت‌های متعددی را در 32N5550 تعبیه گشته تا بتوانید گجت‌های زیادی را به تلویزیون متصل نمایید.

قیمت: ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH