نحوه زوم کردن در پاورپوینت

چگونه در پاورپوینت داده‌های چارت‌ را ویرایش و یا حذف کنیم؟

به مرور زمان روند داده‌ها تغییر می‌کند. به همین‌ علت ممکن است شما برای نمایش تغییرات نیاز به حذف و یا ویرایش داده‌ها داشته باشید. انجام این کار بسیار ساده و سر راست است. در ادامه به آموزش نحوه ویرایش و حذف داده‌ها در چارت‌های پاورپوینت خواهیم پرداخت.

حذف و ویرایش داده‌های چارت

ویرایش و حذف داده‌ها در چارت‌های پاورپوینت به‌سادگی قابل انجام است. پاورپوینت را باز کنید و به اسلایدی که حاوی گراف چارت است، بروید. سپس چارت را انتخاب کنید.
نحوه ویرایش و حذف داده‌ها در چارت‌های پاورپوینتحال بر روی چارت‌ راست کلیک کنید و از منویی که ظاهر می‌شود، گزینه “Edit Data” را انتخاب نمایید.
نحوه ویرایش و حذف داده‌ها در چارت‌های پاورپوینتیک اسپردشیت کوچک ظاهر خواهد شد. در این‌جا شما می‌توانید خانه‌ای که حاوی اطلاعات مدنظر است را انتخاب نمایید و سپس مقادیر جدید را جایگزین مقادیر قبلی کنید.
نحوه ویرایش و حذف داده‌ها در چارت‌های پاورپوینتتصویر چارت نیز متناسب با داده‌های جدید اسپردشیت، تغییر خواهد کرد. اگر قصد دارید داده‌ها را به‌طور کل از چارت حذف کنید، ردیفی را که حاوی داده است انتخاب نمایید. بر روی عنوان ردیف راست‌ کلیک کنید و سپس از منویی که ظاهر می‌شود، گزینه “Delete” را انتخاب نمایید.
نحوه ویرایش و حذف داده‌ها در چارت‌های پاورپوینتپس از انجام مراحل بالا، داده‌ها از چارت حذف خواهند شد.

نحوه ویرایش و حذف داده‌ها در چارت‌های پاورپوینت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH