آمار خوب فروش گجت‌های پوشیدنی هواوی در سه ماهه اول سال 2019

آخرین گزارش آماری IDC به تازگی منتشر شده و نشان می‌دهد که اپل هنوز هم یکه‌تاز بازار گجت‌های پوشیدنی است. پس از کوپرتینویی‌ها، هواوی و سامسونگ با رشد خیره‌کننده خود توجهات را جلب کرده‌اند. در واقع شرکت‌های هواوی، سامسونگ و شیائومی بیشترین رشد را در سه ماهه اول سال 2019 داشته‌اند.

هواوی

براساس این گزارش، هواوی با افزایش 282 درصدی نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته، نقل و انتقال گجت‌های پوشیدنی خود را سه برابر کرده است. با این وجود، هنوز هم اپل با فروش 12.8 میلیون دستگاه گجت پوشیدنی در صدر این جدول است. پس از اپل شرکت‌های شیائومی با 6.6 میلیون دستگاه، سامسونگ با 4.3 میلیون دستگاه و Fitbit با 2.9 میلیون دستگاه قرار دارند.

هواوی

تمامی شرکت‌های گفته شده نسبت به سال گذشته رشد مضاعفی داشته‌اند، اما هواوی در این زمینه چشمگیر عمل کرده است. سامسونگ با 151 درصد رشد و شیائومی با افزایش 68 درصدی در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند. سهم اپل از این بازار 25.8 درصد است که اختلاف فاحشی با شیائومی در جایگاه دوم با 13.3 درصد سهم دارد. هواوی نیز با تصاحب 10 درصد از این بازار، در جایگاه سوم قرار گرفته است.

هواوی

صحبت‌های یکی از مدیران IDC در خصوص گزارش فروش گجت‌های پوشیدنی در سه ماهه اول سال 2019 نیز جذاب است. وی حذف جک هدفون 3.5 میلی‌متری و افزایش محبوبیت دستیاران هوشمند را دو عامل اصلی افزایش ابزارهای پوشیدنی مربوط به گوش عنوان کرده است. وی این روند افزایش را ادامه‌دار دانسته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH