هدفون‌های مومنتوم جدید سنهایزر با کیفیتی مناسب‌تر و برچسب قیمتی بالا معرفی شدند

اکنون چند سالی است که شرکت سنهایزر بر روی هدفون‌های بی‌سیم سری مومنتوم خود اصلاحات مناسبی را اعمال می‌کند. این کمپانی در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2019 از یک مدل نسل سومی رونمایی کرد. اگرچه طراحی کلی محصول، غالبا هیچ‌گونه تغییری نکرده است؛ اما کمپانی تولیدکننده به منظور تبدیل نمودن این هدفون رو گوشی به رقیب محصولاتی نظیر WH-1000XM3 سونی و مدل‌های برتر شرکت بوز، امکانات جدیدی را به آن اضافه نموده است. با وجود فهرست پربار مشخصات هدفون‌های جدید سنهایزر، این محصولات با برچسب قیمتی 399.95 دلاری (399 یورویی) خود در مقایسه با بسیاری از هدفون‌های پرچم‌دار رقیب، گران‌قیمت‌تر هستند.

مشخصه نویز کنسلینگ فعال (ANC) و یک ابزار شنوایی شفاف، امکان مسدودسازی اصوات محیط پیرامون یا دریافت بخشی از امواج صوتی دنیای خارج را در اختیار کاربران قرار خواهند داد. بدین منظور یک ابزار کنترلی داخلی و اختصاصی نیز وجود دارد؛ بنابراین کاربران جهت اعمال تغییرات، نیازی به گوشی خود نخواهند داشت. همچنین مشخصا یک دکمه برای فعال‌سازی دستیار صوتی کاربر تعبیه شده است. این دستیار صوتی می‌تواند الکسا، گوگل اسیستنت یا سیری باشد. با این‌حال سنهایزر، دکمه پاور را حذف کرده است و کاربران برای روشن و خاموش کردن هدفون‌های مومنتوم بی‌سیم جدید می‌توانند آن‌ را باز و بسته نمایند. بعلاوه جهت انجام اعمالی نظیر تنظیم میزان بلندی صدا و پخش موسیقی نیز کنترلرهای فیزیکی در نظر گرفته شده است.

هدفون‌های بی‌سیم مومنتوم سنهایزر

هدفون‌های بی‌سیم مومنتوم با اپلیکیشن Smart Control کمپانی نیز کار خواهند کرد. با وجود این نرم‌افزار، کاربران می‌توانند میان تنظیمات حذف نویز فعال (ANC) حداکثری و حالات ضد باد و ضد فشار تغییر وضعیت دهند. بعلاوه برنامه فوق امکان تغییر تنظیمات اکولایزر را فراهم می‌کند. سنهایزر به لطف استفاده از افزونه Tile، احتمال مفقود شدن ورژن جدید هدفون‌های خود را کاهش داده است. این کمپانی، نخستین تولیدکننده هدفون نیست که چنین کاری را انجام می‌دهد؛ اما در صورت مفقود شدن هدفون‌ها، به کمک اپلیکیشن Tile می‌توان آن‌ها را ردیابی کرد.

سنهایزر وعده داده که باتری این هدفون‌ها با یک نوبت شارژ تا 17 ساعت دوام خواهد داشت. این رقم در مقایسه با سایر مدل‌های پرچم‌دار ارایه شده توسط سونی، بوز و دیگر برندها به میزان قابل‌توجهی کم‌تر است. خبر خوب این‌که نسخه مشکی‌رنگ این هدفون نیز اکنون عرضه شده است؛ لذا برای خریداری آن لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانیم. با این‌حال مدل سفیدرنگ تا ماه نوامبر به فروش نخواهد رفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH