اطلاعات بنچمارک اسمارت‌فون هواوی نوا 5i با پردازنده کایرین 710 منتشر شد

از گذشته، منابع مختلف به جزئیات فراوانی پیرامون اسمارت‌فون هواوی نوا 5i اشاره نموده‌اند و برخی اطلاعات نشان می‌دهند که در برخی مناطق، این هندست تحت عنوان هواوی P20 لایت (2019) عرضه خواهد شد. با این‌حال در خصوص مشخصات این گوشی شایعات چندانی منتشر نشده است.

نوا 5i مجهز به 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی تائیدیه موسسه NCC تایوان را دریافت کرد. به لطف وجود درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی تا حداکثر 512 گیگابایت دیگر نیز وجود دارد. همچنین نسخه‌ای از گوشی با 64 گیگابایت حافظه‌داخلی نیز روانه بازار خواهد شد.

این گوشی اخیرا در وب‌سایت گیک‌بنچ نیز رویت شده است. امتیازات کسب شده توسط این هندست از وجود پردازنده کایرین 710 حکایت دارند. هواوی هر لحظه می‌تواند از تراشه کایرین 720 رونمایی کند و پیش‌تر تصور می‌شد که این تراشه در قالب یک گوشی نوا معرفی خواهد شد؛ اما اکنون به‌نظر می‌رسد که این موضوع واقعیت ندارد.

اسناد موسسه FCC نشان می‌دهند که نوا 5i مجهز به یک باتری 3900 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. اطلاعات موسسسه NCC نیز از قابلیت شارژ 10 واتی حکایت دارد.

جزئیات مربوط به پیکره‌بندی حافظه، ظرفیت باتری و نام “نوا 5i”

اطلاعات پیش‌تر لو رفته به جزئیات بیش‌تری اشاره نمودند؛ اما این اطلاعات توسط هیچ‌یک از منابع رسمی موردتائید قرار نگرفته است. هندست نوا مجهز به یک نمایشگر 5.84 اینچی LCD با حفره ای جهت استقرار دوربین سلفی خواهد بود. همچنین پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه شامل حسگرهای 24، 16 و 2 مگاپیکسلی به‌همراه یک حسگر TOF در قسمت پشتی گوشی مستقر خواهند شد.

بر اساس اطلاعات لو رفته طی حدودا یک هفته گذشته، هواوی نوا 5 (و نه 5i) از قابلیت شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی خواهد کرد. به منظور درک نحوه ارتباط این مدل با هندست‌های نوا 5i و P20 لایت (2019) ناچارا بایستی منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH