تصاویر و مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی‌ واچ اکتیو 2 لو رفت

چند روز پیش اعلام شد که فرآیند توسعه سامسونگ گلکسی‌واچ اکتیو 2 از سوی کمپانی تولیدکننده این گجت به پایان رسیده است. اما اکنون از عمر نسل اول این ساعت تنها 4 ماه زمان می‌گذرد و به احتمال فراوان، سامسونگ پیش از رونمایی عمومی مدل جانشین، کماکان بر روی این گجت کار خواهد کرد. امروز وب‌سایت Sammobile، تصاویر احتمالی مربوط به ساعت که از یک منبع دریافت شده را منتشر کرد. اگرچه این دستگاه اساسا از طراحی مشابه با نسخه اولیه برخوردار است؛ اما در برخی موارد نیز تغییراتی را تجربه کرده است.

به‌عنوان مثال اکنون در لبه سمت راست ساعت، دکمه پاور/هوم ظاهری دایروی داشته و یک حلقه قرمزرنگ نیز در اطراف آن قرار گرفته است. همچنین دکمه پشتی نیز از طراحی شبه مستطیلی‌شکل بهره می‌گیرد. شبکه اسپیکر و میکروفون در سمت دیگر قاب ساعت قرار دارند و قسمت پشتی دستگاه (محل استقرار نمایشگر ضربان قلب) نیز دارای شکل ظاهری جدیدی است. همان‌طور که انتظار می‌رفت؛ این‌بار از حاشیه چرخان هیچ خبری نیست.

براساس اظهارات منبع، گلکسی‌ واچ اکتیو 2 در 2 مدل مختلف عرضه خواهد شد که یکی از آن‌ها صرفا مجهز به اتصال وای‌فای بوده و مدل دیگر نیز به شبکه 4G LTE متصل خواهد شد. نسخه 4G مجهز به یک باتری 340 میلی‌آمپرساعتی است؛ در حالی‌که ورژن وای‌فای این ساعت، انرژی موردنیاز خود را از طریق یک باتری 237 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند. گفته شده که این دستگاه مجهز به 1.5 گیگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه‌داخلی خواهد بود. رابط کاربری One UI ورژن 1.5 به‌صورت پیش‌فرض بر روی این ساعت نصب خواهد شد؛ در حالی‌که مدل‌های فعلی به‌همراه ورژن 1.0 این رابط کاربری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. لذا گلکسی‌ واچ اکتیو 2 احتمالا کارآیی بیش‌تری از خود نشان خواهد داد. اندازه کیس‌های این ساعت معادل با 40 و 44 میلی‌متر خواهد بود.

تصاویر لو رفته احتمالی از سامسونگ گلکسی‌واچ اکتیو 2

مجددا بایستی خاطرنشان کرد که بر اساس پیش‌بینی‌ها، گلکسی‌ واچ اکتیو 2 همراه با سیستم‌عامل تایزن عرضه خواهد شد. گزینه‌های رنگی موجود برای گجت پوشیدنی جدید سامسونگ شامل نقره‌ای، مشکی و طلایی خواهد بود. با نزدیک شدن به موعد رونمایی از سامسونگ گلکسی‌واچ اکتیو 2 یقینا اطلاعات بیش‌تری در خصوص این ساعت منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH