یادگیری زبان انگلیسی، واجب تر از نان شب!

برای دانستن اهمیت یادگیری زبان دوم نیازی به ساعت ها مطالعه مقالات مختلف علمی و گوش دادن به نظرات اساتید برجسته دانشگاهی و شخصیت های بزرگ و تاثیرگذار نیست. کافیست یک انسان قرن بیست یکمی و کمی به روز باشید تا متوجه شوید یادگیری زبان دوم از اهمیت بالایی برخوردار است. مخصوصاً زبان انگلیسی که زبان بین المللی علم، فرهنگ، هنر، ادبیات و حتی کسب و کار بوده، زبان رسمی بیش از پنجاه کشور است و همچنین بیش از نیم میلیارد متکلم در سراسر جهان دارد که هر روز بر تعداد این افراد افزوده می شود. پس بدیهی است که  یادگیری این زبان بین المللی و مهم می تواند زندگی کاری و چه بسا شخصی شما را متحول کند. وجود هزاران موسسه آموزش زبان انگلیسی، اپلیکشین ها و سایت های مختلف و چاپ هزاران جلد کتاب از اساتید مختلف در زمینه یادگیری زبان انگلیسی مهر تاییدی است بر اهمیت این زبان بین المللی. اما یادگیری این زبان می تواند چالش های خاص خود را داشته باشد. اکثر زبان‌آموزان در فرآیند یادگیری زبان انگلیسی و مخصوصاً زمانی که خود را برای شرکت در آزمون‌های بین‌المللی و کسب نمره بالا در آن آماده می‌کنند با سوالات متعددی رو به رو می‌شوند.  یکی از سوالات پرتکرار زبان‌آموزان این است که بهترین منابع آزمون آیلتس کدام‌ها هستند؟

خرید کتاب های آموزش زبان انگلیسی

شاید پیدا کردن یک منبع به روز، با کیفیت بالا و قیمت مناسب در زمینه خرید کتاب زبان اصلی در فضای امروزی و با توجه به گرانی شدید قیمت کاغذ کاری بسیار دشوار باشد و متاسفانه امروزه شاهد هستیم که کیفیت بسیاری از کتاب های منتشر شده در کشور ما بسیار پایین آمده است، از طرفی هم کمتر ناشری در ایران اقدام به چاپ جدیدترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی کرده و بسیاری از کتاب های موجود هم متدهای قدیمی و نه چندان به روزی دارند.  انتشارات جنگل بیش از سه دهه است که در زمینه چاپ کتاب‌های آموزش زبان‌های خارجی و به خصوص انگلیسی فعالیت می‌کند و سعی کرده است افزایش قیمت کاغذ کوچکترین تاثیری روی کیفیت چاپ کتاب‌هایش نداشته باشد. پس برای خرید کتاب‌ زبان انگلیسی با خیال راحت روی انتشارات جنگل حساب کنید.

تهیه رمان های زبان اصلی

یکی دیگر از مسائلی که بسیاری از علاقمندان حوزه زبان همواره به دنبال آن هستند مسئله پیدا کردن بهترین کتاب زبان انگلیسی برای مطالعه است. در سراسر جهان رمان های بسیار موفق و مشهوری وجود دارند که در ژانر ها و زمینه های مختلف علاقمندان بسیاری را به خود جذب می نمایند. رمان هایی که می تواند شما را به دنیای دیگر ببرند و شاید زندگی شما را برای همیشه عوض کنند. از رمان های ترسناک استیون کینگ، فانتزی های مشهور جی.کی. رولینگ، کتاب های موفقیت آنتونی رابینز و برایان تریسی، نوشته های عاشقانه جوجو مویز تا معماهای جذاب آگاتا کریستی، همه و همه این‌ها را می‌توانید از طریق وبسایت انتشارات جنگل تهیه کنید.

کتاب های آیلتس، تافل، جی آر ای و سایر آزمون ها

یکی از اهداف دیگر زبان آموزان شرکت و موفقیت در آزمون های بزرگ مانند آزمون آیلتس، تافل، جی آر ای و دیگر آزمون های مرتبط است. گرفتن نمره مناسب در این آزمون ها از شروط اولیه مهاجرت، گرفتن بورسیه تحصیلی و حتی بیزینس در بسیاری از کشور های معتبر دنیاست. در واقع این آزمون ها پلی به سوی آینده ای بهتر هستند که با شرکت و موفقیت در این آزمون ها می توان آینده بهتری را برای خود ساخت. با توجه به گستردگی این موضوع نیاز است که از جدیدترین منابع این آزمون ها استفاده گردد اما متاسفانه دسترسی به منابع جدید مانند کتاب آیلتس، کتاب تافل، کتاب جی آر ای و اینگونه کتاب ها گاها سخت و بسیار پرهزینه است. بسیاری از زبان آموزان به دنبال بهترین منابع آیلتس، تافل، جی آر ای و … هستند. شما می‌توانید این منابع را از طریق سایت انتشارات جنگل به آدرس jangal.com تهیه کنید.

اما آیا بلاخره راه حلی مناسبی برای تهیه کتاب های آموزش زبان، رمان های زبان اصلی و آزمون ها مهم وجود دارد؟؟

برای یافتن این پاسخ مرورگر خود را باز کنید و عبارت هایی مانند “بهترین مرجع کتاب های زبان اصلی”، “کتاب زبان”، “کتاب زبان اصلی”، “خرید کتاب زبان اصلی”، “کتاب زبان انگلیسی” را جستجو کنید. متوجه خواهید شد که گوگل در این جستجو چند سایت را هر بار در صفحه نخست به شما پیشنهاد می کند. اما پیشنهاد ما به شما بزرگترین ناشر کتاب های زبان اصلی، رمان‌های مختلف و کتب آزمون‌های بین المللی، یعنی انتشارات جنگل است. یکی از ویژگی های برجسته انتشارات جنگل کیفیت مناسب و بالای محصولات آن می باشد. دلیل کیفیت بالای این کتاب ها بهره گیری از به روزترین دستگاه های چاپ و صحافی و همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب است که باعث شده کتاب های منتشر شده در بالاترین استاندارد جهانی ارائه گردند.

از جمله دیگر ویژگی های برجسته انتشارات جنگل می توان به قیمت پایین محصولات آن و تخفیف‌ها و فروش‌های ویژه آن اشاره کرد، به طوری که سایت انتشارات جنگل همیشه شامل 30-40 درصد تخفیف دارد و در برخی از جشنواره ها این میزان تخفیف تا 50 درصد نیز افزایش می یابد.

یکی دیگر از نقاط مثبت انتشارات جنگل به روز بودن و همگام بودن با جدیدترین رمان ها و کتاب های Fiction و Non Fiction، کتاب های آموزش زبان و منابع آزمون های معتبر و بین المللی روز است. وجود چنین مواردی باعث شده که انتشارات جنگل به انتخاب اول بسیاری از علاقمندان زبان های خارجه باشد.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

1 در مورد “یادگیری زبان انگلیسی، واجب تر از نان شب!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH