میت 30

هواوی میت 30 با دو دوربین 40 مگاپیکسلی معرفی خواهد شد!

انتظار می‌رود که دو اسمارتفون هواوی میت 30 و میت 30 پرو (Mate 30 & Mate 30 Pro) در اواخر پاییز سال جاری عرضه شوند، البته اگر این شرکت چینی در میان شعله‌های آتش جنگ تجاری آمریکا و چین نسوزد! این شرکت در بدنه پشتی تلفن‌ها از یک مجموعه مربعی شکل برای قراردادن دوربین استفاده کرده است. طبق گفته یکی از افشاگران، اسمارتفون میت 30 در مجموعه دوربین خود دارای دو لنز 40 و یک لنز 8 مگاپیکسلی است.

طبق گفته این افشاگر در توییتر، لنز 40 مگاپیکسلی این دستگاه با اندازه 1/1.5 اینچ و دریچه دیافراگم  f/1.6 یا f/1.4 در بخش دوربین تعبیه شده است. هم‌چنین، لنز اصلی تلفن همانند اسمارتفون پی 30 پرو (P30 Pro) از ویژگی چینش پیکسل RYYB استفاده می‌کند. این لنز مانند قابلیت Cinema Pro تلفن سونی اکسپریا 1 (Xperia 1) از قابلیت‌های لنز‌های سینمایی Cine نیز پشتیبانی می‌کند.

دومین سنسور 40 مگاپیکسلی این تلفن از نوع الترا‌واید است. به طور معمول، تصاویر ثبت‌شده توسط این لنز از کیفیت بالایی برخوردار نیستند، اما اگر این اطلاعات صحیح باشند، احتمال دارد که هواوی ما را شگفت‌زده کند.

این سنسور با زاویه دید 120 درجه و اندازه 1/1.7 اینچ در کنار لنز 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو قرار دارد. لنز تله‌فوتو دستگاه مانند لنز پی 30 پرو از زوم 5 برابر پشتیبانی می‌کند.

از سایر مشخصات فنی این تلفن که مدتی پیش منتشر شده بود، می‌توان به چیپست Kirin 985 با مودم 5G، پشتیبانی از شارژ سریع 55 وات و شارژ بی‌سیم معکوس 10 وات اشاره کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH