آیفون 11

تاریخ احتمالی عرضه آیفون 11 مشخص شد

احتمال عرضه آیفون 11 در تاریخ 20 سپتامبر (29 شهریور) وجود دارد. به‌طور معمول، اسمارتفون‌های جدید اپل در اوایل یا اواسط ماه سپتامبر معرفی می‌شوند و حدود دو هفته بعد از معرفی در بازار به فروش می‌رسند. باتوجه به یک ماه زمان باقی‌مانده به معرفی آیفون 11 و سکوت اپل درباره تاریخ معرفی این محصول، اظهارات اخیر رییس شرکت Softbank تا حدودی سکوت مقامات اپل را به صورت غیرمستقیم شکست.

احتمال عرضه آیفون 11 در تاریخ 20 سپتامبر (29 شهریور)

در جریان یک کنفرانس سرمایه‌گذاری که اوایل هفته جاری برگزار شد، سوالاتی از کن میاچی، رییس Softbank درباره تاریخ معرفی آیفون 11 باتوجه به قوانین جدید ارتباطاتی که اخیرا تصویب شده‌اند، پرسیده شد. این قوانین از تاریخ 1 اکتبر اجرایی می‌شوند.

این قوانین، اپراتورهای مخابراتی را ملزم به ارایه بسته‌های جداگانه تماس و اینترنت می‌کند. اکثر شرکت‌های مخابراتی این بسته‌ها را همراه با اسمارتفون‌های پرچمدار به بازار عرضه می‌کنند و همین موضوع باعث می‌شود تا کاربران برای یافتن طرح‌های مناسب خود دچار مشکل شوند. به عبارتی دیگر، برای دسترسی به این بسته‌ها فقط یک راه وجود دارد: خرید تلفن‌های هوشمند پرچمدار!

او درباره این قانون گفت که علی‌رغم فرصت ده روزه به شرکت Softbank، هنوز تصمیمی برای آن گرفته نشده است. بنابراین، طبق گفته‌های میاچی می‌توان تاریخ عرضه آیفون 11 را حدس زد.

باتوجه به اجرایی‌شدن این قانون در تاریخ 1 اکتبر و فرصت 10 روزه به شرکت Softbank می‌توان گفت که آیفون‌های جدید در تاریخ 20 سپتامبر و پیش از اجرایی‌شدن قانون جدید در رابطه با بسته‌های هدیه همراه با تلفن‌های پرچمدار، به فروش خواهند رسید.

این تاریخ با زمان عرضه آیفون‌ XS در سال گذشته نیز مطابقت دارد. سال گذشته، این تلفن‌ در تاریخ 21 سپتامبر به بازار عرضه شد و پیش‌فروش آن نیز یک هفته زودتر و در تاریخ 13 سپتامبر آغاز شده بود.

آیفون 11 مکس (طراحی)

طبق روال سال‌های گذشته، کنفرانس مطبوعاتی شرکت اپل در روز‌های سه‌شنبه برگزار می‌شود. اگر امسال نیز این روال ادامه داشته باشد، احتمال می‌رود که اسمارتفون‌های سری آیفون 11 در تاریخ 10 سپتامبر رونمایی شوند.

قیمت رسمی پرچمداران اپل مشخص نشده است اما با توجه به قیمت‌ آیفون‌های فعلی می‌توان انتظار داشت که این گوشی‌ها نیز با همان قیمت تلفن‌های قبلی به فروش برسند. بنابراین، احتمالا قیمت آیفون 11R حدود 749 دلار بوده و آیفون‌های 11 و 11 مکس به ترتیب با قیمت 999 و 1099 دلار در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند.

مشخصات فنی تلفن‌های سری آیفون 11

هر سه مدل آیفون‌ 11 از یک مجموعه دوربین سه‌گانه با شکل (قاب) مربع استفاده می‌کنند. طبق گزارشات، در این مجموعه یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسل ارتقایافته در کنار یک لنز ثانویه با همان کیفیت و یک لنز تله‌فوتو با زوم 2 برابری قرار گرفته است.

انتظار می‌رود که آیفون 11 و 11 مکس به یک لنز دیگر از نوع الترا‌واید با کیفیت 12 مگاپیکسل مجهز باشند. از ویژگی‌های جدید این دوربین‌ها می‌توان به قابلیت Smart Frame (قاب هوشمند) اشاره کرد. این قابلیت توانایی ثبت تصاویر یا ویدیو‌های خارج از محدوده تصویر را دارد. این ویژگی امکان تنظیم قاب دور تصاویر یا برش آن‌ها را پس از ثبت تصویر یا ویدیو در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH