نسل جدید Xbox

آخرین اطلاعات در رابطه با نسل جدید ایکس‌باکس مایکروسافت!

شرکت مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019 که در اوایل سال جاری میلادی برگزار شده بود، تایید کرد که درحال کار برروی نسل جدید کنسول بازی Xbox است. این شرکت درباره نسل جدید Xbox هیچ اطلاعاتی به ما ارایه نداد، اما حداقل می‌دانیم که مایکروسافت درحال آماده‌سازی و تولید این کنسول است. طبق اخبار و شایعات، انتظار می‌رود که این کنسول جدید به یک چیپست سفارشی از شرکت AMD مجهز باشد. هم‌چنین رم GDDR6 و نسل جدید حافظه SSD نیز میهمان نسل جدید Xbox خواهند بود.

گفته شده است که این کنسول چهار برابر قدرتمندتر از Xbox One X بوده و به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت فرآیند طراحی، تولید و عرضه یک دستگاه بی‌عیب و نقص را دنبال خواهد کرد. فیل اسپنسر، رییس بخش Xbox مایکروسافت در مصاحبه‌ای با GameSpot به این موضوع اشاره کرد که مایکروسافت محدوده تمرکز خود را برای نرخ فریم این کنسول و بارگذاری سریع‌تر بازی‌ها قرار داده است.

فیل اسپنسر، رییس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت

اسپنسر درباره این موضوع می‌گوید: “من فکر می‌کنیم محدوده‌ای که باید برروی آن تمرکز کنیم، نرخ فریم و اجرای سریع‌تر بازی‌ها است. ما باید از این موضوع اطمینان حاصل کنیم که بازی‌های برروی این کنسول، سریع‌تر و باکیفیت‌تر اجرا می‌شوند. ما صاحب ویندوز هستیم و از کارهایی که توسعه‌دهندگان برروی رایانه‌های شخصی انجام می‌دهند نیز مطلع هستیم. کاربران عاشق اجرای بازی‌ها با نرخ 60 فریم‌بر‌ثانیه هستند، بنابراین هدف واقعی ما می‌تواند اجرای بازی‌های 4K با نرخ 60 فریم‌بر‌ثانیه باشد.”

هنگامی که کنسول Xbox One به بازار عرضه شد، نرخ فریم و رزولوشن تصویر این کنسول توسط برخی از کارشناسان و منتقدان مورد بحث قرار گرفته بود. هنوز هیچ صحبتی درباره زمان معرفی و عرضه نسل جدید Xbox وجود ندارد و بهتر است که تا آن موقع به انجام بازی‌ها برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One بپردازیم. البته در صورت انتشار خبر یا شایعه‌ای درباره این کنسول می‌توانید از طریق وب‌سایت ما از آن‌ها آگاه شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH