تصمیم احتمالی اپل مبنی بر عرضه آی‌فون SE 2 در سال 2020

آی‌فون SE احتمالا از نظر بسیاری از کاربران، هندست چندان جذابی به‌شمار نمی‌رفت؛ خصوصا هنگامی‌که این افراد با مدل‌هایی جذاب‌تر و جدیدتر مواجه می‌شدند. اما در واقع این هندست یک محصول کاملا قابل‌توجه محسوب می‌شد. در گذشته تیم کوک؛ مدیرعامل اپل توضیح داد که چگونه عملکرد این هندست بسیار فراتر از پیش‌بینی‌های کمپانی بوده است. بنابراین انتشار اخباری پیرامون تلاش اپل برای عرضه نسخه جانشین آی‌فون SE چندان شگفت‌آور نیست.

بر اساس یک یادداشت تحقیقاتی گردآوری شده توسط وب‌سایت MacRumors، بلین کورتیس؛ تحلیل‌گر موسسه Barclays و همکاران وی ادعا می‌کنند که اپل احتمالا بر روی آی‌فون SE 2 کار می‌کند و این هندست احتمالا در سال 2020 عرضه خواهد شد. با توجه به این‌که الگوی طراحی فعلی نسبتا قدیمی است؛ لذا گزارش ادعا می‌کند که دومین نسل از آی‌فون SE احتمالا از طراحی جدید و شاخصی بهره خواهد برد.

برای اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که در حال حاضر آی‌فون SE بر اساس الگوی آی‌فون 5 طراحی شده است و با به‌روزرسانی طراحی آی‌فون SE، این هندست احتمالا از طراحی خمیده‌تر مورد استفاده در آی‌فون 6 و مدل‌های پس از آن بهره خواهد برد. همان‌طور که پیش‌تر گفته شد؛ خبرهایی از این‌دست را نبایستی چندان جدی گرفت. چرا که پیش‌تر نیز شایعاتی پیرامون تلاش اپل برای تولید آی‌فون SE 2 مطرح شد؛ اما این شایعات هرگز جنبه عملیاتی پیدا نکردند. بنابراین در خصوص عرضه این هندست طی سال آینده نیز هیچ تضمینی وجود نخواهد داشت.

با این‌حال بسیاری از کارشناسان نسبت به تحقق این امر خوشبین‌تر هستند؛ چرا که با توجه به قیمت‌گذاری آی‌فون‌های جدید و عدم تمایل اپل برای ریزش مشتریان خود به دلیل قیمت این هندست‌ها، عرضه آی‌فون SE بیش از هر زمان دیگری اهمیت خواهد یافت. در واقع آی‌فون XR مصداقی ایده‌آل از این رویکرد به‌شمار می‌رود و با توجه به برچسب قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر این هندست به‌نظر می‌رسد که فروش آی‌فون XR در مقایسه با آی‌فون XS و آی‌فون XS مکس به‌مراتب بیش‌تر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH