انتشار لیست گوشی‌های اکسپریا سونی که اندروید 10 را دریافت خواهند کرد

اپراتور ژاپنی DoCoMo اخیرا لیستی از گوشی‌هایی که به‌روزرسانی اندروید 10 را دریافت خواهند کرد، منتشر کرده است. با اینکه برنامه‌های سونی برای مدل‌های جهانی گوشی‌هایش ممکن است کمی متفاوت باشد، اما به نظر می‌رسد که پرچمداران عرضه‌شده شرکت از ابتدای سال 2018 به بعد، آپدیت مذکور را دریافت خواهند کرد.

در لیست مذکور همچنین شاهد سونی اکسپریا Ace (در انحصار DoCoMo) که در واقع یک اکسپریا XZ4 کامپکت، اما با نام متفاوت است، هستیم. البته این گوشی هرگز به‌طور گسترده عرضه نشد.

هندست‌های اکسپریا XZ1 و XZ1 کامپکت که در اواخر سال 2017 ارایه شدند، در این لیست حضور ندارند. این گوشی‌ها ابتدا با اندروید 8.0 اوریو روانه بازار شدند، اما بعدا به اندروید 9.0 پای آپدیت شدند.

اسمارتفون‌های اکسپریا 10 و 10 پلاس هم در لیست وجود ندارند، اما تا جایی که می‌دانیم، این دو هندست توسط DoCoMo ارایه نشده‌اند. بنابراین حتی اگر قرار باشد که آنها آپدیت مذکور را دریافت کنند، طبیعی است که DoCoMo، آن دو را در لیست خود نیاورده باشد. با این‌حال، امیدواریم که سونی به‌طور رسمی به‌روزرسانی آنها به اندروید 10 را تایید کند.

لیست DoCoMo شامل تعدادی از گوشی‌های گلکسی هم می‌شود، اما سامسونگ پیشاپیش لیست آنها را منتشر کرده بود. ضمنا در حال‌حاضر نسخه‌های بتای رابط کاربری One UI 2.0 برای خانواده گلکسی S10 هم در دسترس هستند که اگر خواستید می‌توانید آنها را نیز امتحان کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH