هواوی پی اسمارت پرو

مشخصات فنی اسمارتفون هواوی پی اسمارت پرو در لیست اندروید اینترپرایز رویت شد

به‌تازگی، نام تلفن هواوی پی اسمارت پرو (Huawei P Smart Pro) در لیست وب‌سایت اندروید اینترپرایز مشاهده شده است. بانک اطلاعاتی اندروید اینترپرایز شامل لیستی از تلفن‌های هوشمند می‌شود که از پلتفرم گوگل برای توسعه نرم‌افزاری آن‌ها استفاده می‌کند. در برخی از موارد، نام یک تلفن هوشمند، زودتر از موعد مقرر در این سایت رویت می‌شود. اما در این مورد خاص، مشخصات دو تلفن از یک شرکت در دو روز توسط گوگل منتشر شده است. پس از مشاهده اسمارتفون نوا 5 تی (nova 5T) در لیست اندروید اینترپرایز، این‌بار نوبت به هواوی پی اسمارت پرو رسیده است تا اطلاعات مختصری از آن کسب کنیم.

براساس مشخصات منتشر‌شده، این تلفن مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بوده و دارای اسکنر اثر‌انگشت است. در لیست مذکور، تصویر نمای جلویی تلفن قرار دارد و سایر اطلاعات که در ادامه متن به آن‌ها اشاره می‌شود، تنها جزییاتی هستند که ما از آن‌ها آگاه هستیم.

اندازه صفحه‌نمایش نیز قابل توجه است، زیرا هواوی پی اسمارت از یک نمایشگر 5.65 اینچی بهره می‌برد اما این تلفن مجهز به صفحه‌نمایش 6.5 اینچی خواهد بود. مدل قدیمی این تلفن نیز از پردازنده Kirin 659 استفاده می‌کرد و احتمال می‌رود که فرزند جدید این خانواده از چیپست اختصاصی هواوی با نام Kirin 812 برای پردازش اطلاعات استفاده کند.

باتوجه به حاشیه‌های بسیار باریک در بخش بالای تلفن احتمال می‌رود که هواوی در این هندست مانند اسمارتفون‌های آنر 9 ایکس (Honor 9X) و آنر 9 ایکس پرو (Honor 9X Pro) از دوربین سلفی پا‌پ‌آپ برای ثبت تصاویر سلفی استفاده کند.

به احتمال زیاد، هواوی پی اسمارت پرو طی هفته‌های آتی معرفی خواهد شد، بنابراین تا آن زمان تمامی اخبار و شایعات می‌توانند صحیح یا غلط باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH