آی‌فون‌های سال 2020 اپل احتمالا با فناوری تاچ آی‌دی تمام‌صفحه عرضه خواهند شد

چنان‌چه اقدام اپل جهت استفاده از فناوری تاچ آی‌دی را مناسب می‌دانید؛ در این‌صورت بایستی حداقل پیرامون آی‌فون‌های آینده این شرکت مجددا تامل نمایید. دلیل این امر، گزارش جدیدا منتشر شده توسط وب‌سایت MacRumors است. این یادداشت تحقیقاتی توسط بلین کورتیس؛ تحلیل‌گر موسسه Barclays و همکارانش و به‌دنبال دیدار آن‌ها با برخی منابع زنجیره تامین اپل نوشته شده است. این افراد به طرح پیش‌بینی‌هایی در خصوص آی‌فون‌های آینده پرداخته‌اند.

در این یادداشت مشخصا اعلام شده که اپل احتمالا در آی‌فون سال 2020 خود مجددا از فناوری تاچ آی‌دی بهره خواهد برد؛ اما شیوه استفاده از این فناوری با متدهای پیشین متفاوت خواهد بود. بر اساس گزارش، تحلیل‌گران ادعا می‌کنند که آی‌فون‌های 2020 از سیستم تاچ آی‌دی تمام‌صفحه استفاده خواهند کرد؛ بدان معنا که لمس هر نقطه از نمایشگر به منزله احرازهویت کاربر خواهد بود.

این فناوری در مقابل نسل فعلی حسگرهای اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر قرار می‌گیرد. در این موارد کاربران بایستی جهت ثبت اثرانگشت خود منطقه ویژه‌ای از نمایشگر را لمس نمایند. موضوع جالب‌توجه این‌که در واقع اکنون نخستین بار نیست که در خصوص کاوش‌های پیوسته اپل پیرامون فناوری تاچ آی‌دی اخباری منتشر می‌شود و در گذشته این کمپانی اقدام به ثبت چندین پتنت نموده است. جدیدترین نمونه این پتنت‌ها نشان می‌دهد که اپل احتمالا به سراغ روشی جهت اجرای عملیات شناسایی از طریق کل فضای نمایشگر خواهد رفت.

بدون‌شک در حال حاضر بایستی به صحت‌وسقم چنین اخباری با دیده تردید نگاه کرد. اما چنان‌چه احساس می‌کنید که فناوری فیس آی‌دی کماکان نسبت به تاچ آی‌دی دارای مشکلات بیش‌تری است؛ در این‌صورت انتشار چنین اخباری احتمالا برای شما خرسندکننده خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH