گوگل پی

آپدیت جدید گوگل پی (Google Pay) و اضافه شدن تم تاریک به آن

گوگل همچنان به گسترش تم‌ تاریک خود به اپلیکیشن‌ها و سرویس‌هایش ادامه می‌دهد. همانطور که می‌دانید کاربران اندرویدی مدت‌‌ زمان طولانی در انتظار حالت تاریک بوده‌اند. حالا برنامه بعدی‌ که قرار است تم مذکور را دریافت کند، اپلیکیشن گوگل پی (Google Pay) خواهد بود. البته هنوز مشخص نیست که به‌روزرسانی جدید در اختیار همه کاربران قرار خواهد گرفت یا نه.

به گفته وب‌سایت AndroidPolice، تنها یک نسخه خاص گوگل پی (2.96.264233179) دارای تم تاریک بوده و این نسخه هم فقط برای تعداد محدودی از کاربران اندرویدی در گوگل پلی استور قابل دسترس است. با این‌حال، اگر شما نمی‌خواهید تا زمان عرضه آن در کشور خودتان منتظر بمانید می‌توانید فایل APK آن را دانلود نمایید.

گوگل پی

اگر این شانس را داشته باشید که نسخه به‌روزرسانی‌شده گوگل پی را دریافت کنید، در صورت فعال بودن گزینه ذخیره باتری، خود اپلیکیشن به‌طور اتوماتیک به تم تاریک سوییچ خواهد کرد. با این‌حال، شما می‌توانید هر زمانی که خواستید برنامه را به‌طور دستی بر روی این تم تنظیم کنید.

قرار است در اندروید ۱۰، برای کل سیستم، یک تم تاریک ارایه گردد و به همین خاطر است که گوکل می‌خواهد ویژگی تم تاریک را تا زمان عرضه سیستم عامل جدید، به تعداد بیشتری از اپلیکیشن‌های خود اضافه نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH