مایکروسافت ورد

مایکروسافت ورد از مرز یک میلیارد نصب بر روی دستگاه‌های اندرویدی گذشت!

مایکروسافت ورد یکی از نرم‌افزارهای کاربردی و مشهور در سرتاسر جهان است که برای سیستم عامل اندروید نیز عرضه شده است. آخرین وضعیت این نرم‌افزار در گوگل پلی حکایت از آن دارد که مایکروسافت ورد بیش از یک میلیارد بار بر روی دستگاه‌های اندرویدی نصب شده است. البته دیگر اپلیکیشن‌های اداری مایکروسافت نیز وضعیت نسبتا مشابهی دارند.

مایکروسافت ورد

نرم‌افزار صفحه گسترده مشهور این شرکت، اکسل، حدود 500 میلیون بار نصب شده است و این وضعیت با اندکی اختلاف در خصوص اپلیکیشن‌هایی مانند وان‌نوت، پاورپوینت، و وان‌درایو نیز صدق می‌کند. نرم‌افزار اوت‌لوک از این مجموعه نیز با سرعتی کمتر اما پیوسته جای خود را در بین کاربران اندروید باز می‌کند و به تعداد صد میلیون نصب رسیده است. البته باید در همین جا اشاره کنیم که شاید تمامی این تعداد نصب از طریق گوگل پلی صورت نگرفته باشد.

در واقع شرکت مایکروسافت با تعدادی از شرکت‌های تولیدکننده اسمارت‌فون قرارداد همکاری بسته است تا نرم‌افزارهای گفته شده به صورت پیش‌فرض بر روی دستگاه‌های تولیدی طرف قرارداد نصب شود. به همین خاطر است که ما مجموعه آفیس را به صورت پیش‌فرض بر روی اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار سامسونگ مشاهده می‌کنیم. در همین زمینه باید گفت اگرچه سرویس‌های ابری مانند Google Docs در سال‌های اخیر با استقبال کاربران روبرو شده‌اند، اما هنوز هم بسیاری از افراد و صاحبان کار ترجیح می‌دهند از نرم‌افزارهای مایکروسافت آفیس استفاده کنند. نرم‌افزارهایی مانند مایکروسافت ورد و اکسل علاوه بر آن که سابقه بیشتری در این زمینه دارند، بر روی اکثر پلت‌فرم‌های حاضر در بازار نیز عرضه شده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH