امتیاز دوربین میت 30 پرو

هواوی میت 30 پرو بهترین دوربین دنیا را دارد!

دوربین اسمارتفون هواوی میت 30 پرو (Huawei Mate 30 Pro) در صدر جدول وب‌سایت DxOMark قرار گرفت. دوربین این تلفن با کسب 4 امتیاز بیشتر از گلکسی نوت 10 پلاس موفق شد تا عنوان بهترین دوربین تلفن همراه را به خود اختصاص دهد. میت 30 پرو در بخش عکس‌برداری، موفق به کسب 131 امتیاز شد که بالاترین امتیاز در این بخش به حساب می‌آید. امتیاز همین بخش باعث شد تا میانگین امتیاز کلی دوربین میت 30 پرو بیشتر شود.

امتیاز دوربین میت 30 پرو

هم‌اکنون، اسمارتفون جدید هواوی در آزمایشگاه DxOMark آزمایش‌های مختلفی، مانند تست دوربین الترا‌واید و حالت شبانه (Night Mode) برای ثبت تصاویر در محیط‌های کم‌نور را گذارنده است. دوربین پرچمدار سری میت در تست‌های حالت شبانه، امتیاز نسبتا خوبی را کسب کرد و عملکرد قابل تحسینی را در بخش بزرگنمایی (Zoom) از خود به جا گذاشت. با وجود این که دوربین اسمارتفون جدید هواوی نسبت به دوربین تلفن P30 Pro از میزان زوم کم‌تری استفاده می‌کند (زوم سه برابری نسبت به زوم 5 برابری P30 Pro)، اما عملکرد مناسبی را در زوم متوسط داشته است.

اما در بخش دوربین الترا‌واید میت 30 پرو، انتقاداتی به آن وارد شده است. مواردی، مانند محدودیت میدان دید از این دسته انتقاد‌ها هستند. البته، این مسئله نیز دلایل خاص خود را دارد و ما اعتقاد داریم که هواوی به منظور افزایش کیفیت تصویر، میدان دید لنز التراواید را کاهش داده است.

دوربین این گوشی در بخش فیلمبرداری نیز امتیاز قابل قبول 100 را دریافت کرد که تنها یک امتیاز کمتر از پرچمدار سری گلکسی نوت سامسونگ است. با وجود چند ضعف در بخش فیلمبرداری HDR و کاهش رنگ‌های تصویر در این بخش، دوربین پرچمدار سری میت با فوکوس خودکار سریع و دقیق به همراه لرزشگیر خود، در بخش فیلمبرداری یکی از بالاترین امتیازات را دریافت کرد.

دوربین سلفی دستگاه با کسب 93 امتیاز، میت 30 پرو را در جمع پنج تلفن برتر قرار دارد. امتیاز دوربین سلفی این هندست بیشتر از امتیاز تلفن‌های P30 Pro و گوگل پیکسل 3 است.

فرآیند پردازش تصویر نیز تا حدودی بهبود یافته و سنسور ToF باعث بهترشدن کیفیت تصاویر بوکه می‌شود، اما عدم فوکوس خودکار در این سنسور، موجب پایین آمدن امتیاز کلی دوربین شده است. همین موضوع باعث شد تا امتیاز کلی بخش فیلمبرداری دستگاه کاهش یابد. به هرحال، کیفیت دوربین سلفی به رزولوشن 1080p محدود شده است و تثبیت‌کننده تصویر در این سنسور ضعیف عمل می‌کند.

برای بررسی دقیق دوربین میت 30 پرو می‌توانید به این لینک مراجعه کنید. هم‌چنین، ویدیو بررسی دوربین این دستگاه را از دست ندهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH