ویوو Z1 Pro

ویوو Z1 Pro با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

شرکت ویوو با معرفی اسمارتفون جدید با نام Z1 Pro نمایش قدرتمندی از خود به‌جا گذاشت. این تلفن یکی از زیرمجموعه‌های سری Z ویوو به شمار می‌رود. سوراخ نمایشگر، دوربین سه‌گانه و باتری 5000 میلی‌آمپری از ویژگی‌های بسیار عالی این میان‌رده به‌شمار می‌روند. از لحاظ ظاهری نیز این هندست شباهت زیادی به ویوو Z5x داشته و تفاوت‌های اصلی در بخش پردازنده و دوربین سلفی لحاظ شده‌اند.

در بخش میانی گوشی یک نمایشگر 6.53 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس از نوع IPS LCD قرار گرفته است. این دستگاه دومین تلفن شرکت ویوو بوده که از سوراخ نمایشگر بهره برده و در قسمت بالایی صفحه‌نمایش برای تعبیه دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

در پشت دستگاه نیز یک مجموعه سه‌گانه از دوربین‌ها وجود دارند. لنزهای Z1 Pro با کیفیت 16 مگاپیکسل برای لنز اصلی، 8 مگاپیکسل برای لنز اولترا‌واید و 2 مگاپیکسل برای سنسور تشخیص عمق در مجموعه دوربین دستگاه قرار گرفته‌اند.

در بخش داخلی میان‌رده جدید ویوو، تراشه اسنپدراگون 712 به همراه یک رم 4 یا 6 گیگابایتی برای نسخه‌های 64 و 128 گیگابایتی تعبیه شده است. ویوو در بخش گیمینگ و خنک‌سازی این تلفن بسیار خوب عمل کرده و قابلیت Ultra Game به منظور بهینه‌سازی صدای خروجی تلفن در هنگام اجرای بازی‌ها، حس فوق‌العاده‌ای را به کاربر القا خواهد کرد. ویژگی تغییر صدا نیز در انجام بازی‌هایی مانند PUBG به افزایش مهارت‌های شما در بازی‌ها کمک می‌کند.

در بخش تامین انرژی، Z1 Pro از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 18 وات توسط یک پورت microUSB بهره می‌برد. هم‌چنین قابلیت شارژ معکوس این تلفن، دستگاه شما را تبدیل به یک پاور‌بانک می‌کند تا سایر گوشی‌ها و لوازم جانبی خود یا دیگران را شارژ کنید. این اسمارتفون از آخرین نسخه سیستم‌عامل اندروید (اندروید پای) به همراه رابط کاربری ویوو با نام Funtouch 9 استفاده می‌کند.

ویوو Z1 Pro

میان‌رده قدرتمند و جدید ویوو در رنگ‌های Sonic Blue (آبی)، Sonic Black (مشکی) و Mirror Black توسط وب‌سایت ویوو و فروشگاه Flipkart به دست مشتریان خواهد رسید.

قیمت نسخه پایه این تلفن با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی حدود 14990 روپیه هند (217 دلار آمریکا) و نسخه قوی‌تر آن با رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایت با قیمت 17990 روپیه هند (261 دلار آمریکا) به فروش می‌رسد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH