اچ‌تی‌سی به‌دنبال معرفی گوشی‌های 5G یکپارچه‌شده با واقعیت مجازی در سال 2020 است

اچ‌تی‌سی در ماه آگوست امسال شاهد رشد ۶۷ درصدی در میزان درآمدهای خود بود و حالا شرکت می‌خواهد دوباره آن را تکرار کند. اچ‌تی‌سی تصمیم دارد تا در سال آینده فناوری واقعیت مجازی را با شبکه‌های 5G ادغام کند تا قدرت رقابت‌پذیری اسمارتفون‌های خود را بالا ببرد.

Darren Chen رییس شرکت گفته است که دو سوم بازار منطقه‌ای، از گوشی‌هایی تشکیل شده که قیمت‌های زیر ۳۲۰ دلار دارند. بنابراین، اچ‌تی‌سی گوشی‌های زیادی معرفی خواهد کرد تا این بخش را مورد هدف قرار دهد. ما حدس می‌زنیم که باید شاهد هندست‌های Wildfire و Desire بیشتری در بازار باشیم.

ضمنا اچ‌تی‌سی می‌خواهد برای سال آینده، هدست واقعیت مجازی خود را در گوشی‌ها ادغام کند. در حالیکه سامسونگ، گوگل، شیائومی و بسیاری دیگر از کمپانی‌ها، هدست‌های واقعیت مجازی گوشی‌محور خودشان را معرفی کرده‌اند، اما اچ‌تی‌سی هنوز این کار را نکرده است. شرکت همچنین قصد دارد اپ استور واقعیت مجازی Viveport خودش را با همکاری اپراتورها پرموت کند. اچ‌تی‌سی برنامه‌هایی برای راه‌اندازی گوشی‌های 5G در سال ۲۰۲۰ نیز دارد که با واقعیت مجازی یکپارچه خواهند شد. در حال‌حاضر، شرکت در حال بازاریابی برای یک روتر هوشمند 5G Wi-Fi به نام HTC 5G Hub است.

اچ‌تی‌سی همچنین به بهبود گوشی مبتنی بر ارز دیجیتال خود یعنی اکسدس ۱ ادامه می‌دهد. شرکت برای این منظور با Bitcoin.com همکاری کرده تا پشتیبانی از Bitcoin Cash را به این هندست اضافه کند. ضمنا اکسدس ۱ به‌روزرسانی فریموری دریافت خواهد کرد که اپلیکیشن کیف پول Bitcoin.com را با امکان پشتیبانی از Zion Vault به‌طور پیش‌فرض بر روی خود خواهد داشت. اچ‌تی‌سی در آینده تخفیف‌هایی را در صورت خرید گوشی‌های شرکت از طریق BCH، به شما ارایه خواهد کرد. ضمن اینکه فروشگاه Bitcoin.com نیز به‌زودی عرضه اکسدس ۱ را شروع خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH