حفره نمایشگر گلکسی S10

همکاری سامسونگ با پیکسار و دیزنی برای مخفی کردن حفره نمایشگر گلکسی S10

بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند، حفره نمایشگر را به ناچ ترجیح می‌دهند و عده‌ای نیز هستند که با تصاویر پس زمینه خلاقانه‌ای که برای این نوع صفحه نمایش‌ها طراحی شده است، سوراخ نمایشگر را به نوعی پنهان می‌کنند. حال سامسونگ به صورت رسمی قرار است والپیپرهایی مخصوص مخفی کردن حفره نمایشگر گلکسی S10 را عرضه کند.

دو کمپانی مطرح دیزنی و پیکسار که در حوزه ساخت انیمیشن فعالیت دارند با سامسونگ همکاری خواهند کرد تا با انتشار تصاویر پس‌زمینه ویژه‌ای با شخصیت‌های معروف مثل فروزن، زوتوپیا و … حفره نمایشگر گلکسی S10 را پنهان کنند لازم به ذکر است بک‌گراندهای ارایه شده توسط دیزنی رایگان خواهند بود.

شما می‌توانید این والپیپرهای خلاقانه سفارش داده شده توسط سامسونگ را از Galaxy Store خریداری کنید و روی گوشی گلکسی S10 خود از آن‌ها بهره ببرید. این شرکت امیدوار است به زودی از طریق همکاری با سایر شرکت‌ها، گزینه‌های بیشتری را به این فهرست اضافه کند تا تنوع بکگراندهای ارایه شده افزایش یابد.

نمایشگرهای Infinity-O به سامسونگ اجازه دادند تا گوشی‌های تمام صفحه را به بازار عرضه کند. که در واقع یک نوآوری پیشگام بوده و این حفره نمایشگر محلی است برای قرار دادن دوربین سلفی که با توجه به تکنیک‌های برش لیزری دقیق، در سمت راست صفحه نمایش قرار گرفته است.

دیزنی همواره رابطه نزدیکی با اپل داشته است چرا که استیو جابز یکی از بزرگترین سهام‌داران آن بوده است اما از سال گذشته و با قرار دادن شخصیت‌های معروفش در اختیار سامسونگ برای استفاده از ویژگی AR Emoji در گلکسی S9 و S9 پلاس سطح همکاری خود را با سامسونگ افزایش داده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH