پیش‌فروش اینترنتی هواوی پی30 لایت در کشورمان آغاز شد

هواوی چند روز پیش به طور رسمی از دو گوشی‌ پی30 لایت و پی30 پرو در ایران رونمایی کرد. مشخص شد دستگاه  P30 lite را می‌توان به صورت آنلاین پیش‌خرید کرد. توجه داشته باشید که تعداد این پیش فروش محدود است و روزانه تعدادی برای سفارش گذاری در وبسایت مربوطه باز می‌شوند. اما روند این پیش‌خرید چگونه است؟

قدم به قدم تا مرحله نهایی

در اولین قدم وارد سایت p30series.ir شوید و بعد از انتخاب شهر، فروشگاه‌هایی را انتخاب کنید که هنوز موجودی گوشی‌شان به پایان نرسیده‌ است. بعد از این مرحله به صورت حضوری به فروشگاه مورد نظرتان بروید که آدرس آن در وبسایت موجود است و با کمک فروشنده مراحل بعدی را بگذرانید. ابتدا روی گزینه «ثبت نام برای پیش‌فروش» کلیک کنید. در مرحله بعد با کدی که با نام «کد فروشگاه» از فروشنده می‌گیرید، اطلاعات شخصی‌تان را ثبت کنید، توجه کنید که تا 4 خردادماه وقت دارید. بعد گذراندن این مرحله، لینک تایید از طریق پیامک و ایمیل برای شما در روز 4 خردادماه ساعت 20:30 ارسال می‌شود. با تایید این لینک مراحل ثبت نام به پایان می‌رسد و به شما اطلاع داده‌ می‌شود چه روزی می‌توانید برای دریافت گوشی مورد نظرتان به همان فروشگاه مراجعه کنید.

اما قبل از هر چیز به چند نکته مهم توجه کنید: هر فروشگاه تعداد محدودی سهمیه پیش‌فروش گوشی دارد و بعد از اتمام آن دیگر قابل تمدید نیست. همچنین اگر جزء اولین نفراتی باشید که موفق به تکمیل ثبت نام می‌شوند، به شما بن هدیه تعلق می‌گیرد. این بن هدیه هم مانند خود گوشی‌ها محدودیت دارد و اگر دیر بجنبید ممکن است زودتر از آنچه‌ که فکر می‌کنید به پایان برسد. در زمان مراجعه برای خرید، حضور شخص ثبت‌نام‌کننده به همراه کارت ملی و کارت بانکی برای پرداخت وجه الزامی است.

پیش‌بینی هواوی برای تحویل گوشی و هدایای شما بین 6 تا 9 خرداد است.

3 در مورد “پیش‌فروش اینترنتی هواوی پی30 لایت در کشورمان آغاز شد”

  1. به کجا رسیدیم که برای خرید یک گوشی اونم فقط یکی باید بریم با کارت ملی و کارت بانکی ثبت سفارش کنیم اونم یک گوشی میانرده .یادش بخیر زمانی که گوشی رو بقیمت 3 میلیون خرید میکردیم و لذت میبردیم.الان دیگه خواب باید ببینیم که قیمها به اون زمان برگرده چون ارزش نداره که چندبرابر حقوقمون رو برای یک گوشسی نهایتش 200 گرمی بذاریم

  2. دورغ محض است کد فروشگاه‌ها اعلام نشده نمی‌توان بدون کد خرید اگر راست می‌گویند کد هر فروشگاهی در کنار آن میبایستی اعلام میشد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH