به‌روزرسانی ماه آگوست هندست‌های پیکسل، 3 باگ مهلک این دستگاه‌ها را برطرف می‌کند

ماه آگوست به تازگی آغاز شده و این موضوع بدان معناست که گوگل، به‌روزرسانی امنیتی ماه آگوست اندروید را منتشر نموده است. پچ امنیتی به تاریخ 1 آگوست، 15 حفره آسیب‌پذیر را برطرف می‌کند؛ در حالی‌که پچ 5 آگوست، 11 عدد از آن‌ها را پوشش می‌دهد. خبر خوب این است که کمپانی اعلام کرده که هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر سوء استفاده مشتریان فعال یا بهره‌برداری غیرمجاز از مشکلات جدیدا گزارش شده را دریافت نکرده است.

همچنین امروز بولتن به‌روزرسانی پیکسل برای ماه آگوست منتشر شد. این بولتن از عرضه 3 به‌روزرسانی امنیتی برای هندست‌های پیکسل خبر می‌دهد. یکی از این به‌روزرسانی‌ها، حفره آسیب‌پذیر مربوط به تراشه وای‌فای ساخت کوالکام را مسدود می‌کند. 2 حفره آسیب‌پذیری دیگر نیز بسیار حیاتی هستند و به اجزای متن بسته کوالکام مربوط می‌شوند.
همچنین این آپدیت شامل 3 به‌روزرسانی کاربردی برای هندست‌های پیکسل است که با مشکلات امنیتی این گجت‌ها هیچ‌گونه ارتباطی ندارند. 2 آپدیت نخست برای کلیه اسمارت‌فون‌های پیکسلی از سری اولیه پیکسل گرفته تا مدل‌های پیکسل 3a منتشر شده‌اند و پیکره‌بندی‌های شبکه وا‌ی‌فای ذخیره شده را اصلاح می‌کنند. دومین به‌روزرسانی کاربردی، پایداری صفحه ورود که در زمان تلاش جهت نخستین اتصال به یک شبکه وای‌فای باز ظاهر می‌شود را بهبود خواهد داد.

سومین و آخرین به‌روزرسانی کاربردی صرفا متعلق به اسمارت‌فون‌های پیکسل 3a و پیکسل 3a XL است و حالت خواب در این هندست‌ها را اصلاح می‌کند. این گزینه به کاربران امکان می‌دهد تا مدت زمان روشن ماندن نمایشگر در صورت عدم ارایه هرگونه ورودی جدید و پیش از خاموش شدن صفحه‌نمایش را تعیین نمایند. چند ماه پیش، برخی کاربران سری میان‌رده پیکسل انتقاد کردند که با رفتن گوشی به حالت خواب، نمایشگر دستگاه گاها خاموش و روشن می‌شود. برخی دیگر گلایه داشتند که صرف‌نظر از زمان تنظیم شده بر روی دستگاه، گوشی آن‌ها تنها پس از 5 ثانیه به حالت خواب خواهد رفت.

به‌روزرسانی‌های کاربردی برای هندست‌های پیکسل که در قالب آپدیت ماهیانه اندروید عرضه می‌شوند

کاربران دستگاه‌های پیکسلی با مراجعه به مسیر Settings > System > Advanced > System update می‌توانند گوشی خود را آپدیت نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH