شیائومی Mi Mix 4

اسمارتفون شیائومی Mi Mix 4 به احتمال زیاد دارای دوربین 108 مگاپیکسلی خواهد بود!

طبق شایعات منتشر‌شده در خارج از چین، شیائومی در ماه آینده از اسمارتفون می میکس 4 (Mi Mix 4) رونمایی خواهد کرد. به گفته وانگ تنگ، مدیر محصول شیائومی، ردمی اولین برندی خواهد بود که از لنز 64 مگاپیکسلی در بخش دوربین اصلی استفاده می‌کند. بنابراین به احتمال زیاد، شیائومی نیز اولین شرکتی خواهد بود که از سنسور 108 مگاپیکسلی در تلفن بعدی خود بهره می‌گیرد. این سنسور چند روز پیش، به صورت مشترک توسط سامسونگ و شیائومی معرفی شد.

تمامی اخبار و شایعات مذکور نشان می‌دهند که اسمارتفون Mi Mix 4 پتانسیل بهره‌مندی از سنسور 108 مگاپیکسلی را دارد. یکی دیگر از کاندیداهای میزبانی برای این لنز، اسمارتفون شیائومی می 9 اس (Mi 9S) است. البته این تلفن، همان نسخه 5G شیائومی می 9 (Mi 9) بوده و انتظار نداریم که تغییرات محسوسی را در آن مشاهده کنیم.

طبق روال همیشگی، شیائومی هم مانند سایر شرکت‌های بزرگ، در پرچمدار سری میکس از بهترین سخت‌افزار و نوآوری‌های برتر موجود استفاده خواهد کرد. انتظار داریم که Mi Mix 4 به پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس مجهز باشد. هم‌چنین طبق گمانه‌زنی‌ها، دوربین سلفی برروی نمایشگر قرار دارد و باتری دستگاه نیز توسط فناوری شارژ سریع 100 وات شارژ می‌شود.

سایر شرکت‌های چینی در ماه جاری و ماه سپتامبر نسبت به عرضه تلفن‌های هوشمند جدید خود اقدام خواهند کرد. اسمارتفون‌هایی مانند iQOO Pro 5G و vivo NEX 3 تنها نمونه کوچکی از این تلفن‌ها هستند. بنابراین می‌توان گفت که شیائومی نیز برای حضور موثر در این رقابت، به‌زودی از پرچمدار جدید خود رونمایی خواهد کرد.

درحال حاضر، هیچ اطلاعات رسمی درباره هندست Mi Mix 4 وجود ندارد، در این زمان اخبار غیرموثق و شایعات می‌توانند اطلاعات نسبتا دقیقی را از این تلفن در اختیار ما قرار دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH