سری جدید لپ تاپ‌های Notebook 7

سامسونگ سری جدید لپ‌تاپ‌های Notebook 7 را معرفی کرد

لپ‌تاپ‌های مک بوک پرو اپل بسیار گران قیمت هستند اما اگر بخواهید یک گزینه در حد و اندازه MacBook Pro با برچسب قیمتی مناسب‌تر داشته باشید، سری جدید لپ‌تاپ‌های Notebook 7 سامسونگ بهترین گزینه هستند.

Notebook 7 و Notebook 7 Force دو لپ‌تاپ جدید سامسونگ هستند که بسیاری معتقدند طراحی این دو بسیار شبیه به مک بوک پرو است ولی اگر آن‌ها را کنار هم قرار دهید متوجه تفاوت‌های آن‌ها خواهید شد.

نوت‌بوک 7 دارای دو نسخه 13 و 15 اینچی است که هر دو با رزولوشن Full HD عرضه خواهند شد. همچنین آن‌ها مجهز به پردازنده‌های 8 هسته‌ای اینتل بوده و تا 16 گیگابایت از رم پشتیبانی خواهند کرد.

حافظه داخلی این دو لپ‌تاپ 512 گیگابایت بوده اما در نسخه 15 اینچی امکان ارتقا و توانایی اضافه کردن یک حافظه SSD جداگانه نیز وجود دارد.

Notebook 7 Force قوی‌تر از نوت‌بوک 7 بوده و از کارت گرافیک قدرتمند Nvidia GTX 1650، حافظه رم تا 24 گیگابایت و البته درگاه Ethernet به همراه دو اسلات داخلی برای افزایش حافظه استفاده می‌کند.

قیمت و زمان عرضه سری جدید لپ‌تاپ‌های Notebook 7

در پایان لازم به ذکر است سری نوت‌بوک 7 با برچسب قیمت 999.99 دلاری و از 4 مرداد در دسترس خواهد بود. این در حالی است که نوت‌بوک 7 پرو 1499 دلار قیمت خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH