ال‌جی از تبلت G Pad 5 10.1 با چیپست اسنپ‌دراگون 821 و باتری 8200mAh رونمایی کرد

ال‌جی تبلت G Pad 5 10.1 خود را امروز در کره جنوبی معرفی کرد. این دستگاه همانطور که از اسمش پیداست یک تبلت ۱۰.۱ اینچی است. تبلت جدید، سیستم عامل اندروید را بر روی خود دارد و مجهز به یک باتری بزرگ ۸۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. همچنین شاهد دو دوربین، یک قاب پشت فلزی و اتصالات LTE ،GPS و بلوتوث 4.2 نیز بر روی آن هستیم.

خود نمایشگر، یک پنل ۱۰.۱ اینچی IPS با رزولوشن +FHD است. دوربین سلفی تبلت یک سنسور ۵ مگاپیکسلی بوده و در پشت آن نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی وجود دارد. ابعاد و وزن تبلت هم به ترتیب ۸ در ۱۵۰.۷ در ۲۴۷.۲ میلی‌متر و ۴۹۸ گرم هستند.

در پایین تبلت، یک اسپیکر دوتایی وجود دارد و لبه بالای آن هم میزبان جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است. در سمت راست دستگاه نیز شاهد سنسور اثر انگشت و دکمه‌های پاور و ولوم هستیم.

نکته جالب اینکه ال‌جی تصمیم گرفته تا در داخل تبلت G Pad 5 10.1 از چپیست سه ساله اسنپ‌دراگون 821، در کنار رم و حافظه ۴ و ۳۲ گیگابایتی استفاده کند. حافظه با استفاده از کارت microSD قابل ارتقا است. در بخش نرم‌افزاری هم سیستم عامل اندروید 9 پای را در کنار UX سفارشی ال‌جی داریم. باتری تبلت ظرفیتی برابر ۸۲۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد و از شارژ سریع Quick Charge 3.0 پشتیبانی می‌کند.

قیمت تبلت جدید، از ۴۴۰۰۰۰ وون کره جنوبی (معادل ۳۸۰ دلار آمریکا) شروع می‌شود، اما هنوز درباره عرضه جهانی آن صحبتی نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH